Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
uzun süre ara verdikten sonra bende motorumu dün çalıştırdım...jigleyi açmayı unutmuşum biraz uzun sürdü:) daha sonrada hızlamırken gaz almadı sanırım benimde bujileri değiştirmem lazıım...
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Fuara katılan şirketler içinde adı geçmiyor lifan ın. Umarım katılır :)

Bu arada sitesine girebildim. http://www.lifan.com.tr/kategori.asp?k=1 Bu zamana kadar sitenin hazırlanmaması bence yanlış uzun zamandır site hazırlanmadan duruyor.

Savaş abi honda bayisine sanırım fuar için davetiye geliyormuş. Oradan temin etmeye çalışacağım ben alabilirsem ikimiz içinde almaya çalışacağım.

Çorlu dan fuara katılmak isteyen birsürü arkadaşımız var.
Savaş Kayan
Süleyman Çelikbaş
Semih Sevim
Serkan Gündoğdu
Erdem Kurt
Canan Taş
Murat Tunay (Motonokta)
Salih Cbf

Mühendis Timur
Ömer Şirin

de var çorludan unutmayalım lütfen..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ömer abi irtibatta olalım. Belki buradan bir arkadaşın ufak minibüsü var onu ayarlayabiliriz. Minibüsle grup olarak da gidebiliriz. Kesin katılacaklar arasındamısınız :)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
aslında haftanın 2 günü çorluda,5 günü de istanbuldayım.timurun ne yapacağını bilmiyorum.toplu gidiş elbette çok hoş olur, ancak zamanlama nasıl olur bilemem.davetiye temin edebilirseniz iy olur.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
kewaay cıların çogu buji sorunuyla boguşuyor, bazılarında bu sorun yok acaba belli biyılda üretilenlerdemi var sadece. roadstar lardada tektük çıkmaya başladı buji sorunu hadi hayırlısı bakalım.
:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kewaay cıların çogu buji sorunuyla boguşuyor, bazılarında bu sorun yok acaba belli biyılda üretilenlerdemi var sadece. roadstar lardada tektük çıkmaya başladı buji sorunu hadi hayırlısı bakalım.
:silent:
buji sorunu diye bir sey yok aslında,Havalar fazla rutubetli ve kablolar oksit yapıyor,bujileri söküp temizleyeceklerine bujiye gelen tesisatı elden geçirseler bu
kadar uğraşmayacaklar.Bir de jiglelerin düzgün kullanılmadığını düşünüyorum.

Geçenlerde bir arkadaş jigle açık 10 km kadar gittiğini ve bunu sonradan farkettiğini söylüyordu.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
buji sorunu diye bir sey yok aslında,Havalar fazla rutubetli ve kablolar oksit yapıyor,bujileri söküp temizleyeceklerine bujiye gelen tesisatı elden geçirseler bu
kadar uğraşmayacaklar.Bir de jiglelerin düzgün kullanılmadığını düşünüyorum.

Geçenlerde bir arkadaş jigle açık 10 km kadar gittiğini ve bunu sonradan farkettiğini söylüyordu.

yani birnevi sürücü hatası yada ihmalkarlık diyebiliriz buduruma. haklı olabilirsin.
savaşkayan hala motor almadın bildim kadarıyla pekala ne almayı düşünüyosun kafanda varmı belirli ba marka yada model. yoksa lifan ı mı bekliyosun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yani birnevi sürücü hatası yada ihmalkarlık diyebiliriz buduruma. haklı olabilirsin.
savaşkayan hala motor almadın bildim kadarıyla pekala ne almayı düşünüyosun kafanda varmı belirli ba marka yada model. yoksa lifan ı mı bekliyosun.
Evet hala motor almadım.
Bir kaç model var kafamda ama global krizin Türkiye'deki etkilerini iyi değerlendirmeden ,önümüzdeki bir kaç ayı hesap etmeden motor almayı düşünmüyorum.
Zaten sağlık sorunum gereği daha 1 ay motora binemem.
Lifan a gelince uzun süredir Düzce'ye gitmediğim için ne yaptıklarından haberim
yok.LF 400 Amerika'da satılıyor.Oldukça da güzel bir makina.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
Evet hala motor almadım.
Bir kaç model var kafamda ama global krizin Türkiye'deki etkilerini iyi değerlendirmeden ,önümüzdeki bir kaç ayı hesap etmeden motor almayı düşünmüyorum.
Zaten sağlık sorunum gereği daha 1 ay motora binemem.
Lifan a gelince uzun süredir Düzce'ye gitmediğim için ne yaptıklarından haberim
yok.LF 400 Amerika'da satılıyor.Oldukça da güzel bir makina

geçmiş olsun umarım ciddi bi rahatsızlıgın yoktur.
çilimliden arkadaşları aradım fabrikada çalışan tanıdık birini bulmaya çalışıyorum, bir kaç arkadaş daha fabrika tam çalışmaya başlamadı dedi ama emin diller. lf 400 ün fiyatının biraz yüksek olucagı kanısındayım baksana kewaayın land ına 5,000 istiyolar 250cc oldugu halde, bende bekliyorum olmadı bahara 2.el bi roadstar alıcam gibi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet hala motor almadım.
Bir kaç model var kafamda ama global krizin Türkiye'deki etkilerini iyi değerlendirmeden ,önümüzdeki bir kaç ayı hesap etmeden motor almayı düşünmüyorum.
Zaten sağlık sorunum gereği daha 1 ay motora binemem.
Lifan a gelince uzun süredir Düzce'ye gitmediğim için ne yaptıklarından haberim
yok.LF 400 Amerika'da satılıyor.Oldukça da güzel bir makina

geçmiş olsun umarım ciddi bi rahatsızlıgın yoktur.
çilimliden arkadaşları aradım fabrikada çalışan tanıdık birini bulmaya çalışıyorum, bir kaç arkadaş daha fabrika tam çalışmaya başlamadı dedi ama emin diller. lf 400 ün fiyatının biraz yüksek olucagı kanısındayım baksana kewaayın land ına 5,000 istiyolar 250cc oldugu halde, bende bekliyorum olmadı bahara 2.el bi roadstar alıcam gibi.
LF 400 ün LC250 den daha yükseki bir fiyatla piyasaya sürülebileceğini sanmıyorum
LC 250 o fiyatı etmez zaten.
2 ay sonra motor fiyatları dibi görecek bence.
IMF anlaşmasından sonrasını seyret:)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
LF 400 ün LC250 den daha yükseki bir fiyatla piyasaya sürülebileceğini sanmıyorum
LC 250 o fiyatı etmez zaten.
2 ay sonra motor fiyatları dibi görecek bence.
IMF anlaşmasından sonrasını seyret:)

güzel bir tespit kriz encok sanayi ve oto sektörünü vurdu dedigin çıkarsa ve lf 400 ün fiyatı makul olursa bende düşüne bilirim almayı sonuçta lifan bisanla kalıtesini gösterdi, benim güvenim var lifana bekleyip görücez. yanlız oto yerine motosiklete talep artarsa bu teorimiz tam tersi çıkabilir, yada lifan kendini Türkiye de göstermek amaçlı makul fiyattan piyasaya girebilir ve ilk alanlar şanslı olur diyorum.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
arkadaşlar lifan kesin üretime geçecek mi, bilen var mı acaba? geçen senede öyle bir durumları vardı
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
kesinlikle havalardan arkadasın dedıgı gıbı oksıtlenme bujılerde nem bunlar eklenınce bıraz sorun oluyor :S hava bı kac gun ıyı gıttı mesela hıc bı sorun yok
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
buji arızasını ciddi bi sorun olarak yazdıgım için özürdileri bu motoru tanımayıpta bu topigi sonradan okuyanları yanlış yönlendirmek istemem. evet bu arıza havalardan ve tesisattaki nem ve oksitlenmeden olma ihtimali büyükmüş bende ögrenmiş oldum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buji arızasını ciddi bi sorun olarak yazdıgım için özürdileri bu motoru tanımayıpta bu topigi sonradan okuyanları yanlış yönlendirmek istemem. evet bu arıza havalardan ve tesisattaki nem ve oksitlenmeden olma ihtimali büyükmüş bende ögrenmiş oldum.

ben demiştimmmm:)
yav bi de ÇOK anlasaydım bu işlerden acaip ahkam kesme şansım olurdu:)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
arkadaşlar nasıl gidiyo?ben bayadır takip edemiyorum.buji sorunu ve kışlık bakım süreci başladı galiba.hepinize kolay gelsin saygılar.bu arada savaş abi şu kaza yapan çocuk için yardım etme girişimlerini baltalamaya çalışan elemanları takma boşver.herkese motoruyla kazasız belasız günler :)

ha bu arada ben "YÖRÜK" yani ilker.birisi şifremi kırıp değiştirmiş o kullanıcı adını kullanamadığım için bu yani kullanıcı adını aldım.:p
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
ben demiştimmmm:)
yav bi de ÇOK anlasaydım bu işlerden acaip ahkam kesme şansım olurdu:)

abi sinirin geçmemiş halaa, haklısında yani ama bilgini bizlerden esirgemezsin insallah. o malum olayı birkaç trafik memuru arkadaşla görüştüm senin yazdıklarını mantıklı buldular ama genede tam bilgileri olmadıgını farkettim çok şaşırdım.:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst