[Bolu - Mt]

Bolu' nun neresindensiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    157
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
179
photo.php


photo.php


photo.php


photo.php


Bolu Mt yeni jawa motorumla tanışın :) boya diye bişey kalmamış ama hallolur yakında onlarda :)

resimler açılmayabilir burdan bakabilirsiniz
https://www.facebook.com/media/set/...073741835.100002777655544&type=1&l=9f1993eaee
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Bolu karlı görünüyor yarın yahu. bu nasıl bir memlekettir arkadaş :)

işin şakası şu balkanlardan gelen soğukları ilk biz karşıladık.. motor devri bitiyor bu sezon.. hastalandım zaten.. o değil gündüz sıcak gidiyorum bir yere aksam dönerken haliyle soğuyor hava.. ee noldu.. yedik buz gibi rüzgarı. :(

Bayramda Nallıhandayım.. Tabi motorusuz :(

Görüşmek dileği ile..

saygılar
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
Bolu karlı görünüyor yarın yahu. bu nasıl bir memlekettir arkadaş :)

işin şakası şu balkanlardan gelen soğukları ilk biz karşıladık.. motor devri bitiyor bu sezon.. hastalandım zaten.. o değil gündüz sıcak gidiyorum bir yere aksam dönerken haliyle soğuyor hava.. ee noldu.. yedik buz gibi rüzgarı. :(

Bayramda Nallıhandayım.. Tabi motorusuz :(

Görüşmek dileği ile..

saygılar


GEÇMİŞ OLSUN ABİ.. KARTALKAYADA 5CM KAR OLMUŞ :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst