Takım elbiseyi kutusunda mı alıyorsun? Alıp alıp deneyip askıya geri asıyorsun; uygun beden, yakışan buluncaya kadar; en baba mağazalarda bile.
Ya pantolonları? Deniyorsun kabinlerde, geri bırakıyorsun, avmlerde sıralı zincir mağazalarda.
Abartmayın o kadar.
Ha, burada satıcının tavrı yanlış; o başka. Tavrını beğenmediğin satıcıdan da alışveriş etmezsin olur biter.
Nereden bileceksin sektirilmediğini, düşürülmediğini diyorsan; "güvenmediğin" satıcıdan zaten alışveriş etme.
Ya pantolonları? Deniyorsun kabinlerde, geri bırakıyorsun, avmlerde sıralı zincir mağazalarda.
Abartmayın o kadar.
Ha, burada satıcının tavrı yanlış; o başka. Tavrını beğenmediğin satıcıdan da alışveriş etmezsin olur biter.
Nereden bileceksin sektirilmediğini, düşürülmediğini diyorsan; "güvenmediğin" satıcıdan zaten alışveriş etme.