Bu adam serbest, dikkatli olun.

Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
abi yanlış düşünüyosunuz çocuklşar nasıl kaldırımdan yürüsün kaldırımın bir tarafına arabalar parketmiş diğer tarafta kaldırım yok gibi bir şey binaların kaldırım işgalınden dolayı ve burada bu çocukların yanyana hatta arka arkaya bile yürüyebileceği bir kaldırım yok neredeyse burada o arabanın yaptığı nedir ya terbiyesiz herif ya sen kimsinde bir yaya ya çarpabilirsin bu nedir ya anlamadığım arkadaşlrına göz göre göre araba çarpıyor düğer çocuklar hiç bir şey yapmıyor bunuda anlamış değilim
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Evet işte bizim adeletimiz bu kadar şimdi okuyorumda iyi olmuşş tahrik var diyen arkadaşlar var ya bide kendinizi koyun yerine yada çocuğunuzu kardeşinizi o durumda o arkadaşların yerinde ben olsam indirirdim camını çerçevesini dikkat ederseniz gençler ilk başda hmn çekilio adam gelio bi sataşıo aracı üstlerine sürüo gençler yinede bişi yapmıo sonra ezio resmem çocuğu hiç bi açıklaması yyok RESMEN CANA KASIT var..ama güzel ülkemin güzel adeleti böyle işte....

Bizim evimize gündüz saat 4 de hırsız girdi bende şans ya o sırada eve girdim oda kaçtı beni görünce sokokta yakaladım boğuştuk koluma tornavida sapladı nese yakaladım teslim ettim polise davamıda açtım davaya gittim 3 ay sonra bide karşıma ne çıksın adamın bana darptan dava açma hakkı varmış avukat böle dedi iyiki çok dövmemişin dedi afalladım kaldım adelet buysa biz yanmışız...
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
O zaman her tahrik olan vuracak mı karşıdakini Texas mı burası?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adam yanlış yapmış.
O genci sadece vurup düşürmeyecekti.
Onu güzelce bi arabanin altina alacakti.
Önce üzerinden güzelce bi ezip geçecekti.
Sonra takacakti geri vitese, kolu bacagi artik neresi lastigin altina denk gelirse kemiklerini bi güzel kiracakti.
Hatta egosunu bununlada tatmin etmeyip, o genci arabanin altinda öldürebilmek icin elinden geleni yapacakti.
Mümkünse iç organlari ve bagirsaklari sokaga dökülecekti.

Ne diyosunuz abicim siz?
Adam göz göre göre kasıtlı olarak birini yaralıyor.
Ne kaldırımından bahsediyorsunuz?
Ayrıca kaldırım varda bizim mi gözümüz görmüyor?
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Yorumları okurken kanım dondu be. O ruh hastası sürücüyle aynı mantıkta ne insanlar varmış bu forumda da... vay vay vayyy halimize... :jocolor:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Sorunda orda zaten yiyosa maçan iner alırsın akıllarını bida yürümezler öle ama sen böyle arabayla vurur kaçarsan o zaman o maça sende yok köfte delikanlılık yapıyosun demektir.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
çocuklar haksız da olsa, bu otomobil sürücüsünün " cana kastetmiş " olduğu gerçeğini değiştirmiyor. biraz sakin bir tavırla, çok kolay alttan alınabilecek, eşeklik yapanın eşekliği yanına kar kalsa da, olaysız bitebilecek " çok basit " bir köprü üstünde iki keçi muhabbeti... insanımızın genelinin ne kadar bilinçsiz, ne kadar düşüncesiz, sabırsız ve tahammülsüz olduğunun, psikolojik bakımdan ne kadar rezil olduğumuzun bariz kanıtı işte...

nedir yani 5 sn bırak önünde yürüsünler.

o gençler şimdi akıllandı mı? hayır. aksine daha inat oldular. muhtemelen kaldırım olan yerde yolda yürürler bundan sonra. o adam bir çıkar mı sağladı? yolu mu açıldı?....

:) hangi film çevriliyo burda? türü komedi o belli de, vizyona ne zaman girer?
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
aynı durumda ben kornaya bile basmyorum. adamların arkasından yavas yavas giderek yol istiyorum. bu yaşayan her varlığa saygıdır.
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
165
yaw tamam sürücü suçlu da, hakkaten suçlu, yolun ortasında giden tiplerin hiç mi suçu yok? resmen adamın geçmesine izin vermiyorlar. bence ağır tahrik var bu olayda. hemen vurun abalıya yapmayın. bi de konuyu sulandırmak yok mu yok suçlu olmayanlar tutuklu yargılanıyormuş filan. ne alakası var kardeşim nerden biliyorsun sen, savcı mısın? suçu olmayanlar tutuklu yargılanıyormuş. şu hale bakın hele memleket ne duruma geldi.

sende ya şoförlük yok ya insanlık. ben yılda 150000 km (yüzlellibin... belki matematiğinde yoktur.) yol yapıyorum. önüme atlayan veya yolun ortasından yürüyen hiç kimseyide ezmedim. çocuklar da hata olabilir ama bu hata onların ezilmelerini gerektirmez. honda yı kullanan kişi senin arkadaşın sanırım veya aynı durumda bir kaç kişiyi sende ezdin... o vatandaşı savunmanın başka bir açıklaması olamaz sanırım...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
forumda ne çok hasta düşünceli insan varmış pes dogrusu.

yaya ne kadar hatalı olursa olsun o araç sürücüsünün böyle davranması mı gerekiyor.

bu aynı şuna benzer ölmeyi hakeden birini öldürün sonrada haketmişti diyin bakalım.

bu ülkede adaletin a sı kalmadı.

insanlar gerginleşti iyice. en ufak şeylerden tartışma çıkıyor. allah sonumuzu hayır etsin.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
sanki merada geziyorlar yol araçlar için kaldırım yayalar için


işten gelince yazmıştım karnımı doyurdum biraz uyudum vetekrar izledim araç sahibide hatalı in aşahı iki sopa vur arabayla carpılırmı ya kötü birşey olsa her ikisindede suç var yalnız ben çarpılan çocuğun yerine olsam düzelince yanımdaki arkadaşlarımı döverim insan arkadaşına sahip cıkmazmı ya al bir taş at arabanın camına iki kişisiniz nede olsa o çocuk onlara güvenerek iniyordur yola tek olsa yapmaz
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işten gelince yazmıştım karnımı doyurdum biraz uyudum vetekrar izledim araç sahibide hatalı in aşahı iki sopa vur arabayla carpılırmı ya kötü birşey olsa her ikisindede suç var yalnız ben çarpılan çocuğun yerine olsam düzelince yanımdaki arkadaşlarımı döverim insan arkadaşına sahip cıkmazmı ya al bir taş at arabanın camına iki kişisiniz nede olsa o çocuk onlara güvenerek iniyordur yola tek olsa yapmaz

Çocuğa vahi inmişti zaten.
Adamın onu ezeceğini biliyordu, arkadaşlarına güvenerek yola çıkmıştı :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Herşeyi geçtim tek takıldığım nokta arkadaşlarının ezilişine kayıtsız kalan gençler klavye deklikanlılığı değil eşek olsa tepki verir yahu berabersiniz arkadaşsınız çocuk kasti eziliyor ve hala ölü taklidi yapıyorlar seyirci kalabiliyorlar

Sürücü büyük ihtimalle doğulu kırsal kesimden şehre inmiş sonradan görme hödük bir tip tüm suç açık ve net sürücüde
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
sende ya şoförlük yok ya insanlık. ben yılda 150000 km (yüzlellibin... belki matematiğinde yoktur.) yol yapıyorum. önüme atlayan veya yolun ortasından yürüyen hiç kimseyide ezmedim. çocuklar da hata olabilir ama bu hata onların ezilmelerini gerektirmez. honda yı kullanan kişi senin arkadaşın sanırım veya aynı durumda bir kaç kişiyi sende ezdin... o vatandaşı savunmanın başka bir açıklaması olamaz sanırım...
senin insanlığın orada ki honda kullanıcısından da fena olmalı ki; hiç tanımadığın bilmediğin bir insana hakaret edebiliyorsun.
ben 15 senedir istanbulda araba kullanıyorum, şöförlüğün ne demek olduğunu da çok iyi bilirim evelallah. sen at gözlüklerini çıkar, önce olayı tekrar izle sonra benim yorumumu tekrar oku. ben vurup kaçan adam haklı mı dedim? adam haksız ama tahrik var gençlerde de suç var dedim. adam gelip durmadan direk vurmuş olsa gençlere o zaman gençler suçsuz olur! lakin yolun ortasından yürüdükleri halde adama kafa tutuyolar o da yapmaması gereken bişeyi yapıyo işte. senin 486 dan tam izlenmiyo herhalde video.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
bu nasıL birseydir arkadas.Adamın arkadasları öle bakıyo yanımdaki arkadasın basına böyle birsey gelicek çarşı karışır :)
 
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
135
Daha önce de yazdım şoför %40 suçlu ise, gençler %60 suçludur.
Şimdi farkettim adam arabasıyla önce duruyor, gençler dik dik bakıyor olaylar oluyor.
Sonra yollarına devam ediyor gençler.
Daha sonra ise adam hafif dokunduruyor gençlere, gençler ise yürümeye devam ediyor (buraya dikkat kaldırım boşluğu bitiyor ve kaldırım tekrar başlıyor ama kaldırımdan yürümeyerek yolun ortasına doğru açılıyorlar) kafasında kapşon olan genç yolu iyice ortalıyor ve adam vuruyor araba ile...
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
gençlerde hata var, adamı tahrik ettiler derken adamı savunmak aklımın ucundan bile geçmedi. ben bu olaydan acizane çıkarmamız gereken dersin; yollarda yürürken dikkatli, edepli, efendi olmak olduğunu düşünüyorum. çoluğumuzu, çoçuğumuzu, ailemizi uyaralım ki böyle olaylara mahal kalmasın. bugün gençlerin böyle bir problemi var. 3 tanesi yanyana geldi mi artık tamam. kral da onlar efede onlar. ana avrat sövüşmeler itişip kakışmalar bu şekilde yolun ortasından gidip kafa tutmalar normal olmuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kalpler, yürekler çürümüş artık..
Haktan hukuktan vazgeçtim.
Hiçmi vicdanınız yok?

Çocuk ölseydi ne dicektiniz?
İyimi olmuş dicektiniz?
Çok yazık.. :pale:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst