- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
Buradaki bi çok insan bende dahil Honda Civicli adamı haklı bulmuyor!!
Anlatmaya çalıştığımız şey: kaldırım olan yerde 2kişi yanyana gelince bi tarafı kalkan, yolun ortasından yürüyen, uyarıncada pişkinlikle cevap veren katıksız sığırlardan bahsediyoruz.Bunlar bayan erkek cinsiyet farketmiyor.Çoluğunu çocuğunun elinden tutup araçların 40-50hızla gittiği caddelerde bile yaylana yaylana yolun ortasından yürüyebiliyorlar.
Hele birde bunların bebek arabalı olan cinsleri vardırki.....karşıdan karşıya geçerken hızla gelen araba umrunda olmaz önündeki bebek arabasını ileri sürüverir bi anda.
Bizim kızdığımız olay bu aslında.Hep derim bi gün biri sıyırıcak bowling taşı gibi atıcak kaputun üstüne bunları diye.... İşte bu dediğimiz olayı anımsattığından araç sürücüsüne hak verdik!!!Yoksa bu videodaki gençlerin bi suçu yok sokak dar.Kaldırım yok sayılır ve araç sürücüsü önlerine kırdığında ilk başta dönüp bakmıyorlar bile...Fakat
her araba kullandığımda lanet ediyorum.İstanbulda araba kullanmak gerçekten sabır isteyen birşey.Motorla olduğumda bi şekilde sıyırıp geçiyorum bu insanları ama arabayla olunca gelde çıldırma.
İstanbul Trafiğinde az çok araç süren anlar ancak bu durumu!
Anlatmaya çalıştığımız şey: kaldırım olan yerde 2kişi yanyana gelince bi tarafı kalkan, yolun ortasından yürüyen, uyarıncada pişkinlikle cevap veren katıksız sığırlardan bahsediyoruz.Bunlar bayan erkek cinsiyet farketmiyor.Çoluğunu çocuğunun elinden tutup araçların 40-50hızla gittiği caddelerde bile yaylana yaylana yolun ortasından yürüyebiliyorlar.
Hele birde bunların bebek arabalı olan cinsleri vardırki.....karşıdan karşıya geçerken hızla gelen araba umrunda olmaz önündeki bebek arabasını ileri sürüverir bi anda.
Bizim kızdığımız olay bu aslında.Hep derim bi gün biri sıyırıcak bowling taşı gibi atıcak kaputun üstüne bunları diye.... İşte bu dediğimiz olayı anımsattığından araç sürücüsüne hak verdik!!!Yoksa bu videodaki gençlerin bi suçu yok sokak dar.Kaldırım yok sayılır ve araç sürücüsü önlerine kırdığında ilk başta dönüp bakmıyorlar bile...Fakat
her araba kullandığımda lanet ediyorum.İstanbulda araba kullanmak gerçekten sabır isteyen birşey.Motorla olduğumda bi şekilde sıyırıp geçiyorum bu insanları ama arabayla olunca gelde çıldırma.
İstanbul Trafiğinde az çok araç süren anlar ancak bu durumu!
Son düzenleme: