Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
yarın öğleden sonra bakayım bari :)

dostum karabaglar yeni çamlık die geçiyor başarı sürücü kursu ayrıca bısanın teknık serwıs ve satısını yapıyor durust bı ınsan akrabam da dıe sölemıyorum :) kadir gönderdi dersen tanır zaten numarasını da istersen göndereyım kardesım :mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
herkeze merhaba arkadaslar .
formun tamamını inceledim ve güzel bilgiler edindim yazanların eline saglık.
motorlarını sürekli kullananlara bir iki sorum olucak cevaplarlarsa sevinirim. sabahları motorunuz çalşmamazlık yapıyormu işe gidip gelirken kullanıcam için böyle bi sorunla karşılaşırmıyım, bakımlarını düzenli yaptırdımı var sayarak. bide 2. elde alabilirim ist. avrupa yakasında iyi bir servis ve usta bilen varmı. şimdiden teşekkurler.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ben hiç öyle birkaç sefer marşa basıpta çalıştıgını görmedim. Genelde ilk marşımda çalışıyor. Çok soğuk havalarda jigle çekili değilse ilk çalışmada çalışıyor ama gaz vermezsen stop ediyor. Zaten hepi topu jigleyi 2 kere kullandım :)

Bisan harika bir motor her nekadar herkes daha pahalı motorları da tavsiye etse bütün forumda görüldüğü gibi tek bir ciddi arızası olmadı çok şükür. Diğer motor başlıklarında sürekli bir arızadan ve giderilmesinden bahsediliyor. Bana göre en sağlam çinli bu :)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
evet benim de dikkatimi çekti diyer formlardaki bazı motorların baya arıza çıkarttını okuyorum, bisan lifanların bukadar kaliteli oldunu hiç duymamıştım, böylede gider inşallah bakalım şu ehliyeti bi alalım hayırlısıyla piyasada sıfırlarıda baya uygun gibi ama 2. el temiz bulursam bakıcaz artık.bu arada en uzun km. leriniz kaç.

teşekkurler.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
soğuk havalarda jigle çekmeden marş a basarsan ilk gaz kestiğinde stop ediyor.jigle açık iken hiç problem yaşamadım kütahyada oturuorum benden daha soğukta kullanan var mıdır bilmiyorum...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Motorunu aksesuarca modifiye eden arkadaşlarmı varmı ? Varsa fotoğraflarını eklesinlerde bizim içinde fikir olsun :) Kısmetse bir arkadaşım motorum için yeni bir koruma demiri hazırlatıyor onu da ekleyip üzerine sis farları ilave etmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
arkadaşlar istanbul avrupa yakasında iyi bi servis veya bu motordan iyi anlayan bi usta varmı bildiniz.

:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeze merhaba arkadaslar .
formun tamamını inceledim ve güzel bilgiler edindim yazanların eline saglık.
motorlarını sürekli kullananlara bir iki sorum olucak cevaplarlarsa sevinirim. sabahları motorunuz çalşmamazlık yapıyormu işe gidip gelirken kullanıcam için böyle bi sorunla karşılaşırmıyım, bakımlarını düzenli yaptırdımı var sayarak. bide 2. elde alabilirim ist. avrupa yakasında iyi bir servis ve usta bilen varmı. şimdiden teşekkurler.
hiç bi sey olmaz ,usta ve servis bile lazım olmaz.doldur benzini,eline üşenme ara sıra değiştir yağı bas gaza,aha böyle bir motor. :)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
hiç bi sey olmaz ,usta ve servis bile lazım olmaz.doldur benzini,eline üşenme ara sıra değiştir yağı bas gaza,aha böyle bir motor. :)

savaş abi, ne diyorsa doğrudur, ama nedense ben motosikletimi neredeyse bedava vermeye bile razıkıyken millet almak istemiyor..allahtan f 650 falan satmıyoruz..2000 lirayı taksit yap diyeni mi,çek vereni mi, kredi kartına olur mu diyeni mi arayacaksın hepsi var? anladım ki açlar bakıyor bu sahibinden.com'a..

evet benim de dikkatimi çekti diyer formlardaki bazı motorların baya arıza çıkarttını okuyorum, bisan lifanların bukadar kaliteli oldunu hiç duymamıştım, böylede gider inşallah bakalım şu ehliyeti bi alalım hayırlısıyla piyasada sıfırlarıda baya uygun gibi ama 2. el temiz bulursam bakıcaz artık.bu arada en uzun km. leriniz kaç.

teşekkurler.

bazen benimki de benzer şeyler yapıyor,jikle falan çekmeden çalışıyor sonra..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
hiç bi sey olmaz ,usta ve servis bile lazım olmaz.doldur benzini,eline üşenme ara sıra değiştir yağı bas gaza,aha böyle bir motor. :)

ıyıbir usta sormamın nedeni, 2. el alabilirim cok uygun fiyatlarda satılık var 2 tane ama göstere bilecegim ıyı bır usta lazım, hevesimiz kursamızda kalmasın sonra, yoksa bukadar kullanıcı var formda hepsi memnun hiç üzülen olmamış.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet benim de dikkatimi çekti diyer formlardaki bazı motorların baya arıza çıkarttını okuyorum, bisan lifanların bukadar kaliteli oldunu hiç duymamıştım, böylede gider inşallah bakalım şu ehliyeti bi alalım hayırlısıyla piyasada sıfırlarıda baya uygun gibi ama 2. el temiz bulursam bakıcaz artık.bu arada en uzun km. leriniz kaç.

teşekkurler.
Bisanların piyasaya çıkışı henüz yeni. 2005,2006-2007-2008
Bunlar cruiser olduğu için kurye gibi her gün kullanan olduğunu sanmıyorum.
Kullanılmaz mı?kullanılır.
Kesinlikle çok ekonomik bir motor,tek kişi kullanımda en zor şartlarda bile 3,3 lt/100km yi geçtiğini hatırlamıyorum.Benim gezilerime bakarsanız zor şartların
yarı kros şartları olduğunu görürsünüz.

Bisan ın üzerindeki motor 2V49FMM kodlu motor dur. Bu motor ufak tefek farklılıklarla çeşitli marka motosikletlerde de kullanılıyor.Üzerindeki karbürator
Mikuni BDS26 .
Bu motor Ledow,Keeway Super Shadow,Yamaha V-Star 250 da aynı motor var
By_star ın Ledow 12.000 km de.
Sahibinden.com da 25.000,22.000 de keeway SS ler,14.000 de Bisan'lar var
Arıza yapan Roadstar henüz duymadık
Her motor gibi Roadstar'ı da 0 km.alırken bazı kusurlarını kabullenmek gerekiyor
a-Çin malı arka lastiği çok güvenli değil ön idare ediyor,sadece arka lastik Pirelli yada Michelin ile değiştirilebilir,
b-sinyalleri görsel olarak zayıf 4 tane mondial sinyali daha şık duruyor.
c-far yeterli değil,en güzel çözümü Süleyman uyguladı ; far çanağını değiştirdi
harika oldu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ıyıbir usta sormamın nedeni, 2. el alabilirim cok uygun fiyatlarda satılık var 2 tane ama göstere bilecegim ıyı bır usta lazım, hevesimiz kursamızda kalmasın sonra, yoksa bukadar kullanıcı var formda hepsi memnun hiç üzülen olmamış.

ok anladım,
iyi bir ustayı ancak İstanbul'lu arkadaşlar bilir.
Ama "gözü karartırım" dersen temiz kullanılmış motor kendini anlatır zaten.

bizde üzülmeyiz inşallah. yalnız gümüş grisi çok hoşuma gitti.
siyah ve gümüş gri tercih edilen renktir.Gümüş zaten çok azdır.
Kromajı çok olan her türlü vasıtaya siyah ve gümüş yakışır
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
savaskayan; çok teşekkurler açıklamaların için
güzel bilgiler veriyosunuz bende bayadır araştırıyorum bu motoru hatta fab rikası benim memleketime kurulmuş nisanda faaliyete geçiyomuş çok sevindim vallaha nerdeyse rr alıyodum ama son anda fikir degiştirdim burdaki yazıları okuduktan sonra.
:cat:

ok anladım,
iyi bir ustayı ancak İstanbul'lu arkadaşlar bilir.
Ama "gözü karartırım" dersen temiz kullanılmış motor kendini anlatır zaten.


siyah ve gümüş gri tercih edilen renktir.Gümüş zaten çok azdır.
Kromajı çok olan her türlü vasıtaya siyah ve gümüş yakışır

sıfır buldum bitane kalmış bayide gri yarın gidip bakıcam ist. bayilerinde hiç kalmamış hayret ettim hatta biri 4 tane vardı bugun sattım hepsini dedi waaaay be dedim
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savaskayan; çok teşekkurler açıklamaların için
güzel bilgiler veriyosunuz bende bayadır araştırıyorum bu motoru hatta fab rikası benim memleketime kurulmuş nisanda faaliyete geçiyomuş çok sevindim vallaha nerdeyse rr alıyodum ama son anda fikir degiştirdim burdaki yazıları okuduktan sonra.
:cat:



sıfır buldum bitane kalmış bayide gri yarın gidip bakıcam ist. bayilerinde hiç kalmamış hayret ettim hatta biri 4 tane vardı bugun sattım hepsini dedi waaaay be dedim
Düzceli misin?Fabrika Çilimli yolu üzerinde.Ben fabrikayı bile gidip gördüm:)
Düzceye 2 ayda bi işim sebebiyle gidiyorum.
bi günde 4 tane bisan satan esnafın elinde öperim ben.Ulan beyaz yalanın bu kadarı da bana motor kalmayacak diye düşünen potansiyel müşteriyi uyutmaz o akşam,insaflı olsun.Benden selam söyle.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
Düzceli misin?Fabrika Çilimli yolu üzerinde.Ben fabrikayı bile gidip gördüm:)
Düzceye 2 ayda bi işim sebebiyle gidiyorum.
bi günde 4 tane bisan satan esnafın elinde öperim ben.Ulan beyaz yalanın bu kadarı da bana motor kalmayacak diye düşünen potansiyel müşteriyi uyutmaz o akşam,insaflı olsun.Benden selam söyle.

düzceliyim hemde çilimli den, dogup büyüdüm yer.
1 günde satmamış canım bayı son 4 tane vardı bitti dedi bende fazla lafa tutmadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savaş abi, ne diyorsa doğrudur, ama nedense ben motosikletimi neredeyse bedava vermeye bile razıkıyken millet almak istemiyor..allahtan f 650 falan satmıyoruz..2000 lirayı taksit yap diyeni mi,çek vereni mi, kredi kartına olur mu diyeni mi arayacaksın hepsi var? anladım ki açlar bakıyor bu sahibinden.com'a..
bazen benimki de benzer şeyler yapıyor,jikle falan çekmeden çalışıyor sonra..

Ben sana hep söylüyorum.O güzelim motoru gidip de salaş bir duvarın önünde
fotoğraflarsan hayatta satamazsın.
arkadaki duvar bana AĞIR ROMAN filminin çekildiği tarlabaşı,dolapdere sokaklarını hatırlatıyor.


Motorun resimlerini gören senin motoru çaldığını zanneder be.Deli mi satın alsın.Sana o abuk sabuk teklifleri verenler de çalıntı fiyatı teklif ediyordur:)

düzceliyim hemde çilimli den, dogup büyüdüm yer.
1 günde satmamış canım bayı son 4 tane vardı bitti dedi bende fazla lafa tutmadım.

Desene Lifan la aynı köydensiniz:)
artık bi torpil yaparlar sana.periyodik bakım için fabrikaya çağırırlar:)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
Ben sana hep söylüyorum.O güzelim motoru gidip de salaş bir duvarın önünde
fotoğraflarsan hayatta satamazsın.
arkadaki duvar bana AĞIR ROMAN filminin çekildiği tarlabaşı,dolapdere sokaklarını hatırlatıyor.


Motorun resimlerini gören senin motoru çaldığını zanneder be.Deli mi satın alsın.Sana o abuk sabuk teklifleri verenler de çalıntı fiyatı teklif ediyordur:)



Desene Lifan la aynı köydensiniz:)
artık bi torpil yaparlar sana.periyodik bakım için fabrikaya çağırırlar:)

wallaha lifan köylüm olur gerçektende :queen:
üşenmedim ömer arkadaşın motorunun fotosuna baktım abi sen degiştir ofotoyu savaş abi haklı gerçekten :cyclopsan

espirisine takıldım sakın yanlış anlasılmasın
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
ömer abi boşver sen onları farklı olmuş arka tarafın mat bir renkte karışık duvarlar bence estetik açıkdan iyi denebilir.izmir'de olsan ben alırdım abi senin motoru ama hayırlısı olsun :)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
ee? nerde roadstar ekibi? hani millet nerdesiniz?kış uykusuna falan yatmak yok ona göre :):):p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst