Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
hehe bu varil fiatları iniyo ama devletimiz de pompa fiyatlarını indirse pek hoş olacak ama :D:mrgreen:
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
geziye katılan varmı bizim roadstarcılardan harikaydı yaa :))

bizimkiler canlanın yahuu :D kımse yokmuuu
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
arkadaşlar kusura bakmayın bir hafta uzak kaldım şehirden o yüzden yazamadım karar verdide işi bitti gitti demeyin saygılarım la
 
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
37
arkadaslar bu motorların sıfırından antakyada özkaynak motorda birkac adet gördüm almak isteyenlere duyurulur.hepside sıfır:cat:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
selamlar, istanbulda motosikletimi nerede bakım yaptırabilirim veya parça lazım olursa nerden alabilirim, bilen var mı acaba?
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Arkadaşlar Merhabalar. Benim motorum Hyosung GV 250 cc AQUILA Cruiser. Motorumdan oldukça memnunum. Lakin yazamadan edemedim. Aklım Bisan Roadstar 250 cc'de. Teknik olarak kullanım olarak tanımıyorum ama Yamaha Virago'nun bire bir aynı olması, V-Twin motor kullanması arkasında Koç Grubunun olması çok iyi. Hala bu motoru çok ama çok seviyorum. Hyo GV almasaydım kesinlikle bu motoru alırdım. Görüntü süper çok hoş. Eğer çok param olsaydı. Motorumve bu modelide alırdım. Kazasız sürüşler ....:rendeer:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
GV250'nin motoru V-Twin değilmiki?

Sahip olduğıunuz makine Roadstar'dan çok çok daha kaliteli bir makine ama?..
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
begeni meselesi ayrıca roadstarın haysoungtan bi eksiği yok daha bile seri şehir içinde :)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Hyosung Gv De V Motor Ama Tip Olarak 2.tercihim Roadstar Dı. çok Param Olsa Onuda Alırdım Demek Istedim.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
ya beyler bizim roadstarın kullanma kılavuzunu hala saklayan bi arkadaş varsa hangi tip yag koycagımız orda yazıyodur en dogrusu bı bakıp bana dönebilirmi :D 15-50 koycam ama tam emın olmak ıstedım gene de
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Arkadaşlar elimde Hysoung GV ye uyan (diğer modelleri bilemem) krom Yan heybelik destekleyicisi mevcut. Çiftini 100 YTL'ye sanayiden aldım. Elimde kaldı. Fazla yani. Satıcıda almadı geri. Çünkü işçiliği var ben satamamda kullanamam da dedi. İlgilenen arkadaşım olursa kargo ücreti almadan adresine teslim 49 YTL'ye vereceğim. Gerçekten o fiyata o işçilikli krom madeninden destekleyici bulamazsınız.. İlgilenen arkadaşlarım için [email protected]..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
ben castrol scooter yağı koydum 10W40 galiba...Şu an piyasadaki en pahalı yağ sanırım...kullanan arkadaşlar önermişti...kullanım kılavuzunda SEA 20W40-SE CLASS VE SEA 10W30-SE CLASS YAZIYOR.yağ değişiminden sonra vites değişimleri falan az da olsa değişiyor.yağ inceliğinden kalınlığından çok fazla anlamam ama kullanıcı tavsiyesiyle oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
ben castrol scooter yağı koydum 10W40 galiba...Şu an piyasadaki en pahalı yağ sanırım...kullanan arkadaşlar önermişti...kullanım kılavuzunda SEA 20W40-SE CLASS VE SEA 10W30-SE CLASS YAZIYOR.yağ değişiminden sonra vites değişimleri falan az da olsa değişiyor.yağ inceliğinden kalınlığından çok fazla anlamam ama kullanıcı tavsiyesiyle oldu.



O yağ olmaz değil olur motorun da çalışır fakat ideali; 15-50 sentetik yada yarı sentetiktir.Sentetiklerin ömrü daha uzun olur farkı budur. Motosiklet dergilerinin son sayfalarında motorların markasının karşısında ideal kullanım yağ listesi vardır.
Örn bknz: 2teker dergisi ekim sayısı (bisan yok ama keeway için VSX 4T 15-50 yazar)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst