Bostanlida Bir Pazar

Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Gunesin ilk isiklari vurdu yuzumuze uyandirdi Bostanlida bizi. Hava bir onceki gune muspet yaparcasina gunesli ve guzeldi. Aksamdan kalma bedenlerimizi yataktan kaldirirken icimize cektik temiz havayi ve hic yorulmamiscasina dikildik birden. Cekirge geldi odama hadi Sensei ne yatarsin beah kalk gun bizim gunumuz uzuntuleri sıkıntılari birak geride yeniden baslayalim hayata. Apar topar ciktik evden motorlarimizi cikardik bir hisimla disari. Giyindik kusandik ve hemen pastaneye gazladikki ac karincagizlarimiza bir topan ekmek girebilsin. Aldik nevaleleri dogru balikci barinagina. Gelsin caylarrrrrrrrrr. Balikci takalarinin pata pata sesleri bozuyordu havadaki sakinligi. Eeeee kolay degil ekmek parasi icin cikyorlardi vira vira nidalari ya Allah sesleri eslik ediyordu pata patalara. Cekirge ortama anlam katmaya devam ederken martilari beslemeyi ihmal etmedi. Guzelce ayildik kendimize geldik. Ve bir onceki gunden kalan motorlarimizida bir sekle sokalim diyerek ayrildik. Tonton annannenin evine dogru gaz actik sahilden usulca. İste burasi Bostanli sakin sessiz bir pazar gunu sanki kucuk bir kasabadaymiscasina issiz. Motorlarimizi yikadik guzelce Tonton Annannenin guzel esprileri esliginde. Ve gunun guzel gecmesi dilegiyle ayrildik Cekirgemle.
Foto-0010-mt.jpg

Foto-0012-mt.jpg

Foto-0013-mt.jpg

Foto-0017-mt.jpg

Foto-0018-mt.jpg

Foto-0019-mt.jpg

Foto-0020-mt.jpg

Foto-0021-mt.jpg

Foto-0022-mt.jpg

Foto-0023-mt.jpg

Foto-0024-mt.jpg
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
ne güzel boşa geçmemiş gün:) ben motorsuz çıldırmak üzereyim eklemeyin bu resimleri:p cbf de plaka nerde ruzgar bey:) bide er 5 in cok arkasında kaldığın söyleniyor:p
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
ne güzel boşa geçmemiş gün:) ben motorsuz çıldırmak üzereyim eklemeyin bu resimleri:p cbf de plaka nerde ruzgar bey:) bide er 5 in cok arkasında kaldığın söyleniyor:p

Hedowich kardesim soylentileri bilirsin asli yok bunlarin zira gazi actinmi gidiyor makinalarin ikiside. Plakayi ise gecenlerde Volkanla yaptigimiz istanbul seyehati donusu yolda birakmisiz farkinda olmadan yenisi cikacak :)
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
abi 13 unde toplanıcaz burda olursan gel mutlaka,plaka içinde olmıcak iş olmuş walla sağlık olsn
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya hakan abi merak ettim senin meslek ne bütün anlattığın geziler şiir havasında ve fotolarda çok güzel rüzgar_bey yazısını görünce heh başlıyor film diyorum artık
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Ya hakan abi merak ettim senin meslek ne bütün anlattığın geziler şiir havasında ve fotolarda çok güzel rüzgar_bey yazısını görünce heh başlıyor film diyorum artık

Kardesim meslek telekomunikasyon ben altyapi transmisyon ve network olaylarina bakiyorum. Tabi bunu Telekom firmalari icin yapiyorum. Diger hususta ise dilimizin dondugunce anlatmaya calisiyorum.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Muazzam anlatıyosun ama devamını bekliyoruz sen İstanbula geliodun abi bi ara noldu o iş pazar günü biz çorluya gidiyoruz bekleriz
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
12
Çok güzel fotolar teşekkürler.Bi şey sorucam çekirge sensei falan alakalımısın konuya
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harika resimler ve anlatım...:bounce:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
eline saglık yine güzel bir gezi olmuş ve tabiki güzel bir anlatımda...
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
Senseim,bak sevgili mt ailesi de hemen anladı senin nasıl duygusal bir adam olduğunu ve şairane benliğini.Her ne kadar zzıt bızzt işlerle uğraşsan da içindeki o küçücük çocuğu öldürmemişsin.Artık daha fazla bekleme sende bi köşe al mt den,daha fazla insana ulaş,fun club falan kur yap bişiler işte...
O akşamın devamını en güzel bu sabahla getirirdik zati,hakkını verdik yani.
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Çok güzel fotolar teşekkürler.Bi şey sorucam çekirge sensei falan alakalımısın konuya

Sevgili Coko,

Benimki hyat gorusu felsefesi uzak dıgu ile alakas yok sagolsun Volkanim her yeni bir olaya yaklasimimi gordukce bu yakistirmayi yapti sonunda adimiz sensei kaldi :)

Muazzam anlatıyosun ama devamını bekliyoruz sen İstanbula geliodun abi bi ara noldu o iş pazar günü biz çorluya gidiyoruz bekleriz

İmmigrant kadesim persembe geldim bugun donuyorum İzmir'e onumuzdeki hafta tekrar gelecegim. Malum ısınma turlari ofis organizasyonu icerinin dayanmasi dosenmesi.bir sure sonra surekli buralarda olucam motoru getirdimmi toplantilarda organizasyonlarda olurum.

Senseim,bak sevgili mt ailesi de hemen anladı senin nasıl duygusal bir adam olduğunu ve şairane benliğini.Her ne kadar zzıt bızzt işlerle uğraşsan da içindeki o küçücük çocuğu öldürmemişsin.Artık daha fazla bekleme sende bi köşe al mt den,daha fazla insana ulaş,fun club falan kur yap bişiler işte...
O akşamın devamını en güzel bu sabahla getirirdik zati,hakkını verdik yani.

Haklisin be cekirgem neydi o aksam Dallas gibi ceyar , babi , suelın :) ihtiras , ask ,sehvet , aldatma hersey bir arada yahu ama Amerikalilar ne derler " nekadar dibe vurdugun onemi degil onemli olan dibe vurdugunda nekadar yuksege sicrayabildigindir. Gecmise sunger cektim ben o eski ben oldum artik :) kimselere hayat dersi vermeyecegim hayat olabildigince komplike neden daha fazla karistirayimki. Biz bakalim sezona yarislara . Kadehimi yeni sezondaki basarilarima kaldiriyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
ama Amerikalilar ne derler " nekadar dibe vurdugun onemi degil onemli olan dibe vurdugunda nekadar yuksege sicrayabildigindir.

Bu çin atasözü değilmiydi yaa :p
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Aaaah Bostan'lım aahhh Güzel İzmir'im.Talebeliğimi geçirdiğim yerleri görmek yine anılarımı debreştirdi.Anlatım ve resimler için binlerce teşekkürler.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst