Fuara katılan şirketler içinde adı geçmiyor lifan ın. Umarım katılır![]()
Bu arada sitesine girebildim. http://www.lifan.com.tr/kategori.asp?k=1 Bu zamana kadar sitenin hazırlanmaması bence yanlış uzun zamandır site hazırlanmadan duruyor.
Savaş abi honda bayisine sanırım fuar için davetiye geliyormuş. Oradan temin etmeye çalışacağım ben alabilirsem ikimiz içinde almaya çalışacağım.
Çorlu dan fuara katılmak isteyen birsürü arkadaşımız var.
Savaş Kayan
Süleyman Çelikbaş
Semih Sevim
Serkan Gündoğdu
Erdem Kurt
Canan Taş
Murat Tunay (Motonokta)
Salih Cbf
buji sorunu diye bir sey yok aslında,Havalar fazla rutubetli ve kablolar oksit yapıyor,bujileri söküp temizleyeceklerine bujiye gelen tesisatı elden geçirseler bukewaay cıların çogu buji sorunuyla boguşuyor, bazılarında bu sorun yok acaba belli biyılda üretilenlerdemi var sadece. roadstar lardada tektük çıkmaya başladı buji sorunu hadi hayırlısı bakalım.
:silent:
buji sorunu diye bir sey yok aslında,Havalar fazla rutubetli ve kablolar oksit yapıyor,bujileri söküp temizleyeceklerine bujiye gelen tesisatı elden geçirseler bu
kadar uğraşmayacaklar.Bir de jiglelerin düzgün kullanılmadığını düşünüyorum.
Geçenlerde bir arkadaş jigle açık 10 km kadar gittiğini ve bunu sonradan farkettiğini söylüyordu.
Evet hala motor almadım.yani birnevi sürücü hatası yada ihmalkarlık diyebiliriz buduruma. haklı olabilirsin.
savaşkayan hala motor almadın bildim kadarıyla pekala ne almayı düşünüyosun kafanda varmı belirli ba marka yada model. yoksa lifan ı mı bekliyosun.
Evet hala motor almadım.
Bir kaç model var kafamda ama global krizin Türkiye'deki etkilerini iyi değerlendirmeden ,önümüzdeki bir kaç ayı hesap etmeden motor almayı düşünmüyorum.
Zaten sağlık sorunum gereği daha 1 ay motora binemem.
Lifan a gelince uzun süredir Düzce'ye gitmediğim için ne yaptıklarından haberim
yok.LF 400 Amerika'da satılıyor.Oldukça da güzel bir makina
geçmiş olsun umarım ciddi bi rahatsızlıgın yoktur.
çilimliden arkadaşları aradım fabrikada çalışan tanıdık birini bulmaya çalışıyorum, bir kaç arkadaş daha fabrika tam çalışmaya başlamadı dedi ama emin diller. lf 400 ün fiyatının biraz yüksek olucagı kanısındayım baksana kewaayın land ına 5,000 istiyolar 250cc oldugu halde, bende bekliyorum olmadı bahara 2.el bi roadstar alıcam gibi.
LF 400 ün LC250 den daha yükseki bir fiyatla piyasaya sürülebileceğini sanmıyorumEvet hala motor almadım.
Bir kaç model var kafamda ama global krizin Türkiye'deki etkilerini iyi değerlendirmeden ,önümüzdeki bir kaç ayı hesap etmeden motor almayı düşünmüyorum.
Zaten sağlık sorunum gereği daha 1 ay motora binemem.
Lifan a gelince uzun süredir Düzce'ye gitmediğim için ne yaptıklarından haberim
yok.LF 400 Amerika'da satılıyor.Oldukça da güzel bir makina
geçmiş olsun umarım ciddi bi rahatsızlıgın yoktur.
çilimliden arkadaşları aradım fabrikada çalışan tanıdık birini bulmaya çalışıyorum, bir kaç arkadaş daha fabrika tam çalışmaya başlamadı dedi ama emin diller. lf 400 ün fiyatının biraz yüksek olucagı kanısındayım baksana kewaayın land ına 5,000 istiyolar 250cc oldugu halde, bende bekliyorum olmadı bahara 2.el bi roadstar alıcam gibi.
LC 250 o fiyatı etmez zaten.
2 ay sonra motor fiyatları dibi görecek bence.
IMF anlaşmasından sonrasını seyret![]()
LF 400 ün LC250 den daha yükseki bir fiyatla piyasaya sürülebileceğini sanmıyorum
LC 250 o fiyatı etmez zaten.
2 ay sonra motor fiyatları dibi görecek bence.
IMF anlaşmasından sonrasını seyret![]()
güzel bir tespit kriz encok sanayi ve oto sektörünü vurdu dedigin çıkarsa ve lf 400 ün fiyatı makul olursa bende düşüne bilirim almayı sonuçta lifan bisanla kalıtesini gösterdi, benim güvenim var lifana bekleyip görücez. yanlız oto yerine motosiklete talep artarsa bu teorimiz tam tersi çıkabilir, yada lifan kendini Türkiye de göstermek amaçlı makul fiyattan piyasaya girebilir ve ilk alanlar şanslı olur diyorum.
arkadaşlar lifan kesin üretime geçecek mi, bilen var mı acaba? geçen senede öyle bir durumları vardı
buji arızasını ciddi bi sorun olarak yazdıgım için özürdileri bu motoru tanımayıpta bu topigi sonradan okuyanları yanlış yönlendirmek istemem. evet bu arıza havalardan ve tesisattaki nem ve oksitlenmeden olma ihtimali büyükmüş bende ögrenmiş oldum.
savaş abi şu kaza yapan çocuk için yardım etme girişimlerini baltalamaya çalışan elemanları takma boşver..![]()
ben demiştimmmm![]()
yav bi de ÇOK anlasaydım bu işlerden acaip ahkam kesme şansım olurdu![]()