Biraz gezdik D-CH-F-L

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Selam

Bu yazmaya baslamasi cok zor..
Nasil baslasam demesi kolay degil..
Benim canim SIKKIn son zamanlarda...
1 hafta önce ne yapsamda buralardan defolsam diye düsünmekteyim hep..
2 Hafta önce Tugrul u ariyorum ve haftaya Fransaya gidiyoruz diyorum pek fazla düsünmeden..
Tugrul benden deli ve hic düsünmeden tamam diyor...
Niyetimiz 10.06-13.06 arsi gezmek.. Burada zaten tatil..
Baska arkadaslara söylüyorum bunu..
Hepsi ilkten ok desede sonunda sadece Tugrul ve ben cikicaz yola..
Tugrul sizler tanimiyorsunuz..
Bende 4-5 aydir taniyorum kendisini aslinda..
Motorunu benimle hemen hemen ayni zamanda satin aldi..
Birkac gezim oldu onunla.. Ama onunla ilk baslarda gezinirken tamam simdi patliyor dedigim cok olmustur..
Arkasindan konusmuyorum..
Bunu yüzünede defalarca söyledim..
Bu adam ADAC ye gidip ders aldi sükür...
Simdi neredeyse beni gecicek selepsiz..
Benim aylarca kendi kendime ögrettiklerimi ona ADAC de birgünde ögrettiler.. :)

Simdi sizlere Tugrul u anlatayim azicik...
Anlatmassam yuh yani diyeceginizi biliyorum...
Bazi seyleri ilk basta anlayin yani..

Aslinda iyi cocuktur Tugrul.
Efendi huyludur..
Herkesin suyuna gider.
Erken yiprandi garibim..
Yoksa tek basina 10 tane adam ederdi..
Birkeresinde hic unutmam..
3 5 zibidi haraca dadandi..
Tugrul sandalyeyi kaptigi gibi adamlari hastaneye kadar kovaladi..
Tüh allah belami vermesin.. Naptim yahu??
Nikonun bana verdigi son bira yine kötüydü.. :pr:
Herzamanki gibi.. BU son biralar herzaman beni fena yapiyor..
Riza yi Tugrul yaptim..:pr:

Bu Tugrul benden yasli..
1. Böyle sigara iceni görmedim
2. Böyle kahve iceni hic görmedim.. Bundan korkunc zewk aliyor..
3. Eger Tugrul ile sohpete baslarsaniz kaybettiniz.. Kesin..
O size yada siz ona saati sordunuz farzedin.. Hic sansiniz yok en azindan yarim saatiniz gitti..
Tugrulla sabah 8 de kalksaniz bile 12 den önce yola cikamassiniz.. :pr:
Böyle bir adam Tugrul... :cherry:

Neyse gezimiz baslasin artik..
Matorlari karistirmamaniz icin bastan yazayim..
Benim matorum Mavi.. Halami karistiriyorsuinuz??? :silent:
Tugrul un matorunda cantalar var...

Baslasin artik gezimiz...
Ben cuma sabahi uyandim..
Matoru garajdan cikariyorum ve yagmur damlalari.. :pr:



O an matoru garaja geri sokmak niyetim. Ama ayip olacak Tugrul a..
Gecen seneden beri yagmurda hic kullanmadim motor..
Sizin deyiminizle ben sicak su matorcusuyum..
Nasildi bu deyim yahu? :pr:
ilik sumu sicak sumu iste anlayin artik...
Gecen sene TR giderken islandigimdan beri yagmurluk alicam kendime.. :wiinkk:
Hala almadim...
Ama bu sabah almam gerek..
Yolda islanmaya niyetim yok..
Devam edelim..
Tugrul ile corbacinin önünde bulusucaz..
Ben beklemekteyim...



Ve buradan yagmurluk almaya gidiyoruz...
Tugrul da geldi sonunda..



Ben yagmurlugumu aldiktan sonra hemen kenarinda bir Cafe var..
Bir kahve icmek icin oturuyoruz..
-"buranin sahibi eski bir arkadasim ve kendisi gay dir" diyor bana
O an tabiki hic kötü birsey gelmiyor aklima.. :)

Neyse ben yagmurlugumu aldim ve hemen giydim.. Hava yagdi yagicak..
Ama yagmur yok ilk benzin almamiza kadar ve hava harika..
Ilk benzinimizi alirken...






Hava iyilestigi icin ben yagmurlugumu cikariyorum...
Ve yemin ederimki 25 Km gittikten sonra yagmur basliyor az az.. :pr:
Ben hemen ilk Park alanina giriyorum....
Yagmurlugumu giymem gerek...













Ve yola devam...
Biraz gidiyoruz ve yagmur durdu..
Bu resmi ben biryerden taniyorum..
Gecen sen TR ye giderken ayni resmi cakmistim.. Bazilariniz hatirlayacak..:)



Neyseki yagmur hemen kesildi..
Benim giyinmemi bekliyormus.. :silent:

Biraz ilerledikten sonra Tugrul bir benzinlige daliyor..
Ülem az önce durduk yahu..:pr:
Tugrul Matordan iniyor ve kendini bu bank in üzerine atiyor..
Ne oldu bu adama diye düsnmekteyim.. :silent:



Disi agrimaya baslamis.. :pr:



Matorlar



Ileride ilk cikistan cikiyor Tugrul ve eczane ariyoruz...
Ve eczaneye sadece agri ilaci almak icin giren adam posetle dönüyor..



Agri kesiciden baska ne aldi ülem bu adam???:silent:
O an aklima birsey gelmiyor.. Kötü düsünmüyorum yani.. :cherry:
Yola devam...
Ileride yine duruyoruz..
Dedigim gibi cantali Mator Tugrul un.. Soldaki yani..



Simdi sagdaki



Allah belani vermesin Tugrul ne yapiyorsun yahu? :silent:



Sonra bu arkadaslarda Tugrul görüp ayni olay... :pr:



Neyse yola devam.. :)
Ilerde yine duruyoruz...



Bu matorcular geliyor yanimiza..
Ülem ne yapmis bu adamlar?:silent:
Perisan etmisler Matorlari..
Allah belanizi vermesin iyimi..





Bari eksozu daha dikseydin.. Traktör eksozu gibi.. :cherry:





Bu adamlar iste..



Perisan etmis Matoru serefsiz.. :cherry:



Neyse yola devam...
Tugrul ustayla yolu sasirdik azicik..
Koskacaman Scharzwald i (karaormanlar)bulamayacagiz böyle giderse :pr::pr:



Park yerine gelen Polislere Schwarzwald i soruyuz.. :pr:
Yaziklar olsun bize.. :pale:
Birdahaki cikistan cikin ve sbilmemnereyi takip edin falan diyorlar bize..

Ve dediklerini yapiyoruz...
Ewet karaormanlari bulduk...
Buraya rastgeliyoruz daha sonra..
Köyün birinde bir yer..
Duruyoruz...



Tugrul herzamanki gibi kahve ve ben cola ismarladim sanirim..
Burada Hotel varmi yakinlarda diye soruyoruz..
Oradaki garson bayan durun ben sorayim diyor..
Telefon ediyor ve Tugrul a dönüp soruyor..
iki kisilk tek odami yoksa iki odami????
parantez acalim simdi..
(hani bazi arkadaslar anlatirya.. Motordan düserken hayatim önümden gecti falan.. Yok böyle birsey.. Ben gecen sen Yunanistanda düstügümde hicbir film gözümün onünden gecmedi yemin olsun.. Düstügümü bile matoru yerde görünce anladim..)
Ama bu bayan sorunca bu soruyu benim beynim karisti...
Sabah anlatilan gay arkadas? :silent:
Sonrada eczaneye sadece agri kesici alicam diye posetle alinan birsürü sey??
Krem falanmi aldi bu adam yahu??? :silent:

Benim beynimden iki saniyede canlanan olaylar..
Ne diycek diye Tugrul un agzina bakiyorum...
iki kisilik tek oda dese hemen ben kocaman bir NEEEIIIIINNN i basacagim ve yolculuk burada bitecek.. :cherry:

2 ayri oda olsun diyor ve ben rahatliyorum..
Korktugum basima gelmiyor... :queen::queen::queen:

Dusumuzu aldiktan sonra terasta biraz iciyoruz garson bizi miktir edene kadar artik.. :p
Sonra benim odada devam..
Tugrul sarap iciyor..



Bende bira iciyorum.. :p



Ve saat 3 e dogru Tugrul u miktir ediyorum artik odamdan.. Gidecegi yok yahu..:silent:


Ilk günümüz böyle geciyor..
Önümüzdeki 3 günde cok cok daha güzel resimler olacak..
Isvicre,Fransa ve cok seyler..


Selepsiz Niko nun son verdigi bira yine kötü olmassa onlarida yazarim artik...

DEVAM EDICEK
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
öyle bıkkın ve vıcık vıcık bir sabahtı ki, beni gülümsetecek hiçbir şey kalmadı sanıyorken "YİNE" remzi yetişti.

sana doyamıyorum ( sabah eczanedeydim ama poşette korkulacak bir şey yok :p

Allah eksikliğini göstermesin üstad :)
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Hocam okumasi bile cok eglenceli :D takipcinizim yolunuz acik olsun
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
tutku, aşk, gerilim, macera, entrika!
özellikle oda seçilen bölümde çok gerildim babuş :mrgreen:
devamını bekliyoruz heyecanla ::biggrinn
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
iş stresini biraz olsun unuttum okurken...devamını bekliyoruz..

(biz şurdan sakaryaya gidene kadar 40 türlü engelle karşılaşırken isviçre,fransa....canını yediğimin AB'si..)
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
tuğrul usta şaka gibi adammış :p Recep ivedik geldi aklıma yeşillikleri sularken :queen::queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Filmin sonunu merak ettim simdi.:p
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Anlatım tarzına hayranım abi:mrgreen:
Dizi tadında devamını bekliyoruz:)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yazının başındaki canım SIKKIn :queen::queen: kelimesine bayıldım..çözüm süper...:rendeer::rendeer:

motosikletin selesindeki ıslaklığın ne izi olduğunu düşününce insanın aklına binbirtürlü şey gelebiliyor..yağmur değilde sağlam bir köpek kovalamacası yada şarampolden yırtma ( Allah korusun) filan...:queen::queen:

kırmızı ve dötü kalkmış ecnebi motorunuda hiç beğenmedim..arkası keçi gibi..sürekli meydanda....:queen::queen:

poşette ne vardı yahu?????:queen::queen::queen:

bu arada imrenmedim desem yalan olur...tebrikler....:cat:
konunun yazılarının ve resimlerinin devamını bekliyorum..:cat::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst