- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
İlk Sofya vitosha da gördüğüm bu olaya hayran kalmıştım. Teleferiklerle dağa cıkılıyor sonrada gelişi güzel aşağı iniyorlardı 3000 metre yükseklikten deligibi iniyorlardı. Ölmeden önce yapmak gereken birsey olarak düşünmüştüm super manzara super bir doğa ve sadece iniyorsun crooscular buna hayran kalcaktır. Altta bir kac video koyuyorum.
[YT]jGdXcitOUzY[/YT]
[YT]c4P5OCrd3sk[/YT]
[YT]R6A7Bz4VrB0[/YT]
[YT]iAz2ZC-23FI[/YT]
Sofyadan video bulmadım ama bunlaral idare edin artık :mrgreen:
[YT]jGdXcitOUzY[/YT]
[YT]c4P5OCrd3sk[/YT]
[YT]R6A7Bz4VrB0[/YT]
[YT]iAz2ZC-23FI[/YT]
Sofyadan video bulmadım ama bunlaral idare edin artık :mrgreen:
Son düzenleme: