Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Kas 2010
Mesajlar
92
ön taraf roodstarlarda çok kötü dizayn edilmiş arka kısım çantayla filan güzel ama ön tarafa ne yapılabilir bunun için de tavsiyenizi bekliyorum..

çamurluğu değiştirebilirsin, koruma demirini mutlaka taktır, ön tarafa sosis çanta tak, ape hanger gidon uygulayabilirsin :D param olsun yapacam yapamadım halen =/
bu arada izmirde kaliteli ape hanger satan bir yer var mı? birinden duydum sanayide yaptırmış çok kötü işcilik çıkartmışlar. olmadı netten sipariş verces artık.
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
slm beyler,2005model 20bin kilometrede honda todayimi 2006 model 4500 kilometrede roodstar ile takas ettim ve üstüne para vermedim ayrıca tüm masrafları karşılamayı kabul etti.açıkcası bu yüzden çok tırsıyorum motorun çok ağır bi sorunu var mıdır diye?çünkü çocuk ameliyat olmuş 6-7 aydır binimiyorum dedi o yüzden de motor çalışmıyor açcıkta duruyordu ve motor mat siyaha boyatılmış bende neyse tmm dedim değiştim..adamın kendi ustasına yaptırıyoruz oradan alınca birde kendi tanıdığıma götürücem inşallah temiz birşey çıkar inşallah yarın yapılmış bi şekilde alıcam ve tekrardan size ilk gözlenimlerimi aktarıcam...sizden değerli görüşlerinizi beklerim ayrıca antalyadayım bende

hayırlı olsun aramıza hoşgeldin kazasız sürüşler dilerim. umarım önemli bir sorunun yoktur...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 ----------

çamurluğu değiştirebilirsin, koruma demirini mutlaka taktır, ön tarafa sosis çanta tak, ape hanger gidon uygulayabilirsin :D param olsun yapacam yapamadım halen =/
bu arada izmirde kaliteli ape hanger satan bir yer var mı? birinden duydum sanayide yaptırmış çok kötü işcilik çıkartmışlar. olmadı netten sipariş verces artık.

çamurluğu değiştirebilirsin derken bizimkine uyan marka varmı büyük çamurluk olarak ?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
sağolasın narkozcu pek bi sorun yok gibi motor kısmında biraz problem var (eksoz,debriyaj:)onlarıda yarın halledicekler inşallah,sonrada dış görünüşe bi çeki düzen vericem :)
çamurluğu değiştirebilirsin, koruma demirini mutlaka taktır, ön tarafa sosis çanta tak, ape hanger gidon uygulayabilirsin :D param olsun yapacam yapamadım halen =/
bu arada izmirde kaliteli ape hanger satan bir yer var mı? birinden duydum sanayide yaptırmış çok kötü işcilik çıkartmışlar. olmadı netten sipariş verces artık.
depo kılıfı diktiriyorum 80 lira bayıldım ama güzel bi işcilik çıkarıcak gibi aynı çantada olan işcilik gibi kılıfıda öyle iğneli baklava desenli yapıcak..ön çamurluğada yapalım dedi bi fiyat çıkardı 150 tl bende kalsın sen önce depoyu yap yeter dedim:mrgreen: bugün püsküllü elcik aldım,frenleri filan yağladım cincık gibi oldu maşallah ama baskı balatası arzalı arada fazla yüklenince boşa dönüyor ama birinci ikinci viteslerde sorun yok bi kaç denedim pati bile çekiyor :)
gidon işi dediğin gibi iyi uygun birşey bulursak alalım bende takarım sanayi işine pek güvenmiyorum fiyatıda uçuk oluyor..çamurluk işini bende düşünüyorum ama hadi hayırlısı param olursa yaparım çünkü daha motorun muayenesi vs yok üstüme almadım inşallah pazartesi alıcam trafikte yakalarlarsa öperler :)
 
Katılım
18 Kas 2010
Mesajlar
92
bizim motorların yada varsa artık virago 250 nin servis kitapçığını bulabilen var mı? varsa linkç atabilirseniz sevinirim. bikaç yere baktım fakat link patlak yada alakasız şeyler çıkıyor :D
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
ya arkadaşlar benim motorun direksiyon değişmiş hiç hoşuma gitmedi cupperların klasik görüntüsü gitmiş düz bi gidon takmış:pr: yardım lütfen çok sinir oldum :salut:
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
bizim motorların yada varsa artık virago 250 nin servis kitapçığını bulabilen var mı? varsa linkç atabilirseniz sevinirim. bikaç yere baktım fakat link patlak yada alakasız şeyler çıkıyor :D

bende kullanım kitapçığı var istersen tarayıcıdan taratıp mail atarım...
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
arkadaşlar malum öğrenci olduğum ve fazla binemediğim için size sorayım dedim "bizim motorlar bugünün koşullarında en kötü kaç yakıyor?"
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
arkadaşlar malum öğrenci olduğum ve fazla binemediğim için size sorayım dedim "bizim motorlar bugünün koşullarında en kötü kaç yakıyor?"

tabiki kullanıma bağlı ama, ben uzun yolda iki kişi,bir depo ile yaklaşık 300 km yi grdüm. kış şartlarında şehir içi en fazla yaktığında ise yaklaşık bir depo 225 km filan gidiyor.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
tabiki kullanıma bağlı ama, ben uzun yolda iki kişi,bir depo ile yaklaşık 300 km yi grdüm. kış şartlarında şehir içi en fazla yaktığında ise yaklaşık bir depo 225 km filan gidiyor.
sağolasın dün en sonunda baştan sona tüm yazıları okudum,sanırım depo on litreden biraz daha az alıyor yani fena değil gibi eğer 100km'de 3,5ltr filan yakıyorsa süper benim today bile daha fazla yakıyordu ayarsızlık yüzünden
 
Katılım
16 Ara 2010
Mesajlar
35
arkadaşlar ne bu soğuklar böyLe ya ALLAH'ın işine karışmak gibi olmasın da azcık da olsa ısınsada motorlara binebilsek hoş binen vardır da...ben kendi adıma konuşayım en iyisi :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
Katılım
18 Kas 2010
Mesajlar
92
bugün motoru bakıma verdim, yaza hazırlık olsun =) ape hanger siparişi de verdik hadi hayırlısı :D bir dahaki maaşımla mat siyaha boyatıcam :p
8000km'ye geldi nerdeyse benim motor :D
kaç km'desiniz ???
forumu biraz canlandırsak?? yeni fotolar yada herhangi başka birşey ne olursa =)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
1290434501_34369923_1-Fotos-de--Virago-250-customizada-1290434501.jpg

vir250_28_2.jpg

tumblr_lf469iB9101qgozuro1_500.jpg

yamaha2.jpg
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
2.ci resme BOBBER'a bayıldım...
Acaba roadstar alıp yapabilirmiyiz??? Performansı nasıl olur....

GÜZEL OLUR,GÜZEL....:wiinkk:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
arkadaşlar benim motor tam oldu,gidonu değiştirdim güzel bi depo kılıfı yaptırdım püsküllü elcikler çantalar ekledim ve mat siyah motor süper oldu baya dikkat çekiyor,fotoğraf yüklemeyi başarabilirsem resimlerini koyucam :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst