yok abi afganistanda bazı teknolojiler bile bizde yok..dünyanın yarısı burada nato diye ülkede bulunduğu için adamlar kendi ülkelerinin teknolojilerini kullanarak yaşıyorlar burada,bir nevi kendi ülkelerinin standartlarında.öyle olunca teknoloji kopyalama olayı çinlilerin iştahını kabartıyor burada

mesela Türkiye'ye vınn olayı yada 3g olayı gelmeden önce bunlar afganistan'da varmış,avrupalılar ve amerikalılar sayesinde tanışmışlar ve anında kopyala yapıştır olayı olmuş..ya adamlar seni beni bile kopyalayıp yapacaklar nerdeyse,o kadar yani..mesela nokia n97 telefon istiyorum ama yaa bu çok iri yaa küçük olsa daha güzel olurdu diyorsun adam abi tmm ben sana bunu bulup getiririm diyor ve bir hafta sonra küçük çin malı tatlı mı tatlı minik bir n97 sahibi oluyorsun :queen: çok ilginç ama gerçek.herşeyin "çakması" var burada..yoksa bile sen kendi tasarım çakma istediğin markanın modelini yaptırabiliyorsun..yani internet te bişi mi

:mrgreen:
iyi dileklerin için teşekkürler savaş abi..