böyle motoru kullanmak yürek ister.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

Slm nekadar guzel duruyor, tayıp gormesın bu motoru, gözle baktın dıye vergı keser,
:rendeer:kullanmak ısterdım:rendeer:
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
bide buna bakin
BossHoss.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:36 ----------

Boss_Hoss_1280.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:37 ----------

bosshossadvantage2.jpg

bosshossadvantage.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------

Hoss%20Fly%20008.JPG


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:40 ----------

10125d1183017351-step-aside-boss-hoss-ogawd.jpg
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
V8 yeteri kadar güçlü değildir diyenler için bir de "Boss Hoss V10 Viper Bike" yapmışlar. Üzerinde 8 litre Dodge Viper V10 motoru var. 580 beygir. Bir de NOS takıyorlar, kaç beygire çıkıyor kimbilir.. Sesi de herhangi bir motosiklet sesine benzemiyor. Muscle Car tabir edilen amerikan arabaları gibi sesi var.

v10-engined-boss-hos-1w.jpg

v10-engined-boss-hosw.jpg

viper_v10_bike.jpg

Bununla sürekli gezmeyeceksin.
Şöyle ayda bir görünüp tekrar garaja kilitleyeceksin.
Şehir efsanesi olacaksin :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
o motoru kullanmak yürek değil para ister..yoksa bizim türkler bilsede bilmesede ona binmek ister...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst