Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
79
zannetmiyorum dostum, bu motorların hepsi 2006 modeldir ve 2006-2008 civarlardında stoklar bitirilip bir daha satılmamıştır diye biliyorum. Benzer bişey arıyorsan lifan'ın lf250-4 ve lf250-b modellerine bakabilirsin, ne kalitedir bilmiyorum ama bisan roadster'ın diğer adı da lf250'dir...
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
dostum,ankarada tiryakioğlu serviste 1 tane demonte sıfırı var diye biliyorum bi sor istersen.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Narkozcu kardeş helal olsun sana topiciği sırtlamış götürüyorsun :rendeer: bir önceki sayfada verdiğin linkten itibaren son sayfaya doğru göz attım topice Roadstarımı gördüm onla geçen günlerimi yadettim nostalji yaptım resmen çok iyi geldi :cat: çok teşekkürler :rendeer: dediğin yeri bende bi arayayım bakayım yarın eğer duruyorsa ben bile almayı düşündüm şu an sıfır roadstar ne olur be :cat::cat:
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
teşekkür ederim hocam, evet banada hızla kan kaybediyoruz gibi geliyor sizi tekrar roadstar camiasında görmek benide çok mutlu edecek :flower::thumleft::rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
79
Devamı üretilse çok güzel motor aslında, hesaplı, güçlü, cimri, kara düzen, basit ama işte ah üretmiyorlar malesef...
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
Motorun devamı var 0 km de var ama 6500 tl lifan 250b olarak satılıyor


Yedek deposu 2 litre civarı ama güven olmaz
 
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
23
Konunun canlandığının görünce baya sevindim, arkadaşlar roadstar almayı düşünüyorum ama cesaret edemiyorum, biraz daha bekleyip yamaha mı alsam karar veremedim bir türlü,
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
ben varım da muhattap bulamıyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

motora ön cam alacağım nerde bulabilirim acaba bilgisi olan varmı ?
anakara-trabzon gibi uzun yolda lazım olacak gibi...:queen:
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Ben kışın almıştım roadstar 0 derece soğuklarda bile ön cama gerek duymadım.Gerçi sırf aksesuar olarak takayım dediğimde oldu ama bulamadım.İkince el cazip fiyata alınacak 250 cc bu motordur.
 
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
23
Cevaplar için teşekkürler,
Narkozcu kardeş sahibnden de Ankara'da bi tane roadstar var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bisan-sorunsuz-roadstar-250-96440785/detay
tavsiye edeceğin bi usta var mı motoru göstermek için, fiyatı konusunda ne dersin?
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
hocam ben tiryakioğlu servise gidiyorum memnunum. problemlere en uygun çözümleri buluyorlar.
bide bana motor değil ön cam lazım. motor var zaten :cherry:
 
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
23
Hocam sana ön cam bana da motor lazım :thumleft: linkini verdiğim motoru almayı düşünüyorum ama bi türlü karar veremiyorum, özellikledikkat etmemi önereceğin birşey var mı acaba motorla ilgili.?
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
crazydoctorr motor görüntüde gayet iyi duruyor. km side benimkinden az. bi servise göstermekte faya görüyorum genede . istersen müsait bi zamanda beraber bakabiliriz.
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
nezaman müsait olursan haber et.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------

505 519 8578
 
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
23
Malesef daha gidip bakamadım, bu aralarişlerbiraz yoğun bi de malum ayın mubarek günü geliyo, nakit durumuna bakmak gerek :pale: bu arada yeni gördüm denizliden bi motor satılık ama oraya git motora bak buraya getir baya uğraştırır
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bisan-kacirilmayacak-tertemiz-roadstar-250-acil-114565534/detay

bi de youtube da bi egzos gördüm sesi süper ama fiyatı da öyle


ebay da var ama çok pahalı

http://www.ebay.com.au/itm/270765461326?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649#ht_540wt_1132&clk_rvr_id=450077089018
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst