Bu adam serbest, dikkatli olun.

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Buradaki bi çok insan bende dahil Honda Civicli adamı haklı bulmuyor!!
Anlatmaya çalıştığımız şey: kaldırım olan yerde 2kişi yanyana gelince bi tarafı kalkan, yolun ortasından yürüyen, uyarıncada pişkinlikle cevap veren katıksız sığırlardan bahsediyoruz.Bunlar bayan erkek cinsiyet farketmiyor.Çoluğunu çocuğunun elinden tutup araçların 40-50hızla gittiği caddelerde bile yaylana yaylana yolun ortasından yürüyebiliyorlar.
Hele birde bunların bebek arabalı olan cinsleri vardırki.....karşıdan karşıya geçerken hızla gelen araba umrunda olmaz önündeki bebek arabasını ileri sürüverir bi anda.
Bizim kızdığımız olay bu aslında.Hep derim bi gün biri sıyırıcak bowling taşı gibi atıcak kaputun üstüne bunları diye.... İşte bu dediğimiz olayı anımsattığından araç sürücüsüne hak verdik!!!Yoksa bu videodaki gençlerin bi suçu yok sokak dar.Kaldırım yok sayılır ve araç sürücüsü önlerine kırdığında ilk başta dönüp bakmıyorlar bile...Fakat
her araba kullandığımda lanet ediyorum.İstanbulda araba kullanmak gerçekten sabır isteyen birşey.Motorla olduğumda bi şekilde sıyırıp geçiyorum bu insanları ama arabayla olunca gelde çıldırma.
İstanbul Trafiğinde az çok araç süren anlar ancak bu durumu!
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
135
YAYALARA UYGULANACAK CEZALAR
Yayaların yürümesine ayrılmış kısımların kullanılmasının mümkün olmadığı veya bulunmadığı hallerde, taşıt trafiğini tehlikeye düşürecek şekilde taşıt yolunda yürüyen yayalara 72 lira ceza verilecek.
Yaya ve okul geçitlerinin bulunduğu yerlerdeki geçitlerde, yayalar için ışıklı işaret olduğu halde bu işaretlere uymayan, karşıya geçişlerde işaretlere riayet etmeyen yayalara 72 lira ceza verilecek.
Işıklı işaret veya yetkili kişilerin bulunmadığı geçitlerde ve kavşaklarda, yaklaşan aracın uzaklık ve hızını göz önüne almadan veya göz önüne aldığı halde uygun zamanda geçmeyen yayalar da 72 lira ödeyecek.*

Bunların hepsi Avrupa' da suç ve affetmeden ceza kesiyorlar. BULGARİSTAN'DA Yolda karşıdan karşıya geçerken yayaya kırmızı yanıyordu, yol bomboştu bastım geçtim (herkes bekliyordu). Dayımların evine varmıştım ki biri arkamdan çekti beni, bir baktım polis. Bulgarca çat pat bilmeme rağmen anlaşamadık. Yoldan geçen Türk bir Abi anlaşamadığımızı anladı. Konuştular 60 leva cezayı kesti. Türk Abinin bana demesi "burası Türkiye değil, daha dikkatli ol".
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Buradaki bi çok insan bende dahil Honda Civicli adamı haklı bulmuyor!!
Anlatmaya çalıştığımız şey: kaldırım olan yerde 2kişi yanyana gelince bi tarafı kalkan, yolun ortasından yürüyen, uyarıncada pişkinlikle cevap veren katıksız sığırlardan bahsediyoruz.Bunlar bayan erkek cinsiyet farketmiyor.Çoluğunu çocuğunun elinden tutup araçların 40-50hızla gittiği caddelerde bile yaylana yaylana yolun ortasından yürüyebiliyorlar.
Hele birde bunların bebek arabalı olan cinsleri vardırki.....karşıdan karşıya geçerken hızla gelen araba umrunda olmaz önündeki bebek arabasını ileri sürüverir bi anda.
Bizim kızdığımız olay bu aslında.Hep derim bi gün biri sıyırıcak bowling taşı gibi atıcak kaputun üstüne bunları diye.... İşte bu dediğimiz olayı anımsattığından araç sürücüsüne hak verdik!!!Yoksa bu videodaki gençlerin bi suçu yok sokak dar.Kaldırım yok sayılır ve araç sürücüsü önlerine kırdığında ilk başta dönüp bakmıyorlar bile...Fakat
her araba kullandığımda lanet ediyorum.İstanbulda araba kullanmak gerçekten sabır isteyen birşey.Motorla olduğumda bi şekilde sıyırıp geçiyorum bu insanları ama arabayla olunca gelde çıldırma.
İstanbul Trafiğinde az çok araç süren anlar ancak bu durumu!

Ali evet araç kullanan herkes şikayetçi o yol ortasında yürüyenlerden, herkes anlıyor seni ancak benim ve diğer arkadaşaların dediği gibi arabadakinin yolun ortasında yürüyen canlı için üstüne sürüp öldürmeye niyetlenmesi sıkıntı. Yani ne kaybederiz olan, giden birkaç dakika zamanımıza olur. Değermi bir insana ya da bir canlıya çarpıp canını yakmaya, belkide sakat bırakmaya.
Yani yolda yürüyenler haklıdır yolun ortasından yürüsünler demiyor kimse ama arabanın yaptığı insanlık dışı tartışılacak, haklı çıkartılacak bir yanı yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arabayı süren kişi Adapazarı'nda ki bir avukatın abisi,geniş bir aile.
Çarptığı çocukta Adapazarı'nda geniş bir aile.Hatta o çocuklar akraba diye biliyorum.
Siz burada kural,kanun deyip durun arkadaşlar,Sakarya'da yaşayanlar olayın iki aile arasında halledileceğini bilir.

Olaya baktığımızda;o kaldırımdan defalarca geçmiş bir insan olarak doğru dürüst adam gibi bir kaldırım olmadığından emin olabilirsiniz.Çocuklar kaldırımdan inip araç yolunda giderek kesinlikle hata yapıyorlar.Aracın ilk hamle de uyarıp gitmesi doğru olurdu,tutup o şekilde çarpması hiç doğru olmamış.

Hukuk ne derse o.Ne diyebiliriz ki?Herkes kendi vicdanı ile başbaşa.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Saygı,sevgi ve hoşgörünün bittiği yerde böyle olayların yaşanması normal.Teknolojinin her geçen gün ilerlediği bir zamanda insanlığın bu kadar geriye gitmesi ne kadar ürkütücü.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Adamda tahrik edildi çocuklar haketti bunu diyen arkadaşlar. Bu gençlerden birinin babasıda işi psikopatlığa vurup gidip kasıtlı olarak o civic linin çoğuğunu ezsin arabayla. Adamda bunu haketti.

sonra taşı toprağı cennet vatanımızda böyle gül gibi yaşayıp gidelim. Polisimizde bıktı zaten böyle ufak(!) olaylardan adliyede gitgel yapmayalım boşuna.

bizde aşırılığı ve şiddeti savunan ne çok adam var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst