böyle motoru kullanmak yürek ister.

Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Bu motorlara binebilmek için,

1-Çok para
2-Benzinin ucuz olması
3-Çukursuz yol
.
.
.
85-Motosiklete saygılı sürücüler
86-uygun hız limitleri
.
.
.
99-Ailelerimizin laf söylememesi
100-"YÜREK"

Lazım:)

Bütün bunlardan sonra "Şehir Efsanesi" olmak ise; kesin... Ve çok güzel olurdu:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen daha racer i yürütemiyon bunu hiç kıpırdatamassın.... :queen::queen::queen::queen::queen:

yavaşşşş yurutemediğim doğru abi...:cherry:
hep hızlı yürütüyorum....
bide ummadık taş baş yararmış bunuda unutmayalım lütfen...:bounce:
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
65
ben kullanırımda alırımda bu motoru yeteri kadar param var :) :) :) ayrıca bi benzincinin değil dubai krallarından birinin kızıyla birlikteyim hahahahahahaaa :) :) :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:20 ----------

ben kullanırımda alırımda bu motoru yeteri kadar param var :) :) :) ayrıca bi benzincinin değil dubai krallarından birinin kızıyla birlikteyim hahahahahahaaa :) :) :)

tabi bunların hepsini rüyalarımda görüyorum birde tuvalete girince mıçarkene hayal kuruyorum :) :) :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben kullanırımda alırımda bu motoru yeteri kadar param var :) :) :) ayrıca bi benzincinin değil dubai krallarından birinin kızıyla birlikteyim hahahahahahaaa :) :) :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:20 ----------



tabi bunların hepsini rüyalarımda görüyorum birde tuvalete girince mıçarkene hayal kuruyorum :) :) :)

:silent::silent::silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben kullanırımmm, çip taktırırım , gücü 200 beygire düşer , o zaman sürerim ::utangac:
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
batu onu bana versinler bak nasıl kullanıyorum acımaaaaaaaam :D deli cesareti var bizde.
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
549kg/500hp cok tehlikeli degil durma anlari haric....
ss lere bakarsak buda kasli bir ss sayilabilir...

Ha desenki 250 kg ve 500hp o zaman korkulurdu...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
bunu her adam süremez neden mi ?
bunun bi saatlik benzinine ben 1 hafta gezerim fazlası da 3-4 gün gezdirir heralde
bu kadar silindire ve güce ne gerek var çift silindir 500 cc lik motorun yetmiyeceği bi insan yada bi yer düşünemiyorum bile. bununla tırmı çekecez kamyonmu tren mi diyecem ama çekmez sebebi ise vitessiz olması 8500 cc yi vitessiz yapmak ne derece akıllılık bilemiyorum kalkarken fazla güç kaybedecek son hızda fazla boşta kalacak
bunun yerine v2 yapıp torkuda hp si de daha ğüçlü olabilirdi son hızdada geçebilirdi.

denilen gibi bu garaj motoru efsane motorcu olmak için alınabilecek bişey tabi kim o kadar para ve masraf yapar bilmem :D
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
:mrgreen: türkiyede bunun vergisini duysan zaten kalp krizi geçirirsin
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Güzel ve kendine özgü bir tarzı var..

Abartı ne gerek vardı diyen arkadaşlarıda kınıyorum adamlar yapmış helal olsun deyin en azından emeğe saygınız olsun...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
motor dediğin motor gibi olmalı bunlarda motor ruhu yok ( kedi ulaşamadığı ciğere MUNDAR dermiş :queen:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst