- Katılım
- 7 Ara 2010
- Mesajlar
- 494
abi yanlış düşünüyosunuz çocuklşar nasıl kaldırımdan yürüsün kaldırımın bir tarafına arabalar parketmiş diğer tarafta kaldırım yok gibi bir şey binaların kaldırım işgalınden dolayı ve burada bu çocukların yanyana hatta arka arkaya bile yürüyebileceği bir kaldırım yok neredeyse burada o arabanın yaptığı nedir ya terbiyesiz herif ya sen kimsinde bir yaya ya çarpabilirsin bu nedir ya anlamadığım arkadaşlrına göz göre göre araba çarpıyor düğer çocuklar hiç bir şey yapmıyor bunuda anlamış değilim