- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,090
süleyman dostum çok merak ediyorum sis farlarını..kullandın mı hiç?aydınlatması nasıl?farlara mı bağladın yoksa ayrı bir düğme ile mi açılıyor sisler?
Dostum sisleri takmadım henüz takınca fotolarını ekleyecegim. Tornada sisler için bir parça yaptırdık. Sinyalleri aşşağıya sisleri sinyallerin yanına alacagız. Sisler için ayrı bir düğme ve ayrı bir kablo tertibatı düşünüyorum. Bunu da direk röle ile aküye bağlayacagım. Hem görüntü olarak hemde aydınlatma olarak süper olacak. Zaten ben motora 50-55 w H4 ampul taktığımdan beri aydınlatmam çok güzel





