Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
süleyman dostum çok merak ediyorum sis farlarını..kullandın mı hiç?aydınlatması nasıl?farlara mı bağladın yoksa ayrı bir düğme ile mi açılıyor sisler?

Dostum sisleri takmadım henüz takınca fotolarını ekleyecegim. Tornada sisler için bir parça yaptırdık. Sinyalleri aşşağıya sisleri sinyallerin yanına alacagız. Sisler için ayrı bir düğme ve ayrı bir kablo tertibatı düşünüyorum. Bunu da direk röle ile aküye bağlayacagım. Hem görüntü olarak hemde aydınlatma olarak süper olacak. Zaten ben motora 50-55 w H4 ampul taktığımdan beri aydınlatmam çok güzel :)
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
13
arkadaşlar bu custom chopper larla ilgilenen bi form sitesi yokmu? yada bu insanları nerde bulabilirim. Burda kimse ilgilenmiyor sanırım. Yabancı sitelerde geziyorum iç geçiriyorum. Adamlar neler yapıyolar yardımlaşarak.Benim motoru boya hariç tamamen ben yaptım.Ama burda kimse bişeyi merak etmedi yada soru sormadı.Ben yanlış yerdeyim galiba.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
dostum ben Türkiye'ye dönene kadar yap şu işleri de güzel olacak gibi görünüyor.eğer bitirirsen senden kopya çekebilirim :cat::p
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
arkadaşlar bu custom chopper larla ilgilenen bi form sitesi yokmu? yada bu insanları nerde bulabilirim. Burda kimse ilgilenmiyor sanırım. Yabancı sitelerde geziyorum iç geçiriyorum. Adamlar neler yapıyolar yardımlaşarak.Benim motoru boya hariç tamamen ben yaptım.Ama burda kimse bişeyi merak etmedi yada soru sormadı.Ben yanlış yerdeyim galiba.

motorun önceki halinin fotolarınıda yanına koyarsan daha güzel anlaşılır :))
ellerine sağlık
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
arkadaşlar bu custom chopper larla ilgilenen bi form sitesi yokmu? yada bu insanları nerde bulabilirim. Burda kimse ilgilenmiyor sanırım. Yabancı sitelerde geziyorum iç geçiriyorum. Adamlar neler yapıyolar yardımlaşarak.Benim motoru boya hariç tamamen ben yaptım.Ama burda kimse bişeyi merak etmedi yada soru sormadı.Ben yanlış yerdeyim galiba.

dostum custom olayı tamamiyle zevk meselesi ama buradaki insanların çoğu custom yerine doğal hallerinde binmek istiyorlar motorların anladığım kadarıyla.sonuçta senin ilgilendiğin şey hobi.umarım bu işlerle ilgilenen arkadaşlar bulursun tez zamanda.bir de virago535 i custom yapan bir arkadaş vardı sitede.bak istersen onlarada..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Facebook da bir grup vardı ama adresini bulamadım şu an. Forumda senin gibi motor yapımıyla ugraşan bir arkadaş daha var hatta bizim başlığa bisan yedek parçası temin edilir diye mesaj atmıştı.

Nicki ARBETUS

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:42 ----------

Arka süspansiyonlar değişmiş.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:43 ----------

http://www.facebook.com/pages/BOBBER-TURKIYE/311641650549 Buldum adresi
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Facebook da bir grup vardı ama adresini bulamadım şu an. Forumda senin gibi motor yapımıyla ugraşan bir arkadaş daha var hatta bizim başlığa bisan yedek parçası temin edilir diye mesaj atmıştı.

Nicki ARBETUS

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:42 ----------

Arka süspansiyonlar değişmiş.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:43 ----------

http://www.facebook.com/pages/BOBBER-TURKIYE/311641650549 Buldum adresi

biri benden bahsediyor sanırım :) yeni bir grup açtım adı ottoman customs.

resimdeki motorun arka süspansiyonu değişmiş mct250 ninkiyle. aynısını bizde koyduk Çakabey nikli arkadaşın roadstara. Linkteki adresten haberim yoktu ama bende katıldım bu gruba. yaptığım çalışmaları Ottoman customs adı altında yayınlamayı hedefliyorum.

REsimdeki alet gerçekten sade olmuş yapanın emeğine sağlık. Ufak tefek eksiklikleri var. far ve plaka sol yana alınırsa çok güzel olur. birde sportster tarzı egzos takılırsa 10 numara olur. Gidon be kelepçesi Regal Raptor Class modelinden sanırım yakışmışlar alete.

Sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler arkadaşlar.

arka süsp. değişti ve kısaltıldı.

orijinal sinyalleri değiştirmeni öneririm.Daha büyük sinyaller daha da yakışır.
Motorun orijinalinde gelen o arka lastik tam bir facia
Pirelli,dunlop,Metzeler gibi bir lastik daha iyi frenaj sağlayacaktır.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
savaş abi seni dün gece rüyamda gördüm..nereden girdin rüyama bilmiyorum ama ben motoru yana yatırıyorum.düşünce sen ve birkaç motorcu geliyorsunuz ve sen motorumu kaldırıp bana veriyorsun.işin garip yanı çok sağol savaş abi diyorum ne yüzüme bakıyorsun ne de bişi diyorsun ve çekip gidiyorsun..garip bir rüyaydı :p:p:p:mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
13
biri benden bahsediyor sanırım :) yeni bir grup açtım adı ottoman customs.

resimdeki motorun arka süspansiyonu değişmiş mct250 ninkiyle. aynısını bizde koyduk Çakabey nikli arkadaşın roadstara. Linkteki adresten haberim yoktu ama bende katıldım bu gruba. yaptığım çalışmaları Ottoman customs adı altında yayınlamayı hedefliyorum.

REsimdeki alet gerçekten sade olmuş yapanın emeğine sağlık. Ufak tefek eksiklikleri var. far ve plaka sol yana alınırsa çok güzel olur. birde sportster tarzı egzos takılırsa 10 numara olur. Gidon be kelepçesi Regal Raptor Class modelinden sanırım yakışmışlar alete.

Sağlıcakla.

Plaka zaten yok kaplamadan geldiğinde sağ tarafa takıcam.Far anlamadım sol tarafa derken...
Gidonu cnc de yaptım.tamamen benim ölçülerim.
Amortisörler mct250 den ama 2 cm daha alçaltıldı.
Evet sade oldu zaten öyle istemiştim sonraki projede parçalr tamamlanıncaya kadar bunla idare edicem.Buda devam eden projem.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savaş abi seni dün gece rüyamda gördüm..nereden girdin rüyama bilmiyorum ama ben motoru yana yatırıyorum.düşünce sen ve birkaç motorcu geliyorsunuz ve sen motorumu kaldırıp bana veriyorsun.işin garip yanı çok sağol savaş abi diyorum ne yüzüme bakıyorsun ne de bişi diyorsun ve çekip gidiyorsun..garip bir rüyaydı :p:p:p:mrgreen:

Milletin rüyasına ak sakallı dedeler girer,garibimin rüyasına kır sakallı motorcu girmiş.
Uyanmasaydın şöyle diyecektim:
"Düştün ama zerrece hasar yok,bi daha dikkatli ol,ben olmayabilirim" :) :)
Rabbim cümlemizi korusun.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
abi nerden çıktı anlamadım.ama uyanmadım.rüyamda çok sağol abi dedim.böyle trip atarcasına çekip gittin :mrgreen: sen gittikten sonra uyandım :p

dediğin gibi allah hepimizi kazadan beladan korusun..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Plaka zaten yok kaplamadan geldiğinde sağ tarafa takıcam.Far anlamadım sol tarafa derken...
Gidonu cnc de yaptım.tamamen benim ölçülerim.
Amortisörler mct250 den ama 2 cm daha alçaltıldı.
Evet sade oldu zaten öyle istemiştim sonraki projede parçalr tamamlanıncaya kadar bunla idare edicem.Buda devam eden projem.

gidonum maliyeti ne tuttu? istesek senden bize kaça maledersin? krom malzeme olmasın siyaha boyarım ben. stop lambasınıda sola tak demek istemiştim. Sende hardtail düşünüyorsun benim gibi. BEn 55 model BMW şasesinin arka kısmını kullanmayı düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
merhabalar;

facebook'taki BOBBER TÜRKİYE sayfasını açan benim... Bobber'lara karşı ciddi bir ilgim var,ancak HAYATA GEÇİRECEK DURUMDA DEĞİLİM...

Bu konu üzerine fazla birşey bulamadım,yazılan çizilen şeylerde çok kısıtlı... facebook'ta birşekilde ulaşmak-bulmak-araştırmak daha kolay oluyor...

Bobber severleri ve uğraşanları mutlaka beklerim,birbirimiza destek olmalıyız... ayrıca; MT'den tanıdığınız belli başlı chopper ve bobber meraklılarıda aramızda...

http://www.facebook.com/pages/BOBBER-TURKIYE/311641650549

herkesi beklerim...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Büyük sözü dinledim Rabbimde nasip etti bende Roadstarcı oldum

o zaman Roadstar al bi tane,125 cc lik motorlarla arasında fark yok yakıtta.
Savaş abi sözünü dinledim aldım bi roadstar çok memnunum abi :) LAKİN ARKADAŞLAR BANA ZİNCİR LAZIM ? Nasıl takalım oringlimi yoksa orjinalmi ? bide fiyatlar hakkında bilgisi olan varsa memnun olurum.Malum yeni roadstarcıyım:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş abi sözünü dinledim aldım bi roadstar çok memnunum abi :) LAKİN ARKADAŞLAR BANA ZİNCİR LAZIM ? Nasıl takalım oringlimi yoksa orjinalmi ? bide fiyatlar hakkında bilgisi olan varsa memnun olurum.Malum yeni roadstarcıyım:rendeer:

oringli zincir almana gerek yok,normal zincir alabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst