Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Kas 2010
Mesajlar
92
saolasın süleyman abi.birde deri çanta,ayna,far ve koruma demiri bana aşağı yukarı ne kadara patlar?bişey daha vitesi boşa alırken bazen zorlanıyorum bendenmi kaynaklanıyordur yoksa motorlamı ilgili çözemedim?

boşa almayı ben de başaramıyordum ilk başlarda. normaldir. 1 e al hafiften debriyajı bırak tekrar sık pedalı bi konum yukarı al boştasın :)
olmadı tamircine sölersin küçük bi ayar çeker
 
Katılım
18 Kas 2010
Mesajlar
92
arkadaşlar ape hang gidon için önerilerinizi alabilirmiyim?? bizim motorlarda sarsıntıya neden olur mu çok? tavsiyelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Buji yardımı

Sattığım roadstar 250 özellikle soğuk havalarda çok geç çalışmaya hatta çalışmamaya başlamış vede neredeyse her çalışmada buji patlatır olmuş alan arkadaş motora tam 700 lira masraf etti :pale: granga kadar değiştirdi nerdeyse kafayı yiyecek fakat bu soruna çare bulamadı bi çare bende sizlere bi sorayım dedim sizce çaresi nedir? Yada aklınıza gelen bi öneri varmı? C.D.I ünitesi değişimi gibi?
 
Katılım
18 Kas 2010
Mesajlar
92
Sattığım roadstar 250 özellikle soğuk havalarda çok geç çalışmaya hatta çalışmamaya başlamış vede neredeyse her çalışmada buji patlatır olmuş alan arkadaş motora tam 700 lira masraf etti :pale: granga kadar değiştirdi nerdeyse kafayı yiyecek fakat bu soruna çare bulamadı bi çare bende sizlere bi sorayım dedim sizce çaresi nedir? Yada aklınıza gelen bi öneri varmı? C.D.I ünitesi değişimi gibi?

soğuk havalarda zor çalışması(özellikle 8-9 derece ve aşağısı) normaldir, neden bilmiyorum da ben de aynı sorunu yaşadım. rölantiyi biraz yüksellttim sabah hava soğukken jiklede 2-3 dk çalıştırıp yavaştan düşürüyorum. sonrasında bir sorun yaşamıyorum pek.
çin malı bujilerden uzak durulması gerekir(ngk güzel bujidir ama yazısı siyah ise çin, mavi ise orjinalmiş öyle duymuştum).
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
5
yaklaşık 1 senedir roadstar kullanıcısıyım. eksozu sökerken kontagı da sökmek zorunda kaldım. geri takarken kontak kablosunu eksoza yakın bırakmışım bu yüzden kontak kablosu yandı. kabloları toparladım izole etitim ama marş basmıyo vurdurarak çalıştırdıgımda da sadece rolantide çalışıyo. sigorta yandı ondan eminim de acaba regülatör yada cdi da yanmış olabilir mi? böyle birşeyle karşılaşan warsa yada tavsiyesi olan varsa cevap bekliyorum arkadaşlar
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
yaklaşık 1 senedir roadstar kullanıcısıyım. eksozu sökerken kontagı da sökmek zorunda kaldım. geri takarken kontak kablosunu eksoza yakın bırakmışım bu yüzden kontak kablosu yandı. kabloları toparladım izole etitim ama marş basmıyo vurdurarak çalıştırdıgımda da sadece rolantide çalışıyo. sigorta yandı ondan eminim de acaba regülatör yada cdi da yanmış olabilir mi? böyle birşeyle karşılaşan warsa yada tavsiyesi olan varsa cevap bekliyorum arkadaşlar

Selam öncelikle geçmiş olsun motoru uzun süredir çalıştırmıyorsanız bir süre rölantide çalışır gaz yemez 2 - 3 dakika çalıştıktan sonra yavaş yavaş gazı arttırın düzelmezsse ve cdi den şüpheleniyorsanız çevrenizde bir roadstar varsa sizin cdi yi ona takın aynı arızayı diğer motorda veriyorsa cdi nizin arızalı olduğunu anlarız istanbul bahçelievler civarındaysanız benim Motor ile test ederiz şayet arıza çıkarsada sitede yardımcı olacak arkadaşda var
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
5
Selam öncelikle geçmiş olsun motoru uzun süredir çalıştırmıyorsanız bir süre rölantide çalışır gaz yemez 2 - 3 dakika çalıştıktan sonra yavaş yavaş gazı arttırın düzelmezsse ve cdi den şüpheleniyorsanız çevrenizde bir roadstar varsa sizin cdi yi ona takın aynı arızayı diğer motorda veriyorsa cdi nizin arızalı olduğunu anlarız istanbul bahçelievler civarındaysanız benim Motor ile test ederiz şayet arıza çıkarsada sitede yardımcı olacak arkadaşda var


öncelikle ilgilendiğin için teşekür ederim ama küçük bi sigortaya çözüldü sorunum. sigortam yanmış kısa devre sonucu. diger ateşleme elemanlarına hiçbirşey yokmuş.bende motorcuya gitmişken buji yaga yag filtresi bakımlarımı yaptırdım ve motorum yola hazır hale geldi. cuma günü antalyadan eskisehire gitmeyi düşünüyorum. umarım bi sorun çikmaz
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
soğuk havalarda zor çalışması(özellikle 8-9 derece ve aşağısı) normaldir, neden bilmiyorum da ben de aynı sorunu yaşadım. rölantiyi biraz yüksellttim sabah hava soğukken jiklede 2-3 dk çalıştırıp yavaştan düşürüyorum. sonrasında bir sorun yaşamıyorum pek.
çin malı bujilerden uzak durulması gerekir(ngk güzel bujidir ama yazısı siyah ise çin, mavi ise orjinalmiş öyle duymuştum).

Her türlü bujiyi denedik ama hala aynı :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 ----------

öncelikle ilgilendiğin için teşekür ederim ama küçük bi sigortaya çözüldü sorunum. sigortam yanmış kısa devre sonucu. diger ateşleme elemanlarına hiçbirşey yokmuş.bende motorcuya gitmişken buji yaga yag filtresi bakımlarımı yaptırdım ve motorum yola hazır hale geldi. cuma günü antalyadan eskisehire gitmeyi düşünüyorum. umarım bi sorun çikmaz

Cuma günü eğer Seyitgazi yolundan gitmezde Kütahya üzerinden geçersen bana uğrayabilir bi çayımı içebilirsin kardeşim :cat:
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
5
Cuma günü eğer Seyitgazi yolundan gitmezde Kütahya üzerinden geçersen bana uğrayabilir bi çayımı içebilirsin kardeşim :cat:[/QUOTE]


kütahya üzerinden geçicem kardeşim ama fazla oyalnmamam lazım geç kalırsam hava kararır hava kararırsa donarız walla :D güneş batmadan orda olmam lazım.
 
Katılım
18 Kas 2010
Mesajlar
92
merhaba arkadaşlar alakasız olacak ama küçük bir reklam yapayım ısıtma ile ilgili. :D
http://www.behaturkiye.com/

4-20 m2 arası alanlar için çeşitli ısıtıcı cihazlar mevcut. ürünler%100 norveç malıdır.
cihazlar hiç bir şekilde toz yakmaz havayı kurutmaz. en büyük cihazımız(2000 watt p20 modeli) 24 saat çalıştırıldığında 9.6 kw enerji tüketir(o da ortalama 2.7 max 3 lira yakar 24 saatte) ve 20 m2'lik alanı çok rahat ısıtır. komforlu bir kış geçirmek için beha kullanın :D

okuduğunuz için teşekkürler ;) her türlü sorularınızı cevaplarız
 
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
178
arkadaşlar elimde bizim motorların benzin otomatiği var satıyorum uygun bi fiyata vericem maksat paraya çevrilsin servis 65 tl istiyor birine lazım olursa bana paslayabilirsiniz
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
merhaba arkadaşlar alakasız olacak ama küçük bir reklam yapayım ısıtma ile ilgili. :D
http://www.behaturkiye.com/

4-20 m2 arası alanlar için çeşitli ısıtıcı cihazlar mevcut. ürünler%100 norveç malıdır.
cihazlar hiç bir şekilde toz yakmaz havayı kurutmaz. en büyük cihazımız(2000 watt p20 modeli) 24 saat çalıştırıldığında 9.6 kw enerji tüketir(o da ortalama 2.7 max 3 lira yakar 24 saatte) ve 20 m2'lik alanı çok rahat ısıtır. komforlu bir kış geçirmek için beha kullanın :D

okuduğunuz için teşekkürler ;) her türlü sorularınızı cevaplarız

Ayaklı tip olanlarıda varmı ısıtıcıların?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
slm beyler,2005model 20bin kilometrede honda todayimi 2006 model 4500 kilometrede roodstar ile takas ettim ve üstüne para vermedim ayrıca tüm masrafları karşılamayı kabul etti.açıkcası bu yüzden çok tırsıyorum motorun çok ağır bi sorunu var mıdır diye?çünkü çocuk ameliyat olmuş 6-7 aydır binimiyorum dedi o yüzden de motor çalışmıyor açcıkta duruyordu ve motor mat siyaha boyatılmış bende neyse tmm dedim değiştim..adamın kendi ustasına yaptırıyoruz oradan alınca birde kendi tanıdığıma götürücem inşallah temiz birşey çıkar inşallah yarın yapılmış bi şekilde alıcam ve tekrardan size ilk gözlenimlerimi aktarıcam...sizden değerli görüşlerinizi beklerim ayrıca antalyadayım bende
 
Katılım
18 Kas 2010
Mesajlar
92
slm beyler,2005model 20bin kilometrede honda todayimi 2006 model 4500 kilometrede roodstar ile takas ettim ve üstüne para vermedim ayrıca tüm masrafları karşılamayı kabul etti.açıkcası bu yüzden çok tırsıyorum motorun çok ağır bi sorunu var mıdır diye?çünkü çocuk ameliyat olmuş 6-7 aydır binimiyorum dedi o yüzden de motor çalışmıyor açcıkta duruyordu ve motor mat siyaha boyatılmış bende neyse tmm dedim değiştim..adamın kendi ustasına yaptırıyoruz oradan alınca birde kendi tanıdığıma götürücem inşallah temiz birşey çıkar inşallah yarın yapılmış bi şekilde alıcam ve tekrardan size ilk gözlenimlerimi aktarıcam...sizden değerli görüşlerinizi beklerim ayrıca antalyadayım bende

hayrlı olsun , yakın zamanda fotoğraflarını da forum a koyarsan seviniriz =)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
hayrlı olsun , yakın zamanda fotoğraflarını da forum a koyarsan seviniriz =)

sağolasın,dün sonunda aldım yavaş yavaş motor pasını atmaya başladı :) yalnız eksozun içi yıpranmış ilk aldığımda biraz haşır haşır ses yapıyordu şimdi azaldı ama aldığım kişiye dedim onuda hallet satışı artık alayım diye..motorun kazalı olup olmadığını nasıl anlarız mesela koltuğu kaldırdığım zamen iskelet kısmında(kaporta) pürüzlü gibi yani düm düz değil anlayamadım bi sakatlık filan mı var diye :silent: onun haricinde motor gücü süper 120yi rahat yapıyor,usta bi tur attı önümde tek teker çekti kendide şaşırdı bunlar tek teker çeker miydi diye =)deponun üst kısmında küçük bi kaç oyukluk oluşmuş yinede kötü değil gibi ama bende kılıf diktirmeyi düşünüyorum antalyada bildiğiniz bir yer var mı:silent: ve en kısa zamanda fotoğraflarınıda koymaya çalışıcam..
bu arada ön taraf roodstarlarda çok kötü dizayn edilmiş arka kısım çantayla filan güzel ama ön tarafa ne yapılabilir bunun için de tavsiyenizi bekliyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst