Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
kısaca biz özet geçeyim

iyi yanları
1-titreşim yok dikkat az var demiyorum yok
2-yakıtı gayet ekonomik çift silindire göre bunun da sebebı çift silindir tek karbrtör olması
3-görünüşü viragonun kardeşi gibi gayet şık ve oturaklı
4-eksozları açıldıgı zaman muhteşem bi sesle karşılaşma durumun var
5-şehir içinde hızlı ve çevik olması kullanıcı için ayrı bi avantaj
6-hız gayet tatmin edici 100 de tıkanmıyor yAni motor
7-iki kişi oldugun zaman çekiş gücünden fazla bişi kaybetmıyor.
8-fren sistemi kötü değil orta derecede
9-kışın çalışmama gibi bi problemi aslaaaa yok ben koca kış jikleyi iki sefer çektim)

eksileri

1-ön maşanın biraz alçak olması kimine göre iyi ama bana göre braz daha buyuk olabilirdi
2-lastikleri değiştirmessen biraz yagmurda kayma problemın oluyo oda lastiklerden
3-vitesi boşa almak ilk zamanlarda biraz ugrastırıyo ama sonra alışıyosun
4-serwis konusu bisanın değilde kendı guvendıgın bi serwıse gotur serwıs fazla iyi oldugu sölenemez


bunlar dışında hiç bi problemi yok yanı kısaca parasına göre gayet iyi ve tatmın edıcı bi motor unutmadan ona iyi bakarsan oda sena iyi bakar hesabı

karar senın genede hocam al tekrar yazdım hocam gör bu seferr :DDDD

cimg0080ie4.jpg


eksozları kendi istegimler daha buyuk yaptım yani deiştirdim :mrgreen:

cimg0079nv6.jpg


nosss :cherry:

cimg0075oa1.jpg


elemana sosis çantada taktım :p

cimg0073ro7.jpg


profilden :wiinkk:

cimg0072ku3.jpg


plaka yerli izmir 35 :cat: gerçi istanbuldayım ama :D

cimg0071bs8.jpg


öteki tarafı :cat:

cimg0036pb2.jpg


gece çektim bunu da :D

benden şimdilik bu kadar arkadaşlar saygılar msn adresim [email protected] isteyen ekleyebilir...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ben bu motoru aldım diyelim ki bana bunu alcagina YBR al diyende olcaktır ama ben bunu almak istiyorum beni bu tatmin ediyor ( tarz olarak digerleri motor bile degil gözümde ya neyse kimse alınmasın lütfen bekide ybr yada scooter alcam sonunda farklı konu zevk meselesi!.. ) bunun istanbul icin servisi ustasi kimdir? Bu bisan anca x ustaya gider oda istanbulda burdadır diyebilir misiniz? Bu konuda yardımcı olursanız cok sevinirim link teki arkadaş aranızdan birimi? nasil bir motordur?
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
kardeş gir caracalın yada dıer motorların sayfasına depom akıyo orası şöle oldu burası arızalandı baska bişi yok :D inan bana ben aldıgımdan berı arıza çıkartmadı çok şükür 11 bın kılometredım sadece buji yag değişimi onuda kendım yapıyorum budur yanı :) bak bide keeway bununla aynı motor aynı aksamdır onada kefilim bunada yedek parcanıda bayıye gıdıp sıparıs edıyosun ve gelıyor
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
kardeş gir caracalın yada dıer motorların sayfasına depom akıyo orası şöle oldu burası arızalandı baska bişi yok :D inan bana ben aldıgımdan berı arıza çıkartmadı çok şükür 11 bın kılometredım sadece buji yag değişimi onuda kendım yapıyorum budur yanı :) bak bide keeway bununla aynı motor aynı aksamdır onada kefilim bunada yedek parcanıda bayıye gıdıp sıparıs edıyosun ve gelıyor

Baktım hepsinine baktım dediğin doğrudur

#10924956 Sahibinden.com daki bu ilandaki motor sahibi tanidik mi?

Birde İstanbul için önerilcek usta varmıdır?
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
Baktım hepsinine baktım dediğin doğrudur

#10924956 Sahibinden.com daki bu ilandaki motor sahibi tanidik mi?

Birde İstanbul için önerilcek usta varmıdır?

bende istanbula yeni geldim henüz güvenilir bi usta yok bildiğim kardeş ama sanayide falan bulunur kesin:cat:

elinde belli bi miktar nakitin varmı yada butcen ne kadar ona göre yardımcı olalım dostum
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bende istanbula yeni geldim henüz güvenilir bi usta yok bildiğim kardeş ama sanayide falan bulunur kesin:cat:

elinde belli bi miktar nakitin varmı yada butcen ne kadar ona göre yardımcı olalım dostum

Nakitlerin Hepsini düğüne yatırdım yeni evlendimde birikmesi biraz zaman alcak o yuzden fiyat analiz arastirmasi yapiyorum ona gore bir kalkinma plani yapacam :pr:
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
dostum bak sana tavsiyem v makinadan şaşma buda uygun fiyatlı cruıser larda bisan ve keeway de war ikiside aynı mal aynı ham madde aynı motor bu ikisinden birini seç kanuni falan bunları geç durmadan tamir etmek istiyosan kanuni al :D istediği kadar gösteriş olsun titreşim olduktan sonra sürmenın bi zevki kalmıyo ki :s
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum bak sana tavsiyem v makinadan şaşma buda uygun fiyatlı cruıser larda bisan ve keeway de war ikiside aynı mal aynı ham madde aynı motor bu ikisinden birini seç kanuni falan bunları geç durmadan tamir etmek istiyosan kanuni al :D istediği kadar gösteriş olsun titreşim olduktan sonra sürmenın bi zevki kalmıyo ki :s

arada farklılıklar var
Mesela arka takoz bozan bisan yok henüz
Tel jantın avantajı da ayrı tabii
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
beyler sizin bu motor çok acayip hafif yaa .bnm motordaki gibi bir hamle yaptım yapısıyordum yere . kac kg bu melet


yeni alacak arkadaslar her motorun her türlü şeyine alışıyorsunuz
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
evet bir hayli hafif ama alışıyor insan...ben de alalı 2 ay oldu ama memnunum...
arkadaşlara bir sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim.debriyajdan kolundan çıkan 2 kablo var ince olan koptu ama bi çeşit anahtardı sanırım..motorun çalışmasına etkisi olmadı ne işe yarar acaba bilen var mı ?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
dostum bak sana tavsiyem v makinadan şaşma buda uygun fiyatlı cruıser larda bisan ve keeway de war ikiside aynı mal aynı ham madde aynı motor bu ikisinden birini seç kanuni falan bunları geç durmadan tamir etmek istiyosan kanuni al :D istediği kadar gösteriş olsun titreşim olduktan sonra sürmenın bi zevki kalmıyo ki :s

Eyvallah bundan sonra sürekli bunlara bakarım bir iki şey daha sorim hazır sizi buldum hem topik canli kalir :rendeer:

Morero mu ne ondada var V twin motor suziki falan bakiyormuş falan diyorlar kimseyle konuşmuşluğum yada görmüşlüğüm yok tek bilgi kaynağım bu forum allahtan var sizin bilginiz varmı? :cat:

Birde bu V twin motorlarin sifirlari hala satıştamıdır keewayda falan durdu diye biliyorum :silent:

Son olarakta keeway alsam teknik servis olarak dahami şanslı olurum yada garanti gecti nede olsa bisanida keeway servisine götürüp işimi halledebilir miyim?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
evet bir hayli hafif ama alışıyor insan...ben de alalı 2 ay oldu ama memnunum...
arkadaşlara bir sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim.debriyajdan kolundan çıkan 2 kablo var ince olan koptu ama bi çeşit anahtardı sanırım..motorun çalışmasına etkisi olmadı ne işe yarar acaba bilen var mı ?

Debriajdan çıkan o ikinci kablonun ne işe yaradığını bende çözemedim. Sanki bir çeşit müşür e benziyor ama ne işe yaradığını bilmiyorum açıkcası. Birkaç kez çıkardım baktım pek bir faaliyeti yok gibi göründü bana. Belki bu parçanın ne işe yaradığını bilen arkadaşlar vardır.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Debriajdan çıkan o ikinci kablonun ne işe yaradığını bende çözemedim. Sanki bir çeşit müşür e benziyor ama ne işe yaradığını bilmiyorum açıkcası. Birkaç kez çıkardım baktım pek bir faaliyeti yok gibi göründü bana. Belki bu parçanın ne işe yaradığını bilen arkadaşlar vardır.

DEBRİYAJ KOLU MUŞÜRÜ dür o.viteste iken motor çalışmaz.

emniyet amaçlıdır,iptal ederseniz,motor vitestede marş basar.

müşür çalışıyosa motor viteste iken marş basmaz ve ileri fırlamaz

k_elk33_elk33.jpg
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
[B]Edindiğim yeni bilgileri sizinle paylaşmak istedim:[/B]

Edindiğim yeni bilgileri sizinle paylaşmak istedim:

* Monero şimdilik devletin uyguladığı vergi gibi nedenlerle şimdilik getirmeyi durdurmuş ve bayilerinin elindeki satış fiyatları 4295 + Ruhsat ( 250 civarı )

* Sahibinden.com dan ulaştığım bir satıçı linki tıkla bisan Roadstarı 0 Garantili olarak 2007 modelini ruhsat dahil 1000 Peşin geri kalan 12 taksit olarak 3750 YTL fiyat çekti elinde sadece 2 tane kaldığı için böyle bir fiyattan verdiğini söylüyor param olsa şuan alırdım ilgilenenler olur belki.

* Keewayi arayamadım ama yeni chooper 250 görüntü olarak en güzeli olmakla birlikte 4.750 Peşin fiyatı.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
doğrudur zenon ama chopperda yumuşaklılık önemlidir tel jant gibi ama ikiside aynı güç ve özellikteler birini seçebilirsin

tabi 1 milyar fazla vermeye değmez ikisinide incele civatalarına kadar aynı :D :cherry:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Edindiğim yeni bilgileri sizinle paylaşmak istedim:

* Monero şimdilik devletin uyguladığı vergi gibi nedenlerle şimdilik getirmeyi durdurmuş ve bayilerinin elindeki satış fiyatları 4295 + Ruhsat ( 250 civarı )

* Sahibinden.com dan ulaştığım bir satıçı linki tıkla bisan Roadstarı 0 Garantili olarak 2007 modelini ruhsat dahil 1000 Peşin geri kalan 12 taksit olarak 3750 YTL fiyat çekti elinde sadece 2 tane kaldığı için böyle bir fiyattan verdiğini söylüyor param olsa şuan alırdım ilgilenenler olur belki.

* Keewayi arayamadım ama yeni chooper 250 görüntü olarak en güzeli olmakla birlikte 4.750 Peşin fiyatı.

10770836_1325142_tkpk758.jpg


aynısı var bitane 0 km bayinin elinde kalmış.
3500 ytl istiyo,lüleburgazda...
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
beyler sizin bu motor çok acayip hafif yaa .bnm motordaki gibi bir hamle yaptım yapısıyordum yere . kac kg bu melet


yeni alacak arkadaslar her motorun her türlü şeyine alışıyorsunuz

motor 160 kilo depo boşken dostum carcaldan ağır yani + ön maşayı ufak yaptıkları için sana öle geliyor kesinlikle:cat:

Eyvallah bundan sonra sürekli bunlara bakarım bir iki şey daha sorim hazır sizi buldum hem topik canli kalir :rendeer:

Morero mu ne ondada var V twin motor suziki falan bakiyormuş falan diyorlar kimseyle konuşmuşluğum yada görmüşlüğüm yok tek bilgi kaynağım bu forum allahtan var sizin bilginiz varmı? :cat:

Birde bu V twin motorlarin sifirlari hala satıştamıdır keewayda falan durdu diye biliyorum :silent:

Son olarakta keeway alsam teknik servis olarak dahami şanslı olurum yada garanti gecti nede olsa bisanida keeway servisine götürüp işimi halledebilir miyim?

evet dostum bisanın satışları dewam ediyor hala benim bildiğim sen gene bilinmiş bi türk markası al derim hiç olmadı karsında konusacagın biri olur monrero da anca disbrtiörluk olur garanti falan uzun iş yani :):bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bisan türk firması olmasına rağmen Bisan roadstar çin malıdır. Bisan Çindeki Lifan firmasına yaptırmış bu motoru. Zaten motorun esas adı Bisan Lifan Roadstar 250 cc dir. Lifan da Çin deki en büyük araba ve motorsiklet üreticisi firma. Ayrıca Yamaha virago nun motorunu üreten firma da Lifan firmasıymış. Savaş abi Lifan firmasının Türkiye deki fabrikasının müdürüyle görüşmüş ondan birçok bilgi almıştı.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
Bisan türk firması olmasına rağmen Bisan roadstar çin malıdır. Bisan Çindeki Lifan firmasına yaptırmış bu motoru. Zaten motorun esas adı Bisan Lifan Roadstar 250 cc dir. Lifan da Çin deki en büyük araba ve motorsiklet üreticisi firma. Ayrıca Yamaha virago nun motorunu üreten firma da Lifan firmasıymış. Savaş abi Lifan firmasının Türkiye deki fabrikasının müdürüyle görüşmüş ondan birçok bilgi almıştı.

evet süleyman abi bu konuda da katılıyorum :) edindiğim bilgiye göre roadstar 250 cc nin motoru çinde lifan fabrikasının virago bandında üretilyormuş lifan çinin en buyuk motor yapan firması ayrıca belirtelim :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst