Böyle yetenekl bir sürücü gördüğünüzü sanmıyorum

Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Ona bakarsan benim ki de sataşma değil.Ayrıca üslubuna dikkat et ulan falan?Askerlik arkadaşın mıyım senin?O an hakaret etmemiş olsan bile şuanda o dediğini yapıyosun.Ayrıca ben kötü bi lafta etmedim burda "nedendir bu sataşmak" dedim.Bu kadar saçma bi olayı tartışmaya çevirerek zaten dediğimi daha fazla doğruluyosun.Ayrıca ne kadar bi zamanını yedi ki sanki bi tık yaptın sadece.İki sayfa yazı okumadın ya...
Edit:Aklıma gelmişken diyosun ya bilmem kaç kere yüklendi diye o senin "sözde" bişey yapmaman dalga geçmendir 1314487 bilmem ne falan.Buda bi nevi sataşmaktır.

Ben senin askerlik arkadaşın mıyım bana emir veriyorsun izlemezsin olur biter deme hakkını kendinde görüyorsun?

Saçma sapan tekrar eden video paylaşım olayını ben değil sen ve senin gibiler tartışma haline getirdi.

Bu arada hoşgörü ise o zaman sen diyeceksin ki kusura bakmayın ben arama zahmetine girmeden salladım gitti, hoşgörüyü önce kendin göster.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
böyle bir sürücü gördüğümüzü zannetsen iyi olur..her sabah 15 dakika bu şekilde ısınmadan yola çıkmam ki ben.hemde pistte de değil,garajımda.....:pl::queen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
[/COLOR]aklıma gelmedi o kadarı



Fotograftaki ekranda hatırlatıcı cumleler var.

Ads1310z.png


Bir videoyu forumda nasıl aratırsın ???

Harbiden..
Nasıl aratsın ?..
Bi diyiverin hele de bizde öğrenek ;)

Walla ben bilmem Forum kurallarında var. :)))) Yöneticilerin bunu cevaplaması gerekli. Kuralı koyduklarına göre vardır bir çözumu.nasıl uygulandıgını anlatmalarını bekliyoz...:pl:
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
684
bu yetenekli arkadas enduro kullaniyor olsaydi bukadar kiskanan olmayacakti sanirsam. cesaretinizi toplayin sizde birgun ss kullanirsiniz, uzulmeyin bukadar.
videodaki arkadasa gelirsek, gercekten cok yetenekli. belliki daha cok kucuk yaslarda baslamis bu ise. kendisini tebrik ederim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Her videoya konan konu başlığı farklı....
Başlık aynı olsa bile videolar farklı olabiliyor....

Farketmez...
Aynı olsa ne olur...
5-5 para mı veriyoruz...
Bidaha seyrederiz...
Seyretmeyenlerde seyretmiş olur... :cat:
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Baslıgı görür görmez naked gidonlu cbr 600 videosu olduğunu tahmin ettim :D
 
Katılım
6 Kas 2012
Mesajlar
38
Ben senin askerlik arkadaşın mıyım bana emir veriyorsun izlemezsin olur biter deme hakkını kendinde görüyorsun?

Saçma sapan tekrar eden video paylaşım olayını ben değil sen ve senin gibiler tartışma haline getirdi.

Bu arada hoşgörü ise o zaman sen diyeceksin ki kusura bakmayın ben arama zahmetine girmeden salladım gitti, hoşgörüyü önce kendin göster.
Tamam sen paşasın sen haklısın eyvallah.Boşuna yormıcam kendimi sende yorma...
Edit:Ayrıca o bir emir değil ister izlersin ister izlemezsin anlamına geliyo anlam farklılıkları var arasında fark etmediysen

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------

Fotograftaki ekranda hatırlatıcı cumleler var.

http://i299.photobucket.com/albums/mm306/harbiturk/Ads1310z.png
Konu başlığını yazarken altta bilgilendirmeler çıkıyo.Bende kendikime benzer bişey bulmayınca/görmeyince açtım başlığı.Oturup bütün forumu arayıp farklı başlıklar altında aynı videoyu arayacak değilim heralde el insaf yani.





Walla ben bilmem Forum kurallarında var. :)))) Yöneticilerin bunu cevaplaması gerekli. Kuralı koyduklarına göre vardır bir çözumu.nasıl uygulandıgını anlatmalarını bekliyoz...:pl:
Konu başlığını yazarken altta bilgilendirmeler çıkıyo.Bende kendikime benzer bişey bulmayınca/görmeyince açtım başlığı.Oturup bütün forumu arayıp farklı başlıklar altında aynı videoyu arayacak değilim heralde el insaf yani.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Bu forum ne güzel oldu böyle:)

Honda Güvenli Sürüş Hocası Aydın nasıl kullanıyor youtube vasıtası ile izleyiniz görünüz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst