Birazcıkta fotoğraf benden 2011 CBR 125

Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Malum havalar kötü.Motoru kapattık garaja,bitkisel hayatta gibi yaşıyorum.Bari biraz fotoğraflara bakarak avutiyim kendimi :)

Bu ilk haliydi,sadece jant şeritleri var.

2mg05c1.jpg


25sue5c.jpg


Buda en son hali

bikepics-2314861-800.jpg


bikepics-2314889-800.jpg


bikepics-2314879-800.jpg


bikepics-2314863-800.jpg


ilx57b.jpg


img0500e.jpg


img0503c.jpg
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
rengin yakıyor aldınmı bu renk alcan dicemde honda sağ olsun renk seceneklerini 2 ye inidrim bu rengi kaldırmış galiba artık sitesinde yok :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
rengin yakıyor aldınmı bu renk alcan dicemde honda sağ olsun renk seceneklerini 2 ye inidrim bu rengi kaldırmış galiba artık sitesinde yok :)

Eyvallah Alper,aynen öyle oldu.Aslında benim işime geldi :) Az vardı bu renkten zaten,bi farklılık oldu benim için.Nedense bana her rengi güzel geliyo bu kasanın
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
cbr kullanıcıları neden motorlarını bu kadar seviyor anlayamadım :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
cbr kullanıcıları neden motorlarını bu kadar seviyor anlayamadım :)

Benim todayden sonra ilk vitesli motorum :p Çok memnunum motorumdan ama,geçen yolda bembeyaz bi hyo gördüm alt üst oldum :) Böyle olunca anında sahibindene koyasım geliyo motoru.

Bide şimdi alt sakalı beyaza mı boyatsam diyorum ? Aynalara zaten boşa para verdim,tekrar değiştiricem :jocolor: Yok abi,yan sanayi mala karşıyım.Neyse parası kıyıp orjinal 600rr ayna alıcam artık.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Eyvallah Alper,aynen öyle oldu.Aslında benim işime geldi :) Az vardı bu renkten zaten,bi farklılık oldu benim için.Nedense bana her rengi güzel geliyo bu kasanın
ben siyah rengi hangi motorda olursa olsun pek beğenmiyorum her zaman son tercihim :) gel gelelim benim motorunda bir kısmı siyah ama tercih hakkı tanımadılar :D
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
birader kırmızı değil füme elcik olsaymış çok daha iyi olurmuş... Allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
birader kırmızı değil füme elcik olsaymış çok daha iyi olurmuş... Allah kaza bela vermesin :)

Evet füme bakmadım değil ama bu kırmızı biraz vişne çürüğü gibi olduğu için çok güzel gözüktü gözüme fazla göze batmadığı için normal kırmızılar gibi.
Teşekkür ederim
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
cbr125 daha çelimsiz diye biliyodum ben..görünüş olarak gayet güzel gerçekten...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
acaba şort giyilecek hava da deri ceket ve kask sıkıcı olmuyor mu?


 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
cbr125 daha çelimsiz diye biliyodum ben..görünüş olarak gayet güzel gerçekten...

Eski kasalar biraz öyle de,yeni kasalar daha kaslı.Teşekkürler

---------- Post added at 22:58 ---------- Previous post was at 22:56 ----------

acaba şort giyilecek hava da deri ceket ve kask sıkıcı olmuyor mu?


[url]http://b1202.hizliresim.com/u/v/32khs.jpg[/url]

:)

Deri değil üstümdeki maalesef.Eski Kaskım havalandırması boldu çok ferah :p
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Güzel kareler. Elçikleri beğenmedim bir tek. Bana biraz fazla uzun geldi. Tabi ki Zevk meselesi :cat:
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
haklısın ekrem bizde kardeşimle özellikle 125 cc olduğu için bazen yakınıyoruz. çünkü uzun yolda bazen çekilmiyor. mesela ileride hafif bir viraj görüyorum viraja kadar hızlanayımda virajda yatarım diyorum çünkü viraj keskin değilse hızı yükseltmeden yatamazsın ama motor o viraja kadar hızlanamıyor:)
aynalarından memnun olmama nedenin tam olarak ne ? eğer önemli bir sorun yoksa ben alabilirm senin aynaları. motomarketimden alacaktım geçen ama kalmamış
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Güzel kareler. Elçikleri beğenmedim bir tek. Bana biraz fazla uzun geldi. Tabi ki Zevk meselesi :cat:

Çok teşekkür ederim.Elcikleri beğenen pek yok zaten :)

---------- Post added at 23:05 ---------- Previous post was at 23:02 ----------

haklısın ekrem bizde kardeşimle özellikle 125 cc olduğu için bazen yakınıyoruz. çünkü uzun yolda bazen çekilmiyor. mesela ileride hafif bir viraj görüyorum viraja kadar hızlanayımda virajda yatarım diyorum çünkü viraj keskin değilse hızı yükseltmeden yatamazsın ama motor o viraja kadar hızlanamıyor:)
aynalarından memnun olmama nedenin tam olarak ne ? eğer önemli bir sorun yoksa ben alabilirm senin aynaları. motomarketimden alacaktım geçen ama kalmamış

Ya 100 lira verdim bu aynalara.Yan sanayi bide.İçim acıyo inan :) Sol aynada çok hafif görüntü bozukluğu var,katlamada sorun var.Katlama sorunu halledilir bi şekilde.Bazende gevşiyo bi dokunuşta.Eğer istersen ben yeni aynaları aldığımda sana bedava gönderebilirim.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
bildiğim kadarıyla pek pahalı bir şey değil 15 tl civarında sıkıldığında söker atarsın :) Takılma o kadar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst