Kardeş aynı benim başıma geldi sürücü sol pet kırıldı geçen sene. Kırık parçayla eminönündeki motor parçası satan dükkanlara baktım.
Çin malı bir ped buldum 5 tl ye aldım taktım. Ama Kawasakiden sipariş verdim 1 haftaya eve gönderdiler fiyat 150tl.
Bir hafta kırılırmı acaba korkusuyla abanmadan ayağa kalkmadan kullandım motoru. Oralardan o parçaya az çok yakın bir
ped bulma olasılığın var. Birde e-bay ve diğer siteler var tabi mutlaka bulursun uygun fiyata.
Taktığın Çin malı peg güvensizlik hissi harici sorun yarattı mı ?
Bizim arkadaşında arka pegler kırıldı. Eski javaların ki birebir uyuyor hemide sağasağlam.
Arkadaşın da F650GS miydi ? Eski JAWA derken JAWA 250 mi acaba ?