Asiri_yakisikli Katılım 30 Eyl 2006 Mesajlar 21 13 Ara 2006 #161 Olursa R1 olsun... Kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun
G Gokhan2433 Katılım 29 Tem 2006 Mesajlar 670 17 Ara 2006 Konu Yazar #162 R1 le cbr kafa kafaya gidiyor.Acaba kim en cok oyu alacak.
G Gokhan2433 Katılım 29 Tem 2006 Mesajlar 670 17 Ara 2006 Konu Yazar #164 YAlnız bu triumph daytona 675 likmis yeni farkettim:mrgreen:
L lonely_rider Katılım 25 Eki 2006 Mesajlar 45 17 Ara 2006 #165 r1 benim olsun ama ninjada güzel olurdu yani