Biraz kafanizi karistirayim

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Selamlar...
Simdi söyle bir durumu düsünün..
Kavsaga geliyorsunuz...
Kavsakta hicbir tabela yok..
Yani soldan önce sag kurali gecerli...
Siz kirmizi aractasiniz...
Sola dönüceksiniz..
Ama karsidan gelen mavi arac ne yapacagini bilmedigi icin kavsakta duruyor..
(belkide nereye gidecegini bilmedigi icin)
Ondan önce sola sapsammi acaba diyo düsünüyorsunuz...
Durum böyle...



O sirada soldan bir arac geliyor... (yesil)
Durum böyle oluyor.. :p



Simdi yesil aracin sizi beklemesi gerek..( o sizin solunuzda )
Sizinde Mavi araci beklemeniz gerek.. Onun düz gececegi ve sizin sola sapacaginiz icin yol hakki onun..
Ama o ne yapacagini bilmiyor...
Ve simdi mavi aracin yesil araci beklemesi gerek.. Onun saginda..

Tam bir pat durumu... :cherry:

Siz olsaydiniz ne yapardiniz???
Size söför okulunda ögretilen nedir???
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
kural belli sağdan gelen araca yol verilir.
diğer kural dönüş yapacak arac yol verir.
dolayısı ile önce yeşil geçer. sonra mavi. en sonda kırmızı.

mavi geçmek istemiyorsa bu bir şekilde göz teması vb. anlaşılmışsa yeşilden sonra kırmızı geçebilir.
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Mavi geçtikten sonra hemen arkasından dönerim yeşilede yol vermem o yokken ben vardım :p
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Sagı bos olan gecer kuralına gore once kırmızı, sonra yeşil, en son mavi gecer...
Kırmızı..
Yeşil..
Mavi..
Aracın bırını mavı degılde sarı yapsaydın keske trafık ısıgı gıbı olurdu :p
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
düz gidenler önce gecer ehliyetim yok ama böle bilyorum =) mavi gecer sonra yesil gecer kırmızı iki saga iki sola bakar tekrar sağa bakar gecer :D:D
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
123
düz gidenler önce gecer ehliyetim yok ama böle bilyorum =) mavi gecer sonra yesil gecer kırmızı iki saga iki sola bakar tekrar sağa bakar gecer :D:D

ben orda yaMuk yada dar bi yol göremedim hepsi aynı:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:55 ----------

önden bayanlar :p:p Önden BEN !!!:queen:
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
ben orda yaMuk yada dar bi yol göremedim hepsi aynı:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:55 ----------

önden bayanlar :p:p Önden BEN !!!:queen:

:cherry::cherry: yani dönüş yapmayan .. burası Turkiye ama herkes aynı anda gecebilir :queen:
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
Trafikte hergün ,haklı!!! haklı!!!, 10 larla insan telef oluyor.bu durumda kimin haklı olduğunu düşünmem yol boşalır öyle geçerim::pala::::pala::::pala::::puro::
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Burası ANKARA ise hiç tasalanmaya gerek yok, o kavşağa 3 gün içeresinde! bir alt geçit:wiinkk: yapılır ve herkes rahat rahat geçer...:cherry:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
bide sağ tarafadan sarı renkli araba gelse ooh tam olurdu hadi bakalım kim önce geçer ahahaa abi nedir bu yaaa sabah sabah
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
10
Kural1- Dönüş yapan düz gidene yol verir.
Kural2-Sağında gördüğüne yol ver.
1-Yeşil
2-Mavi
3-Kırmızı
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
teoride; cevabı eskikurt vermiş
pratikte; burası Türkiye hocam yola bakıcan elemanlara bakıcan ikisi de durmuşsa geçicen durmaya niyetleri yoksa el mahkum bekleyecen :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Normalde yani kurallar gereği yeşil, mavi, kırmızı. Yani önce düz giden sonra sağındakine yol ver mantığı. Kursta öğretilen bu Remzi bize :) Senin anlatımında yeşil araç gelmeden önceki durumda mavi kararsız olduğundan ötürü camdan el kol yapıp sen geçebilirdin ama yeşil de geldiği zaman olay değişti ve dediğimiz sıralama oldu :wiinkk:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbul için işaretini veren önceliklidir. Hasta oluyorum şu İstanbul'lu şöförlerin sinyal vermesine. :p Çat diye şerit değiştiriveriyorlar.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Hangi araç Tofaş marka yada taksi ise o durmaksızın geçer.
Hepsi Tofaş sa dururlar ellerinde sopalarla inerler kim ayakta kalırsa o geçer.
Adana gibi bir ildeyse kimse durmaz bile iç içe geçerler (Adanada nasıl bir trafik akışı var hiç kafam basmadı :)
:cherry:
Eğer olay Türkiye de değilse Normal olarak Yeşil mavi kırmızı şeklinde geçerler.
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
145
Eğer ki kırmızı aracın motorsiklet olduğunu farzedersen hiçbirine güvenmeyip geçmelerini bekleyeceksin. Sinyal dahi verse tetikte olmakta fayda var diye düşünüyorum. Teoride ne yapılması gerektiği zaten söylenmiş ama sola dönüşleri bile beceremeyp sizin şeridinizden dar alan bir millet bu durumda herbirşey yapabilir maalesef.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst