- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,090
Barış şu koruma demirini bir tamamla da alalım. Aynı zamanda çanta demiri de istiyorum 
Barış şu koruma demirini bir tamamla da alalım. Aynı zamanda çanta demiri de istiyorum![]()
o kolay iş Süleyman Abi![]()
Arkadaşlar çalışmaları takip ediyorum güzel işler çıkacak gibi duruyor...ayrıca çamurluklardan bahsetmiştin msjımada cevap vermedin bi foto falan göndersen yağmurlu havalarda da faydası olur hiç deyilse ... bekliyorum kolay gelsın:cat:...
izmirli roadstar kullanıcıları bi akşam toplanalım alsancakta![]()
ankarada yok böyle bişey işter:
"İstanbuldayızda noldi ki kardeş :salut: üzme kendini geldik gidiyoruz işte Tayinciyiz...:cat:
"
"iyi yer kötü yer yoktur ! iyi komutan kötü komutan vardır "
sıkmayın canınızı gene gelirsiniz![]()
Konu aslında o deyil kardeş ama İstanbul' a tayin sebebiyle bir daha gelemem... prosedür gereği... ama havalar ısınsın illaki tek başımada olsa gideceğim bi yerlere artık ... zaten motor satılmazsada İzmir' e götüreceğim... canavar bakımda ngk buji ile egzostu yeniliyorum... güneş göreyim biraz devam...
Hakan D. olmazsa izinlerde seninlede tanışırız :cherry:
ARBETUS şu çamurlukları hala göstermedin ...ale:
merhabalar.aranıza yeni katıldım artık bende roadstar cılardanımmotoru 2.el 9000kmde aldım.kullandıkça daha çok alışıp ayrı bir tat almaya başladım.fakat bazı eksikleri var.deri çanta koruma demiri vs..bana aküsü çok küçük geldi büyültülebilirmi acaba?ayrıca aynalarındanda pek memnun değilim nasıl ayna tavsiye edersiniz?şimdiden herkese teşekürler