Böylemi olmak zorunda ?? (Yurdum esnafı içerir)

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Birseyi duzeltmeye calismiyorum.Zaten ulkenin hali icler acisi.Isteyen alir istemeyen almaz bukadar basit.Basima gelen olay bana koydugu icin paylasmak istedim.Megoloman diyen olmus sorunlarim oldugunu diyenler olmus :) Gelin benim ls2 kaskimi veriyim size.5 yillik kask icinde dna kalintilarim var.Takin kafaniza coşun ozaman.Sonuc olarak almadim o kaski birdaha olsa birdaha almam.Kıl musteriyim ben kabul ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst