Bisan Bisan Senatör

Katılım
22 May 2006
Mesajlar
13
taaaz


Mesajlar: 1
Üyelik Tarihi: 27-05-06
Çevrim Dışı

arkadaşım bir ay önce senatör motorsiklet aldım
hiç bir sorun yok mükemmel bi alet mondial zatlarla kıyaslanamaz bence.motorun fotolarınıda göndereyim bi araa ondan sonraa karar verirsin....


slm. bu mesajı yollamışlar bana.bizde almayı düşünüyorduk.bugünde bayisine gittik. elimizdeki motoru sattığımızda bisanı alıcaz.

kanuni racer 200 e baktın mı hiç 3500 ytl.plaka vergi hepsi içinde.özellikleride baya güzel 1.86 boyundaki birine görede motor küçük kalmıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar hala motoru kullananlardan ne resim nede bilgi gelmedi...

ne o havalar güzel herkes dışarıda geziyormu yoksa?...

H-mawi dostum kanunu racer pek bana hitap etmiyor ama yinede tavsiyen için teşekkür ederim. sağolasın.
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
348
bence cin malı icin gorunumu oldukca iyi ama motor hakkında bısıy dıyemem
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Sadobey' Alıntı:
Bu motor 3-4 sene önce Gelly markasıyla UMC motosiklet tarafından gelmişti.
sadobey walla cok dıkkatlısın...:cat:
bende bu motoru gordugumde aynı şeyi dusundum
bende gelly 125cc scooter var ama pek memnun değilim...:pale:
bısan a gelınce ben zaten bu motoru fuarda gorüp ıncelemıstım bence
goruntusu cok hoş ama kalıteden yana yorum yapamam hıcbır bılgım yok..:wiinkk:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
14
arkadaşlar fotolar elinizdee .....çok yakın zamanda daha net ve daha iyi fotolar gelecekk.....
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
Sağolan taaaz.....

bahsettiğin diğer fotolaarı sabırsızlıklabekliyoruz.
arayı fazla uzatmazsın umarım.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
arkadaşlar bu motor hakkında bir topic açılmışdı orda bu motorun esas yamahının bir modeli olduğu ortaya çıkmış ilk maksi scooterlardan biri olduğu resimleri falan konulmuşdu aratırsanız bulursunuz.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
14
evet arkadaşım motor şu an 750 km civarında... motordan hiç bi şikayetim yok...çok iyi bencee... logaritma arkadaşımın dedikleride tamamen doğru 93 senesinde bu motorun birebir kasasını yamaha' bir modeli olarak piyasaya sürülmüştü...ben o yamahayla benim motoru yanyana getirdim...birebir hiç bi fark yok....
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
Ya arkadaşlar bende bu motoru çok sevdim görüntü süper.
Yıba çarşısında peşin 2,700 dediler.
İkinci el arıyorum ama sanırım daha ikinci ele düşmedi bu motor.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
shadowofspirit' Alıntı:
düşmedi düşemez çünkü çin malı hehehehehe

EEEEEEEEE yaniiiiiiiiiii????????????????
komik olsun diye yazdıysan bence komik değil,
yok faydalı bir bilgi olduğunu düşünüyorsan bence faydalı ve hatta bilgi bile değil....
:pr: :pr: :pr: :pr:
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
gt06' Alıntı:
EEEEEEEEE yaniiiiiiiiiii????????????????
komik olsun diye yazdıysan bence komik değil,
yok faydalı bir bilgi olduğunu düşünüyorsan bence faydalı ve hatta bilgi bile değil....
:pr: :pr: :pr: :pr:

+1

kesinlikle katılıyorum, neyse boşverin, belki bisiklet tekerli çin yapımı en ucuz yamaha'ya biniyor diye özel hissetmek istiyordur...:farao:
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
BOO_74 aynen sana katılıyorum...
Ben ne kadar çok kendimi yırtsamda şu çin muhabbetini bırakın diye ama adamlar tınlamıyo bile boşver bundan sonrada kimseyi takmıyorum zaten isteyen istediğini söylesin(istediğini söyleyen istemediğini işitir...)
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
14
mondial zat alanlar şimdi yollarda bisan senatör'ü görünce iç çekip tühbee niye acele ettim bu motoru alırken diyorlar.....şimdide bisan senatöre çamur atıyorlar..... offfff allahım off
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
Eeee Arkadaşlar ne alemdesiniz?

Temmuz 8 de sınava giriyorum yahuu 10 yıl sonra motor sevdasından yine ehliyet sınavına giriyorum. Ya varya deseler inanmazdım haa.

Arkadaşlar senatör hakkında yeni gelişme, yeni resim, vs... yokmu bişeyler yafuuu unutulmuş bu topic.

Taaaz hadi dostum yeni resimler ve bilgiler bekliyoruz senden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst