BMW F650 GS Arka Ayak Pegi

Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
20
Merhaba;

2004 model BMW F650GS'imin artçı sol pegi (ayak basamağı) kırıldı. Orijinalleri ciddi fiyatlı. Sormak istediğim farklı modellere ait pegler uyar mı ? Bilgisi yada deneyimi olan varsa yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Kardeş aynı benim başıma geldi sürücü sol pet kırıldı geçen sene. Kırık parçayla eminönündeki motor parçası satan dükkanlara baktım.
Çin malı bir ped buldum 5 tl ye aldım taktım. Ama Kawasakiden sipariş verdim 1 haftaya eve gönderdiler fiyat 150tl.
Bir hafta kırılırmı acaba korkusuyla abanmadan ayağa kalkmadan kullandım motoru. Oralardan o parçaya az çok yakın bir
ped bulma olasılığın var. Birde e-bay ve diğer siteler var tabi mutlaka bulursun uygun fiyata.
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
20
Kardeş aynı benim başıma geldi sürücü sol pet kırıldı geçen sene. Kırık parçayla eminönündeki motor parçası satan dükkanlara baktım.
Çin malı bir ped buldum 5 tl ye aldım taktım. Ama Kawasakiden sipariş verdim 1 haftaya eve gönderdiler fiyat 150tl.
Bir hafta kırılırmı acaba korkusuyla abanmadan ayağa kalkmadan kullandım motoru. Oralardan o parçaya az çok yakın bir
ped bulma olasılığın var. Birde e-bay ve diğer siteler var tabi mutlaka bulursun uygun fiyata.

Taktığın Çin malı peg güvensizlik hissi harici sorun yarattı mı ?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bizim arkadaşında arka pegler kırıldı. Eski javaların ki birebir uyuyor hemide sağasağlam.
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
1100GS, 1150GS ile aynı olabilir.

Bana da lazım. Motorum Aprilia Caponord. Aldığım bilgiler F650 arka peginin uyduğu yönünde. Bu demektir ki Caponord pegi de seninkine de uyar. Pegaso da olabilir. Ama ben internette çok araştırdım sanırım Türkiye'de bulamayacağım.

Sen bir çözüm bulursan ve paylaşırsan sevinirim.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşın da F650GS miydi ? Eski JAWA derken JAWA 250 mi acaba ?

evet doğrudur motosikleti 2004 model bmw f650gs.. Kaçlık jawanınkiler var bilmiyorum. bir arayıp sorayım bekleyin lütfen.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

poşetin zerinde ÜLKER KAĞUCUK Yazıyormuş. İnternet sitesi bile var adamları envai çeşit parça var.

http://www.ulkerkaucuk.com/en/anasayfa.php
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
20
Ülker Kauçuk firmasıyla görüştüm. F650 GS'e uyyum konusunu kendileri bilmiyor. JAWA 350 için olan basamaklar 2 yıldır üretilmiyormuş. Belki esnafın elinde kalmış olabilir araştırmanız lazım bilgisini verebildiler...
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
20
Selam arkadaşlar. Geçen hafta maalesef Sirkeci'den de uyumlu peg bulamadım. Kırılan iç metal kısmı döküm gibi materyal olduğu için kaynak gibi imkan da yok. Mecburen orjinal almak zorunda kaldım. Kauçuk kısım, pim vs. hariç sadece iç metal kısmı 120TL :( Aciliyetim olduğu için fazla da araştırma yapamadım. Daha ekonomik çözüm bulan varsa bu topic altında paylaşırsa iyi olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst