Bisikletle Dağdan Serbest iniş (Downhill Mountain Biking)

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
İlk Sofya vitosha da gördüğüm bu olaya hayran kalmıştım. Teleferiklerle dağa cıkılıyor sonrada gelişi güzel aşağı iniyorlardı 3000 metre yükseklikten deligibi iniyorlardı. Ölmeden önce yapmak gereken birsey olarak düşünmüştüm super manzara super bir doğa ve sadece iniyorsun crooscular buna hayran kalcaktır. Altta bir kac video koyuyorum.

[YT]jGdXcitOUzY[/YT]

[YT]c4P5OCrd3sk[/YT]

[YT]R6A7Bz4VrB0[/YT]

[YT]iAz2ZC-23FI[/YT]


Sofyadan video bulmadım ama bunlaral idare edin artık :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
193
ilk videoda eslik eden kopek baya sporcu.....bencede cok elenceli adrenalin dolu ... ama bir yaris bisikletiyle guzel virajli inisli ve guzel bir siyah asvalt ve beyaz cizgili bir yoldan inmek daha guzeldir...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
ilk videoda eslik eden kopek baya sporcu.....bencede cok elenceli adrenalin dolu ... ama bir yaris bisikletiyle guzel virajli inisli ve guzel bir siyah asvalt ve beyaz cizgili bir yoldan inmek daha guzeldir...

İkisinin tadı ayrı bana bu daha cazip geldi :p sende asfalt inişilisi koy :cat:
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
393
Bir dönem bu işleri yaptım. Motosikletteki tekniğimin normalden kısa sürede gelişmesinde bu sporun önemli rolü var (3 saat ders aldıktan sonra 500cc bir makineyle yokuşta slalom yapabiliyordum). Ayrıca karakter olarak fiziksel risk gerektiren yerde ani karar verme ve cesaretsizlik sorunlarımı da üstümden atmama neden oldu.

Her motorcu için çok iyi bir spor olduğunu düşünüyorum downhill'in..
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Akşamları exterme dıye bır kanalda izlıyorum inanılmaz bısıklet kullanıyoprlar
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
bu downhill bisikletlerinden bir tanede bende vardı dışardan gelmişti.bir ara baya bir müptelası olmuştum,bir iki kırık,çıkık tan sonra hevesim kaçtı.bisiklet demeye bin şahit lazım bunlara.honda xl200 motoru sökülmüş hali resmen:queen:daha sonra sattım.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bu downhill bisikletlerinden bir tanede bende vardı dışardan gelmişti.bir ara baya bir müptelası olmuştum,bir iki kırık,çıkık tan sonra hevesim kaçtı.bisiklet demeye bin şahit lazım bunlara.honda xl200 motoru sökülmüş hali resmen:queen:daha sonra sattım.

Aynen bende gordum lastiği iskeleti canavar gibi :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst