benzini geçtim bu alet suyla çalışsa hamamcıyla aynı su faturası ödersin. :mrgreen:
Sen daha racer i yürütemiyon bunu hiç kıpırdatamassın.... :queen::queen::queen::queen::queen:
çin malımı bunlar :mrgreen:
herşey iyi güzelde bun alanın petrol sirketinin kızınıda alkması gerekir :cherry::queen:
ben kullanırımda alırımda bu motoru yeteri kadar param var![]()
![]()
ayrıca bi benzincinin değil dubai krallarından birinin kızıyla birlikteyim hahahahahahaaa
![]()
![]()
![]()
ben kullanırımda alırımda bu motoru yeteri kadar param var![]()
![]()
ayrıca bi benzincinin değil dubai krallarından birinin kızıyla birlikteyim hahahahahahaaa
![]()
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:20 ----------
tabi bunların hepsini rüyalarımda görüyorum birde tuvalete girince mıçarkene hayal kuruyorum![]()
![]()
![]()
500 beygirlik alet ufacık hatayı asla affetmez:mrgreen: