Böylelerini Azraile Birakmayacaksin

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayır yukar otobanda gidiyodum.
önümde gebze harem vardı onu sollamak istedim
yanına girdim tam önüne dönecekken oda hızlandı
geride düşemedim minibüsün arkasına hemen başka bir araç girdi
ben bastıkça oda bastı karşıdanda tır geliyordu
sıyırarak geçti enli bir motor olsa ezilmiştik..
ettiğim yusufun sesi haremden duyulurdu
şimdi size bişey sorcam sağlam bir levye nerde bulunur?
acırsam motora binmek nasip olmasın:pr:
trafikte min 200 lük motor şart:pr:
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
158
pazartesi akşamı şehir içinde 50 km hızla giderken kırmızı ışığa 350 metre kala yaşanan bir olay bu dikkat edin kırmızı ışık yeni yandı bende 50 km hızla gidiyorum arkamdan i minibüs sürücüsü korna çalmaya başladı kırmızı ışığa yaklaşıyoruz ben 60 km ye çıktım adam hala korna çalıyo yolvereyim derken adam önüme geçip komple yolu kapattılar içinden bi kişi indi küfürle beraber üzerime yürüdü şoförde yanındakiyde alkollüydü bu adamlar neyine güvenerek bunu yaptılar anlamadım sonra arkadan polis gelince basıp gittiler polise gittim bişey yapamayız dediler ama ben adamın çalıştığı durağı buldum dün akşam peki şimdi nolacak?

sizce bu adam 2 gözü mor bişekilde evine gidip karısının, çocuklarının karşısına çıkması iyi olacakmı?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
motorda bir araçtır..

seco minübüscüler dernegi var ona şikayet edebilirsin...yada birkaş arkadaş toplanıp minübüse beraber binip yolcular inince adama........
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
ne olucak hımmmm A şıkkı gidip basıcaksın durağını yiyorsa.. ki yemesin bence B şıkkı unutup sinirini bir kaç geri zekalı için bozmıyacaksın C şıkkı muhtemelen kanunlarda bunlarla ilgili hususlar vardır ama uğraşman gerekeceği için poliste yardımcı olmuyor..... sen seç bakalım ......yada adamı izle tek başınayken sıkıştır yüzünü saklıyarak bir güzel sopa çek ( buda tavsiye edilmez tabi :)))....
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
60
sakin arkadaşlar

musti81' Alıntı:
bayır yukar otobanda gidiyodum.
önümde gebze harem vardı onu sollamak istedim
yanına girdim tam önüne dönecekken oda hızlandı
geride düşemedim minibüsün arkasına hemen başka bir araç girdi
ben bastıkça oda bastı karşıdanda tır geliyordu
sıyırarak geçti enli bir motor olsa ezilmiştik..
ettiğim yusufun sesi haremden duyulurdu
şimdi size bişey sorcam sağlam bir levye nerde bulunur?
acırsam motora binmek nasip olmasın:pr:
trafikte min 200 lük motor şart:pr:




arkadaşım geçmiş olsun .... küfürünü et rahatla kaza yapmadığına dua et... birini devirirsin diğeri gelir onu da....öbürü öbürünüde ...........nereye kadar... bu modeller bitmezzz:silent:
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
158
bende minibüscülük yapıyorum abimde bir an kendimden utandım çok küçük bir olayın böyle büyümesine ve böylesine kötü bir hareket ve hakarete maruz kalmama

cana mala zarar vermekte kötü bişey ama hala unutuamadım yaptıkalrı hareketi bnm yerimde siz olsanız napardınız??? bu sadece bi örnek hergün yüzlerce böyle problemler çıkıyor yollarda
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hangi küçük olay onu anlamadım:pr:
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
228
minibüsçülerin taksicilerin bu hakimiyeti engellenmek zorunda.. ilerde ciddi problemler doğmaya başlayacak çünkü her geçen gün daha güçlü hale geliyolar, ne polis karışıyo adamlara ne vatandaş karışıyo.. polis uğraşmak istemiyo sanki başka işi varmış gibi, vatandaş korkuyo sanki haksızmış gibi... işin içinden çıkılmaz bi halde geçinip gidiyoruz..
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
158
küdemek istediğim çok saçma biş olay bnm yerimde kamyon olsaydı o zaman buproblem yaşanırmıydı acaba merak ediyorum üstelik şehir içi 50 km ile gidiyorum .....
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@seco
kusra kalma kırdıysam benim yerimde olsan
aklıma geldikçe tırsıyom
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
oda bişeymi ben geçen kurtuluştan gelirken yanlışlıkla hacı hüsreve girdim,mahalleyi bi göreceksiniz harlem bok yemiş yanında olmaz böyle bir mahalle ve arabayla idim çocuğun biri tam karşımda arabayla durdu,hareket etmiyor geldi kapattı önümü,daha sonra yanındaki çocuğa verdi arabayı yanındaki çocuk yaklaşık 12 yaşında,ben seyrediyorum tabii sıkıysa kornaya bas..neyse sonradan yolu buldum son süret kaçtım ordan..Ne mahalleydi be..:cyclopsan
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
kardeşim geçmiş olsun uzak durucaksın abi bırak allah ından bulsun levye ile silahla olacak iş değil bunlar dikkat edeceksin okadar

sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer abi bende acı tecrübe var beni dinle dikkatli ol bulaşma
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
dostum geçmiş olsun antalyalı motorcular olarak böyle şeyleri çok yaşıyoruz.antalyadada doğan motorlu hacı muratlardan ve minibüsçülrden uzak duracaksın onlarda aynaya bakma gibi bi insani hareket yok (yani çoğunda herkez üzerine alınmasın)
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
dishy' Alıntı:
ya komik olacak ama levye nedir :p :p
inşallah pişman olmam sorduuma :mrgreen: :mrgreen: :queen:

levye kızıl derililer zamanında kullanılan ilkel bi silahtır. :queen: :queen:
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
dostum geçmiş olsun bunlarla uğraşılmaz bitanesi geçen benim otonun aynasını kırdı allahından bul dedim bıraktım öfkeyle kalkan zararla otururmuş
sakin olmakta fayda var ... ama illa durağı basacam diyosan haber ver :pr: :pr: :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst