Birazcıkta fotoğraf benden 2011 CBR 125

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
CBR 125 ve 250 modellerinde en güzel renk bence.
Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle..........
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Ekrem fotolar güzelde... sen tam dört tekerci oldun:) klimayı açıp sıcak sıcak binmekten küçük cbr 2. planda kaldı garibim
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Ekrem fotolar güzelde... sen tam dört tekerci oldun:) klimayı açıp sıcak sıcak binmekten küçük cbr 2. planda kaldı garibim

Dört tekerde park halindeyken acemi bayan şoför kurbanı oldu zaten dün sabah :) Motorsuzluk çok fena çok.Led sinyalleri aldım,kask aldım kullanmak nasip olmadı.Bakıp bakıp duruyorum öyle.Havalarda düzlmek bilmedi ki,martın ortasına kadar böyle gider bu hava gibime geliyo.Ah bi yaz gelse ben 2. plana bırakırmıyım cıbırımı..
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Karbon döşeme çok güzel olmuş :cat: orijinal 3m kaplama olanlardan mı? Bende alırsam ilk bunu yapardım herhalde ama alt sakal ve üst kısmı da yaptırırdım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst