- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,090
Valla ben inzivaya çekildim. Havalar iyice soğudu ve kışlık kıyafetlerim yok bu yüzden motora binmek benim için biraz zor olmaya başladı
Bu haftasonu motora güzel bir bakım yapıp, iyice temizleyip birdahaki güzel havaya kadar garajıma koymayı düşünüyorum.
Garaja kaldırmayı düşündükçe üzülüyor ama havalar güzel olduğunda yapacağım gezileri düşününce keyifleniyorum. Sizi bilmem ama ben sıcak hava motorcusu oldum
Garaja kaldırmayı düşündükçe üzülüyor ama havalar güzel olduğunda yapacağım gezileri düşününce keyifleniyorum. Sizi bilmem ama ben sıcak hava motorcusu oldum