Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
teşekkür ederim süleyman abi. 1700cmküp fazla koymamışmısınız 1400cm küp yazıyo üstünde tekrar sağol abi kafanı ağrıttım:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim süleyman abi. 1700cmküp fazla koymamışmısınız 1400cm küp yazıyo üstünde tekrar sağol abi kafanı ağrıttım:rendeer:

1400 deniyor ama 1500-1600 koymakta bir zarar yok,bazı ustalar özellikle böyle fazla yağ koyuyor
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
arkadaşlar merhaba.yeni motor almak isteyen ve alanlara hayırlı olsun şimdiden.herkes iyidir umarım..ben malum yerde afganistandayım :p internet bağlantısı değişti ve yeni interneti dün verdiler.yavaş ama yinede sizlerle olabiliyorum..kendinize ii bakın.tekeriniz düz bassın.sağlıklı sürüşler..:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar merhaba.yeni motor almak isteyen ve alanlara hayırlı olsun şimdiden.herkes iyidir umarım..ben malum yerde afganistandayım :p internet bağlantısı değişti ve yeni interneti dün verdiler.yavaş ama yinede sizlerle olabiliyorum..kendinize ii bakın.tekeriniz düz bassın.sağlıklı sürüşler..:cat:

Afganistan'da internet var mı be?
yoksa 64 k modemle mi bağlanıyorsun?. :)
Allah yardımcın olsun,kendine iyi bak dostum.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
yok abi afganistanda bazı teknolojiler bile bizde yok..dünyanın yarısı burada nato diye ülkede bulunduğu için adamlar kendi ülkelerinin teknolojilerini kullanarak yaşıyorlar burada,bir nevi kendi ülkelerinin standartlarında.öyle olunca teknoloji kopyalama olayı çinlilerin iştahını kabartıyor burada :) mesela Türkiye'ye vınn olayı yada 3g olayı gelmeden önce bunlar afganistan'da varmış,avrupalılar ve amerikalılar sayesinde tanışmışlar ve anında kopyala yapıştır olayı olmuş..ya adamlar seni beni bile kopyalayıp yapacaklar nerdeyse,o kadar yani..mesela nokia n97 telefon istiyorum ama yaa bu çok iri yaa küçük olsa daha güzel olurdu diyorsun adam abi tmm ben sana bunu bulup getiririm diyor ve bir hafta sonra küçük çin malı tatlı mı tatlı minik bir n97 sahibi oluyorsun :queen: çok ilginç ama gerçek.herşeyin "çakması" var burada..yoksa bile sen kendi tasarım çakma istediğin markanın modelini yaptırabiliyorsun..yani internet te bişi mi :p:mrgreen:

iyi dileklerin için teşekkürler savaş abi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok abi afganistanda bazı teknolojiler bile bizde yok..dünyanın yarısı burada nato diye ülkede bulunduğu için adamlar kendi ülkelerinin teknolojilerini kullanarak yaşıyorlar burada,bir nevi kendi ülkelerinin standartlarında.öyle olunca teknoloji kopyalama olayı çinlilerin iştahını kabartıyor burada :) mesela Türkiye'ye vınn olayı yada 3g olayı gelmeden önce bunlar afganistan'da varmış,avrupalılar ve amerikalılar sayesinde tanışmışlar ve anında kopyala yapıştır olayı olmuş..ya adamlar seni beni bile kopyalayıp yapacaklar nerdeyse,o kadar yani..mesela nokia n97 telefon istiyorum ama yaa bu çok iri yaa küçük olsa daha güzel olurdu diyorsun adam abi tmm ben sana bunu bulup getiririm diyor ve bir hafta sonra küçük çin malı tatlı mı tatlı minik bir n97 sahibi oluyorsun :queen: çok ilginç ama gerçek.herşeyin "çakması" var burada..yoksa bile sen kendi tasarım çakma istediğin markanın modelini yaptırabiliyorsun..yani internet te bişi mi :p:mrgreen:

iyi dileklerin için teşekkürler savaş abi..
Uyuşturucunun,terörün ve haram paranın kol gezdiği bir ülkede insanlar çakma Tanrıya bile tapabilirler. :)
Rabbim hepimizi sahtelikten korusun.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
izyRider
Çakma Harley de varmı orda?Yada şöle büyüğünden V motor?

walla kardeş bol miktarda çin malı motor var.muhtelen harleye benzeyen çakma motorlar da vardır..


savaş abi aynen dediğin gibi burası öyle bir ülke işte..hayırlısıyla bitsinde..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla kardeş bol miktarda çin malı motor var.muhtelen harleye benzeyen çakma motorlar da vardır..


savaş abi aynen dediğin gibi burası öyle bir ülke işte..hayırlısıyla bitsinde..

Ne acaip milletiz be?
kendi ülkemizi çözemedik ama bi dakkada beşbin km ötedeki memleket için ahkamın gözüne vurduk desene:)

hazır oralardayken Pakistan'da mont yaptırsana kendine.
http://www.bazif.com.pk
[/URL]sana gelişi daha kolay olur.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
savaş abi burada birçok deri mont yapan elemanlar da var.ama derileri biraz ikinci kalite.ben bugün sordum korumalı deri motor montu yaparmısın diye?adam sen nasıl bişi istiyorsan getir resmini aynını yaparım diyor.fiyatına da 50 dolar dedi.ama korumalar plastik yada diğer alaşımlar gibi parça halinde değil de sadece korunacak bölgeye üç kat fazla deri dikerek yapacakmış.kalın inek derisinden yaparım montu dedi ama taşlanmış mı olacak bilmiyorum.bir de daha önce hiç deri kıyafetim olmadığı için yağmur yağınca kokar yanında durulmaz diyorlar..bilmiyorum valla..
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Uzun bir aradandan sonra sizlere selam vermek istedim. Gördüğüm kadarıyla herkes ii. Roadstarlar kuluçkada :) Başta Savaş Abi, Süleyman ve Ömer olmak üzere saygı ve sevgiyle selamlıyor. Bu karmaşık işlerimden çıkabilirsem hoş sohbetlerde görüşmek dileğiyle. Kazasız belasız günler dilerim.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Aleyküm selam tekrar hoşgeldin. Motorlar dediğin gibi henüz kuluçkada :) Yaz bakım ve ayarlarını yaptıktan sonra sezona bomba gibi hazır olacaklar.

İşlerin bitmesini beklersen hiç görüşemeyiz. İşler bitmez oyüzden mola verdiğinde yazmak lazım :)

Motorun bakımlarını tamamladıktan sonra sis farlarını da takacağım artık. Yörük uzun zamandır sisler takılı foto bekliyor kısmetse bu işi halledince fotoyuda yayınlayacagım :)
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
13
Roadstardan yeni pozlar.
hpim3762.jpg

hpim3760.jpg

hpim3758.jpg

hpim3756.jpg

hpim3754m.jpg

hpim3767x.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
13
Evet, Basamak diye bişi yokki zaten:) yakında o da olacak inşallah.
yere yakınlığı çok iyi oldu(yaklaşık 7cm alçaldı.)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
süleyman dostum çok merak ediyorum sis farlarını..kullandın mı hiç?aydınlatması nasıl?farlara mı bağladın yoksa ayrı bir düğme ile mi açılıyor sisler?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst