- Katılım
- 8 Nis 2008
- Mesajlar
- 348
ee? nerde roadstar ekibi? hani millet nerdesiniz?kış uykusuna falan yatmak yok ona göre![]()
dostum adresı yazdım yukarıda görmedıysen haber edeyım dedım
ee? nerde roadstar ekibi? hani millet nerdesiniz?kış uykusuna falan yatmak yok ona göre![]()
çantaları fazla para tutmaz dostum ama kesin yaptır işe yarıyor baya öne de sosis çanta yakışıyoraklında bulunsun
dostum adresı yazdım yukarıda görmedıysen haber edeyım dedım![]()
sen noter masrafı da yapmıştın ama,bi de bandrol+plaka basım ücreti filan olması lazım 0 alınca .Savaş abi toplamda 300 ytl ye yakın tutuyor muameleci dahil![]()
arkadaşım jinlun almış görüntü olarak fena dil kötülemek gibi olmasın ama baya vibrasyon var gerçi çok ucuza almış.
yok abi az kaldı alıcam roadstarımı başka yolu yok. nerde bu millet yaww.
:salut:
ooo savaş abi uzun zamandır yoktun roadstar forumundasupershadow'da gördüm seni
motor almayı düşünmüyormusun tekrar savaş abi?