1- Videoda sadece öğrenciler değil herkes yoldan yürüyor çünkü düzgün bir kaldırım yok.
Aşağıdaki karede işaretli vatandaşlar nerede yürüyorlar ? Gayet düzgün bir kaldırım var orada
2- Baştan izlerseniz sürücü hızlı bir şekilde gelip çocuğun kıçına yapışıyor.
Aksine sürücü oldukça makul hızda geliyor ve muhtemelen çocukların çekileceklerini düşündüğü için son ana kadar daha fazla yavaşlamıyor , yavaşlasa zaten durması gerekecek.
3- Çocuklar otomobile ilk anda bakmıyorlar, bu da laf-hakaret etmediklerini gösterir.
Çocuklar umursamıyorlar ve bunu açıkça belli ediyorlar.
4- Adam kendine yediremiyor çocukların üzerine kırıyor. Burada çocuklar adam üzerlerine kırınca laf atmış olabilir.
Adam üzerlerine kırmadan önce çocuklar ile arasında diyalog olduğu gayet net görünüyor.
5- Hiçbir hakaret cinayete teşebbüsü gerektirmez. Bu yapılan cinayete teşebbüstür, muz cumhuriyetinde bile suçtur.
Haklısın son aşamaya kadar haklı olan sürücü yaptığı bu hareket ile tamamen haksız duruma düşüyor .
Adamlar da yolun ortasından yürüyor , yürümeselermiş diyen arkadaşlar;
Yarın öbürgün bu adamın yanından motorla geçerken sizi duvara sıkıştırıp bacağınızı macağınızı koparırsa , sen de yanından geçmeseydin diyen arkadaşlara kızmazsınız artık.
Verdiğin örnek ile bu olay farklı şeyler doğru bir seçim olmamış.