rengin yakıyor aldınmı bu renk alcan dicemde honda sağ olsun renk seceneklerini 2 ye inidrim bu rengi kaldırmış galiba artık sitesinde yok![]()
cbr kullanıcıları neden motorlarını bu kadar seviyor anlayamadım![]()
ben siyah rengi hangi motorda olursa olsun pek beğenmiyorum her zaman son tercihimEyvallah Alper,aynen öyle oldu.Aslında benim işime geldiAz vardı bu renkten zaten,bi farklılık oldu benim için.Nedense bana her rengi güzel geliyo bu kasanın
birader kırmızı değil füme elcik olsaymış çok daha iyi olurmuş... Allah kaza bela vermesin![]()
motor çok güzelde araba dikkatimi çekdi fotoda vtech seninmi oda?
cbr125 daha çelimsiz diye biliyodum ben..görünüş olarak gayet güzel gerçekten...
acaba şort giyilecek hava da deri ceket ve kask sıkıcı olmuyor mu?
[url]http://b1202.hizliresim.com/u/v/32khs.jpg[/url]
Güzel kareler. Elçikleri beğenmedim bir tek. Bana biraz fazla uzun geldi. Tabi ki Zevk meselesi :cat:
haklısın ekrem bizde kardeşimle özellikle 125 cc olduğu için bazen yakınıyoruz. çünkü uzun yolda bazen çekilmiyor. mesela ileride hafif bir viraj görüyorum viraja kadar hızlanayımda virajda yatarım diyorum çünkü viraj keskin değilse hızı yükseltmeden yatamazsın ama motor o viraja kadar hızlanamıyor
aynalarından memnun olmama nedenin tam olarak ne ? eğer önemli bir sorun yoksa ben alabilirm senin aynaları. motomarketimden alacaktım geçen ama kalmamış
bildiğim kadarıyla pek pahalı bir şey değil 15 tl civarında sıkıldığında söker atarsınTakılma o kadar.
Maşaallah, allah kaza bela vermesin.Tekerin düz bassın![]()