- Katılım
- 23 Kas 2008
- Mesajlar
- 879
gereksiz abartı kamyonmu çekeceksiniz
harbiden bmc nin en buyuk 1142 model çekicisi bile 10.6 litre motora sahip.Başlığı incelerken aklıma gelince bu ne be dedim:cherry:
gereksiz abartı kamyonmu çekeceksiniz
Slm nekadar guzel duruyor, tayıp gormesın bu motoru, gözle baktın dıye vergı keser,
:rendeer:kullanmak ısterdım:rendeer:
V8 yeteri kadar güçlü değildir diyenler için bir de "Boss Hoss V10 Viper Bike" yapmışlar. Üzerinde 8 litre Dodge Viper V10 motoru var. 580 beygir. Bir de NOS takıyorlar, kaç beygire çıkıyor kimbilir.. Sesi de herhangi bir motosiklet sesine benzemiyor. Muscle Car tabir edilen amerikan arabaları gibi sesi var.
![]()
![]()
![]()