CBR 125 ve 250 modellerinde en güzel renk bence.
Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle..........
Ekrem fotolar güzelde... sen tam dört tekerci oldunklimayı açıp sıcak sıcak binmekten küçük cbr 2. planda kaldı garibim
Karbon döşeme çok güzel olmuş :cat: orijinal 3m kaplama olanlardan mı? Bende alırsam ilk bunu yapardım herhalde ama alt sakal ve üst kısmı da yaptırırdım
Allah kaza bela vermesin...
güle güle bin![]()