- Katılım
- 15 Mar 2005
- Mesajlar
- 2,890
Ona bakarsan benim ki de sataşma değil.Ayrıca üslubuna dikkat et ulan falan?Askerlik arkadaşın mıyım senin?O an hakaret etmemiş olsan bile şuanda o dediğini yapıyosun.Ayrıca ben kötü bi lafta etmedim burda "nedendir bu sataşmak" dedim.Bu kadar saçma bi olayı tartışmaya çevirerek zaten dediğimi daha fazla doğruluyosun.Ayrıca ne kadar bi zamanını yedi ki sanki bi tık yaptın sadece.İki sayfa yazı okumadın ya...
Edit:Aklıma gelmişken diyosun ya bilmem kaç kere yüklendi diye o senin "sözde" bişey yapmaman dalga geçmendir 1314487 bilmem ne falan.Buda bi nevi sataşmaktır.
Ben senin askerlik arkadaşın mıyım bana emir veriyorsun izlemezsin olur biter deme hakkını kendinde görüyorsun?
Saçma sapan tekrar eden video paylaşım olayını ben değil sen ve senin gibiler tartışma haline getirdi.
Bu arada hoşgörü ise o zaman sen diyeceksin ki kusura bakmayın ben arama zahmetine girmeden salladım gitti, hoşgörüyü önce kendin göster.