birde ENDUROya (MOTOSİKLETE) tehlikeli derler

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bisikletin iç lastiği bulunamadığı için içine ot doldurup gezdik.
Pedalın biri kırıldığı(sol) ve de alacak para olmadığı için pedalsız gezdik.
Fren namına bir şey kalmadığından ve yenisini takacak para olmadığından, ön çamurluğu söküp, ayak freni şeklinde bir sistemle gezdik.

Çift kadrolu bisikletlerin(şimdi siz ne olduğunu bilmezsiniz, eskiden vardı) boyumuz yetmediği için çatal arasından yarım pedal şeklinde gezdik.


Göbekten vites diye bir mevzuya canı gönülden inanıp gezdik...

Kaptan marka bisikletlerin, dünyanın en hızlı bisikleti olduğuna inancımız tamdı.(neden diye sormayın)
Pinokyo diye bir bisiklet markası vardı.
En çok satan bisiklet markası Bisan dı...

Fakat benim bisiklet muhabbetim bunlarla sınırlı.
Daha 7 yaşımda motosikletin tepesine oturunca ve her istediğim an kullanma fırsatım olunca, bisiklet çok az bir yer kapladı geçen ömrümde...

Fazla yoktur yani bisiklet anım.
Ama garajımda iki tane var.
1 seneyi geçti binmiyorum...:)

Yazı bekliyoruz.
Oğlan ben ve hanım bisiklet turu yapacağız bu yaz.
Bizim ufaklık yorulana kadar...:)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
az mı yaptık " tüm bisikletlere bindim bisan'a binemedim" geyiğini çocukkene :mrgreen:
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
abı vıdeo guzelde aklımda bır soru kaldı sımdı bunlarda ıkı tekere bınıyo bızde ama bıze serserı motorcu denıyo bunlara doga sever bısıkletcı yerım bole adaletı
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
22
deli cesareti valla ama bizim kerem(06bluedragger) biraz uğraşsa yapar o gerizekalı..:cat::cat:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Bunların umarım motosikleti yoktur, eğer varsa trafikte bariyerlerin üzerinden atlar bunlar. Bu arada izlediğim en iyi videolardan biriydi.
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Paylaşım için sağol zevkle izledim.

Lütfen daha manyakları varsa onları da ekleyin gerçekten müthiş keyif aldım izlerken, öndeki drift yaparak dönüyodu resmen:cyclopsan

Bu aralar biraz yoğunum ama videoları eklerim buraya. YArışlardan sahneler şeklinde ve özel çekimler.

Ransom LTD Scott All Mountain & Enduro
12.403,10 YTL
Açıklayıcı olmuştur örnek bisikletimiz =)

Bendede
Specialiazed Stumpjumper Pro Carbon All Mountain
6500 euro
var :cat:

birde foto koyayım


bu bisikletim motosikletimden daha pahalı
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Ya pist harika , çok hoşuma gitti.Adresi verin bana bende gidip deniycem :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Bunlara motoosiklet vercen ne olur aklım almıyo yani.Neyse onlar bisikletle idare etsinler.Bir insan o kadar uzun, engebeli ve tehlikeli bir parkurda küçük bir hata dahi mi yapmaz.Helal olsun.
Bu arada paylaşım için teşekkürler.:bounce:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
oraya o pisikletle cıkanın aklını seveyim
ordan o pisikletle inenin iki kez aklını seveyim bunlarda akıl yokki sevilecek:p


tek şunu anlamadım o kaskları neden takıyorlar o uçurumdan düştüklerinde o kask ne işe yarayacak merak ettim doğrusu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benide benidee , nası iniolar amaa:pale::pale: dimi
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
O pisti sanirim oradakiler makul hizlarla insin diye hazirlamislar ama o 2 kafadar masallah limitleri zorlamislar.

Virajlarda cok hizlilar ve dusup metrelerce yuvarlanabilirler. Bu arada diger bisikletlilerin yanlarindan cok hizli gectikleri icin onlarin guvenligini de tehlikeye attiklarini dusunuyorum.

Bence Avrupa isi magandalik ornegi.

Not: Pist ozenle hazirlanmis, cok guzel + diger yavas giden bisikletliler eminim keyfini en iyi sekilde cikartiyorlardir olayin.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
O pisti sanirim oradakiler makul hizlarla insin diye hazirlamislar ama o 2 kafadar masallah limitleri zorlamislar.

Virajlarda cok hizlilar ve dusup metrelerce yuvarlanabilirler. Bu arada diger bisikletlilerin yanlarindan cok hizli gectikleri icin onlarin guvenligini de tehlikeye attiklarini dusunuyorum.

Bence Avrupa isi magandalik ornegi.

Not: Pist ozenle hazirlanmis, cok guzel + diger yavas giden bisikletliler eminim keyfini en iyi sekilde cikartiyorlardir olayin.

Dünya üzerinde yavaş gitmek için yapılmış pist yoktur.
Düşündüğünüzün aksine yavaş gidenler diğerlerinin canını tehlikeye atıyorlar.
Pistler limitleri zorlamak içindir.
Yeterince hızlı olmayanlar ya da acemiler, piste çıkmadan önce uyarılır, belli bir güzergahı takip etmeleri istenir.
Hatta hiç tecrübeleri yoksa ancak belli zaman dilimlerinde piste çıkmalarına izin verilir.
Orası özel bir yarış türü için düzenlenmiş bir pist.
Yani yarışıyorlar orada.
Oradan inmenin ücretsiz olduğunu da zannetmiyorum.
Burada bizim antreman yaptığımız pistlerde de durum böyledir.
Yavaş gidenler hayatımızı riske atarlar.
Piste buna göre tedbir alarak çıkarız.
Tabii bir zamanlar biz de yavaş guruptaydık.:)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kabiliyet,cesaret,ekipman ve muhteşem bir(iki:p) downhill bisiklet.

Sonuç: Paylaşım için sağol:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst