sizde de kusur var kendiniz yazmışınız zaten. ayrıca istanbulun göbeğinde olmama rağmen hiç motorcu görmedim daha, hep gelen geçen apaçi. tek silindir 125-250 cc çinli motorlarının egzozlarını açıp geziyolar. resmen kalite sıfır. artık motor sürücüsüyüm demiyorum zaten, hemen arkasından aman oğlum siz çok hızlı kullanıyosunuz kask bile takmıyosunuz bide bağırtarak gidoyunusunuz yavaş kullanın sağlık bidaha geri gelmiyo vs. söylenmeye başlıyolar çünkü. barkın diye biri çıktı ortaya, yazdı çizdi doğruları gösterdi motosikleti sevdirdi saydırdı. bakıyosun arkadaş kullanıcıların geneli bi haber yine çoğunluk apaçi