- Katılım
- 18 Kas 2010
- Mesajlar
- 92
saolasın süleyman abi.birde deri çanta,ayna,far ve koruma demiri bana aşağı yukarı ne kadara patlar?bişey daha vitesi boşa alırken bazen zorlanıyorum bendenmi kaynaklanıyordur yoksa motorlamı ilgili çözemedim?
boşa almayı ben de başaramıyordum ilk başlarda. normaldir. 1 e al hafiften debriyajı bırak tekrar sık pedalı bi konum yukarı al boştasın
olmadı tamircine sölersin küçük bi ayar çeker