- Katılım
- 21 May 2006
- Mesajlar
- 121
- Konu Yazar
- #1
Gunesin ilk isiklari vurdu yuzumuze uyandirdi Bostanlida bizi. Hava bir onceki gune muspet yaparcasina gunesli ve guzeldi. Aksamdan kalma bedenlerimizi yataktan kaldirirken icimize cektik temiz havayi ve hic yorulmamiscasina dikildik birden. Cekirge geldi odama hadi Sensei ne yatarsin beah kalk gun bizim gunumuz uzuntuleri sıkıntılari birak geride yeniden baslayalim hayata. Apar topar ciktik evden motorlarimizi cikardik bir hisimla disari. Giyindik kusandik ve hemen pastaneye gazladikki ac karincagizlarimiza bir topan ekmek girebilsin. Aldik nevaleleri dogru balikci barinagina. Gelsin caylarrrrrrrrrr. Balikci takalarinin pata pata sesleri bozuyordu havadaki sakinligi. Eeeee kolay degil ekmek parasi icin cikyorlardi vira vira nidalari ya Allah sesleri eslik ediyordu pata patalara. Cekirge ortama anlam katmaya devam ederken martilari beslemeyi ihmal etmedi. Guzelce ayildik kendimize geldik. Ve bir onceki gunden kalan motorlarimizida bir sekle sokalim diyerek ayrildik. Tonton annannenin evine dogru gaz actik sahilden usulca. İste burasi Bostanli sakin sessiz bir pazar gunu sanki kucuk bir kasabadaymiscasina issiz. Motorlarimizi yikadik guzelce Tonton Annannenin guzel esprileri esliginde. Ve gunun guzel gecmesi dilegiyle ayrildik Cekirgemle.