BİRKAÇ DAKİKA BU TARAFA ALABİLİR MİYİM SİZLERİ.....TEŞEKKÜRLER

Katılım
15 Haz 2015
Mesajlar
226
kardeş sen şu olanlarda ve diyalogda bile bana bişey bulmak için nasıl çaba harcayabiliyorsun bunu merak ediyorum bende....hiç yaşadığım yada yazdığım birşeyde beni haklı bulmadında :pr: :silent:
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Ah sizi kask kamerası olan kahramanlar..
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
sizde de kusur var kendiniz yazmışınız zaten. ayrıca istanbulun göbeğinde olmama rağmen hiç motorcu görmedim daha, hep gelen geçen apaçi. tek silindir 125-250 cc çinli motorlarının egzozlarını açıp geziyolar. resmen kalite sıfır. artık motor sürücüsüyüm demiyorum zaten, hemen arkasından aman oğlum siz çok hızlı kullanıyosunuz kask bile takmıyosunuz bide bağırtarak gidoyunusunuz yavaş kullanın sağlık bidaha geri gelmiyo vs. söylenmeye başlıyolar çünkü. barkın diye biri çıktı ortaya, yazdı çizdi doğruları gösterdi motosikleti sevdirdi saydırdı. bakıyosun arkadaş kullanıcıların geneli bi haber yine çoğunluk apaçi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst