- Katılım
- 8 Nis 2008
- Mesajlar
- 348
kısaca biz özet geçeyim
iyi yanları
1-titreşim yok dikkat az var demiyorum yok
2-yakıtı gayet ekonomik çift silindire göre bunun da sebebı çift silindir tek karbrtör olması
3-görünüşü viragonun kardeşi gibi gayet şık ve oturaklı
4-eksozları açıldıgı zaman muhteşem bi sesle karşılaşma durumun var
5-şehir içinde hızlı ve çevik olması kullanıcı için ayrı bi avantaj
6-hız gayet tatmin edici 100 de tıkanmıyor yAni motor
7-iki kişi oldugun zaman çekiş gücünden fazla bişi kaybetmıyor.
8-fren sistemi kötü değil orta derecede
9-kışın çalışmama gibi bi problemi aslaaaa yok ben koca kış jikleyi iki sefer çektim)
eksileri
1-ön maşanın biraz alçak olması kimine göre iyi ama bana göre braz daha buyuk olabilirdi
2-lastikleri değiştirmessen biraz yagmurda kayma problemın oluyo oda lastiklerden
3-vitesi boşa almak ilk zamanlarda biraz ugrastırıyo ama sonra alışıyosun
4-serwis konusu bisanın değilde kendı guvendıgın bi serwıse gotur serwıs fazla iyi oldugu sölenemez
bunlar dışında hiç bi problemi yok yanı kısaca parasına göre gayet iyi ve tatmın edıcı bi motor unutmadan ona iyi bakarsan oda sena iyi bakar hesabı
karar senın genede hocam al tekrar yazdım hocam gör bu seferr
DDD
eksozları kendi istegimler daha buyuk yaptım yani deiştirdim :mrgreen:
nosss :cherry:
elemana sosis çantada taktım
profilden :wiinkk:
plaka yerli izmir 35 :cat: gerçi istanbuldayım ama
öteki tarafı :cat:
gece çektim bunu da
benden şimdilik bu kadar arkadaşlar saygılar msn adresim [email protected] isteyen ekleyebilir...:cat:
iyi yanları
1-titreşim yok dikkat az var demiyorum yok
2-yakıtı gayet ekonomik çift silindire göre bunun da sebebı çift silindir tek karbrtör olması
3-görünüşü viragonun kardeşi gibi gayet şık ve oturaklı
4-eksozları açıldıgı zaman muhteşem bi sesle karşılaşma durumun var
5-şehir içinde hızlı ve çevik olması kullanıcı için ayrı bi avantaj
6-hız gayet tatmin edici 100 de tıkanmıyor yAni motor
7-iki kişi oldugun zaman çekiş gücünden fazla bişi kaybetmıyor.
8-fren sistemi kötü değil orta derecede
9-kışın çalışmama gibi bi problemi aslaaaa yok ben koca kış jikleyi iki sefer çektim)
eksileri
1-ön maşanın biraz alçak olması kimine göre iyi ama bana göre braz daha buyuk olabilirdi
2-lastikleri değiştirmessen biraz yagmurda kayma problemın oluyo oda lastiklerden
3-vitesi boşa almak ilk zamanlarda biraz ugrastırıyo ama sonra alışıyosun
4-serwis konusu bisanın değilde kendı guvendıgın bi serwıse gotur serwıs fazla iyi oldugu sölenemez
bunlar dışında hiç bi problemi yok yanı kısaca parasına göre gayet iyi ve tatmın edıcı bi motor unutmadan ona iyi bakarsan oda sena iyi bakar hesabı
karar senın genede hocam al tekrar yazdım hocam gör bu seferr
eksozları kendi istegimler daha buyuk yaptım yani deiştirdim :mrgreen:
nosss :cherry:
elemana sosis çantada taktım
profilden :wiinkk:
plaka yerli izmir 35 :cat: gerçi istanbuldayım ama
öteki tarafı :cat:
gece çektim bunu da
benden şimdilik bu kadar arkadaşlar saygılar msn adresim [email protected] isteyen ekleyebilir...:cat:
Son düzenleme: