- Katılım
- 27 Ağu 2013
- Mesajlar
- 159
BOLU ''New MT'' grubu Haftaya kocaeli-Gölcük sahilde balık yeme gezisine varmısınız.???
benim ilk önce bakıma girmem lazım ve hava durumu güzel olursa neden olmasın
BOLU ''New MT'' grubu Haftaya kocaeli-Gölcük sahilde balık yeme gezisine varmısınız.???
VALLA ÇOK SABIRLIYMIŞSIN SENDE DOSTUM O MOTORLA 335 KM BİZE AYAK UYDURDUN HIZ OLARAKTEBRİK EDERİM ...
)
Olması gerekeni yaptım abi ben.Grup sürüşü bu basıp gitmek olmaz
Okan sendeki fotolarıda eklesen![]()
https://www.facebook.com/photo.php?...906.1073741835.100002777655544&type=1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?...906.1073741835.100002777655544&type=1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?...906.1073741835.100002777655544&type=1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?...906.1073741835.100002777655544&type=1&theater
Bolu Mt yeni jawa motorumla tanışınboya diye bişey kalmamış ama hallolur yakında onlarda
resimler açılmayabilir burdan bakabilirsiniz
https://www.facebook.com/media/set/...073741835.100002777655544&type=1&l=9f1993eaee
Okan sendeki fotolarıda eklesen![]()
https://www.facebook.com/photo.php?...906.1073741835.100002777655544&type=1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?...906.1073741835.100002777655544&type=1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?...906.1073741835.100002777655544&type=1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?...906.1073741835.100002777655544&type=1&theater
Bolu Mt yeni jawa motorumla tanışınboya diye bişey kalmamış ama hallolur yakında onlarda
resimler açılmayabilir burdan bakabilirsiniz
https://www.facebook.com/media/set/...073741835.100002777655544&type=1&l=9f1993eaee
Samet yarın akşam saat kaçta nerede toplanıyoruz??!!BOLU New MT olarak!!![]()
Bununla sakın uğraşayım deme kardeş.....hakkı bokunu ödemez...bu sözü unutma....çok başın ağrır...
Hiç uğraşma bence boşa vakit harcamış olursun![]()
Mesut havalar aşırı soğuyacak bu 1, 2. si pazar en soğuk gün olacakmış :queen:
Bolu karlı görünüyor yarın yahu. bu nasıl bir memlekettir arkadaş
işin şakası şu balkanlardan gelen soğukları ilk biz karşıladık.. motor devri bitiyor bu sezon.. hastalandım zaten.. o değil gündüz sıcak gidiyorum bir yere aksam dönerken haliyle soğuyor hava.. ee noldu.. yedik buz gibi rüzgarı.![]()
Bayramda Nallıhandayım.. Tabi motorusuz![]()
Görüşmek dileği ile..
saygılar
yarın akşam ne yapıyoruz ?
Ne demek ne yapıyoruz her Cuma akşamı toplanacağız diye karar aldık yaGeliriz bir iki çay içip biraz muhabbet ayrılırız. Kızılderili olmazsa Hıracoğlunda toplanırız senin çayın daha güzel oluyor.
![]()
MOTORLARLA MI GELCEZ![]()