böyle motoru kullanmak yürek ister.

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117




Marka:Boss Hoss
Model:BHC-3 502

Teknik Özellik:

Motor.......: V-8
HP..........: 502
Tork........: 567
Hacim.......: 8200cc (502 cubic inch)
Sıkıştırma..: 9.6:1
Karbüratör..: Quadra jet 850 cfm
Egzoz.......: 2.0" dual susturuculu
Şanzuman....: 2-Vites yarı-otomatik İleri/Geri.
Aktarma.....: Kayış
Kuru Ağırlık: 589kg
Ön..........: 130/90-16, 3.50"x16.0"
Arka........: 230/60, 7.0"x15.0"

:queen::queen::queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Bununla şehirde ayda bir falan şöyle bir görünüp garaja kapatacaksın. Böyle kulaktan kulağa yayılan bi şehir efsanesi olacaksın valla.. arada ortamlara ayarı verip kayboalacaksın. :bounce:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bunlar manyak motorlar üretiyormuş yahu, bu da 6200 cc mesela:

BHC3LS3SS_1.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:23 ----------

Bununla şehirde ayda bir falan şöyle bir görünüp garaja kapatacaksın. Böyle kulaktan kulağa yayılan bi şehir efsanesi olacaksın valla.. arada ortamlara ayarı verip kayboalacaksın. :bounce:

Bunlarla biz anca ayda bir dolaşabiliriz zaten. Su borusu gibi benzin hortumu vardır bunlarda :mrgreen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bir sürü şey ister ama inan yürek değil.. belki çok sonraki sıralarda ve belki biraz sadece..
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
500 beygirlik alet ufacık hatayı asla affetmez:mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egsoz sesini düşünemiyorum bile
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gereksiz abartı kamyonmu çekeceksiniz
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herşey iyi güzelde bun alanın petrol sirketinin kızınıda alkması gerekir :cherry::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üzerindeki makine amerikan arabalarındaki büyük 8 dediğimiz makinelerden :) Sesi nasldır hayal kırıklığına uğrarsın dengesiz herhangi güçlüğ bir chopper değil amerikan arabaları gibi kükrüyordur.

Ayda bir kere çıkıp şehir efsanesi olmak güzel fikir ;)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
8000cc ve 750kg olan varsa alırım daha aşağı kurtarmaz...rüzgar savurur 500kg makinayı yav:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:32 ----------

Bunlar manyak motorlar üretiyormuş yahu, bu da 6200 cc mesela:

BHC3LS3SS_1.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:23 ----------



Bunlarla biz anca ayda bir dolaşabiliriz zaten. Su borusu gibi benzin hortumu vardır bunlarda :mrgreen:

Yok yok..özel bir mekanizma var..benzini sürahi ile 1lt olacak şekilde döküyo silindirlere:queen:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
fena bişeymiş bu :queen:

şehirde gezmeye gerek yok bence 20 tl 'lik benzin koyup evin önünde 2-3 kere ara gazı verdikmi..Garaja giricek kadar benzin kalır...Oda millete yeter:cherry:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
bu motoru geçen fuarda canlı görmüştüm....dehşet bişi ya...
bikere yan yatması motor bloğu dışarıda önce kocaman bi pervane sanki uçuracak gibi..:mrgreen:
birde ses camları kırıyo neredeyse...

benzininide siz düşünün artık ...km de na yakar diye sorarsan adamı döverler herhalde..:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ben benn benn ::alkiis::

ben kullanırım ki ::blusssh:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neden hep bu tarz motorları chopper yaparlar bilmiyorum. :)

Bu tip motorlar ya özel drag motorları ya da cruiser yapılır neden mi? Çok ağır olur ondan. Bu motorlarla şehir içinde gidemezsin trafikte Crad Pitt gibi yapışırsın :)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
V8 yeteri kadar güçlü değildir diyenler için bir de "Boss Hoss V10 Viper Bike" yapmışlar. Üzerinde 8 litre Dodge Viper V10 motoru var. 580 beygir. Bir de NOS takıyorlar, kaç beygire çıkıyor kimbilir.. Sesi de herhangi bir motosiklet sesine benzemiyor. Muscle Car tabir edilen amerikan arabaları gibi sesi var.

v10-engined-boss-hos-1w.jpg

v10-engined-boss-hosw.jpg

viper_v10_bike.jpg
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
766
Benim anlamdığım neden yürek istesin ki bunu sürende insan değilmi?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst