Berker Merhaba,
CS kullanmadım ancak GS hakkında sana fikir verebilirim. 190cm boy ile istediğin motoru kullanırsın sorunsuz. Transalp yorumuna katılıyorum, ancak "denge" ve "ABS" hakikaten büyük fark yaratıyor. Bu arada F650 GS sık rastlanan arızaları elektronik aksam, marş dinamosu ve yağlama sistemi. Elektronik; yapacak bir şey yok tespit etmek kolay. Marş Dinamosu; akünü ve güçlü tutacaksın. Yağlama Sistemi; yağ lambası yanıyorsa paraya acımayıp bilindik bir ustaya veya BORUSAN'a gideceksin. Ben 1750 TL hesap vermemek için BORUSAN'a gitmedim 900TL verdim. Ancak daha sonra 2000TL üstüne masraf çıktı hak iddia edemedim. BORUSAN olsa tamirci hatasını söke söke alırdım. Ama ben gene de param yoksa TRANSALP yerine 650 GS alırım. Güvenlik her şeyden önce gelir. Bunu hafif yağışlı bir havada ABS 10 sn boyunca devreye girince anladım. Hangisine karar kılarsan kıl hakkında hayırlısı olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
Bu arada söylemeyi unuttum, konu BMW ise km'yi boşver. 130.000km devirip hala taş gibi giden arkadaşım var. Ayrıca eğer bir motor 10 yaşını devirmiş ve hala 15-20.000km de ise altında çapan oğlu ara km yapmış makinalar bence daha güvenli.