- Katılım
- 8 Nis 2008
- Mesajlar
- 348
hayırlısı olsun üstat
arkadaşlar kusura bakmayın bir hafta uzak kaldım şehirden o yüzden yazamadım karar verdide işi bitti gitti demeyin saygılarım la
ben castrol scooter yağı koydum 10W40 galiba...Şu an piyasadaki en pahalı yağ sanırım...kullanan arkadaşlar önermişti...kullanım kılavuzunda SEA 20W40-SE CLASS VE SEA 10W30-SE CLASS YAZIYOR.yağ değişiminden sonra vites değişimleri falan az da olsa değişiyor.yağ inceliğinden kalınlığından çok fazla anlamam ama kullanıcı tavsiyesiyle oldu.