biz küçügüz işte o yılardan aklımızda kalanlar

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
biz bunlarla başladık hayata...:):):)

image001.jpg


image002.jpg


image003.jpg


image004.jpg


image005.jpg


image006.jpg


image007.jpg


image008.jpg


image009.jpg


image010.jpg


image011.jpg


image012.jpg


image013.jpg


image014.jpg


image015.jpg


image016.jpg


image017.jpg


image018.jpg


image019.jpg


image020.jpg


image021.jpg


image022.jpg


image023-1.jpg


image024-1.jpg


image025-1.jpg


image026-1.jpg


image027-1.jpg


image028-1.jpg


image030-1.jpg


image031-1.jpg


image032-1.jpg


image033-1.jpg


image034-1.jpg


image035-1.jpg


image037-1.jpg


image038-1.jpg


image040-1.jpg


image041-1.jpg


image042-1.jpg


image043-1.jpg


image044-1.jpg


image046-1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
566
OOOO Abi :D Kücüklügün Cizgilerden İbaret COk Beyendim Ama Sen Yoksun :D
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
foto linklerine yeniden göz atsanız...
yani bir yere yüklemeniz ondan sonra da link atmanız vs. gibi uğraştırıcı şeyler.
ama konu açılmışken...
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
bunlarmı kalmış çocukluğumuzdan
bayaa ilginç bi çocukluk geçirmişiz yaws :cherry:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi ne karmaşık bi küçüklük geçirmişsin,senin çocukluğunu ancak FBI çözer...:D
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Bence sevgili Tr Davutak'ın çocukluğu yokluk içinde geçmiş. motor yok. fotograf makinası yok dolayısıyla resimde yok.zor yıllarmış hakikaten.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Vaay resimler müthiş.. abi kaç yapıyo buu.. ( bu arada resimleri gören var mı ...ehu ehu keh küh ben göremedimde...) abii nerden buldun bunları....falan..!!
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
abilerim ablalarım dün akşam bu topik i açarken farkettim fotolarım gelmedigini ama o anda dışarı çıkmam gerekti topik i sildigimi düşümdüm ama silmemişim ben fotoları atam bari hahahahaha
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bilideeeeeer sen 55 yaşında değilmisin ya bunlar benım cocuklugumda vardı =)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
wayy bee ne günlerdi ama..gazoz kapaklarıyla mutlu olurduk =) birde filmleri unutmamak lazım Robocop,polis akademisi,terminatör vs..
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
:mrgreen:LEm ben bunları hatırlayıp duuuruun gare..vay beeh... He man izleyceez diye saat 18.00 beklerdik. Tam da akşam yemeği saatine denk gelirdi ağzımızda kaşık gözümüz "Heman ve İskeletor " da olurdu "Gölgelerin gücü adınaaaaaa... Güüçç bende artık!!!" dingiri dingiri ( Musik efekti oluyo ) HE- MAN..

Arkasından "Karaşimşek " izlerdik.. Okulda da Elektronik saati olanlar tıp kı filim de ki gibin replik yapardık şööyle:Saat olan kolumuzu tutarak ağzımıza götürür ve derdik ki! "Kit .. Kit yetiş zor durum dayım .. öğretmen fena pataklıyo..( huv huv( buda Kit 'in çıkartmış olduğu ses efekti..:) )

Birde commodore 64 de oyun oynaycez diye saatlerce teyipten Kafa ayarı yapar ne işkenceler çekerdik..( commodore 64 deki favori oyunum " KARATE3 tü "..
Bu arada yaş oluvee miş 38 .. çoluk çocuk..ohoo tarih derslerine girecek kadar yaş olmuş bah ...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst