3.gün 12.06.11 Pazar
Harika uyumusum o gece...
iki geceden beri dogru dürüst uyumadim..

ale:
Odamin penceresinden arkaya bakiyorum...
Harika bir gün olacak bugün.. :cat:
Ön tarafa bakiyorum..
Polis amcalar birseyleri kontrol ediyor...
Hotelin önünde bu bayani görüyorum..
Hasta cocuklar icin para topluyor muzik yaparak..
Yola koyulmanin zamani geldi artik.. Ögleni yaptik yine anasini satayim..

r:
Hemen orada depolari fulladik..
Ve yola devam...
Burada bize selam veren motorcu.. Siz korna calmaya selektör yapmaya devem edin diyorum sadece.. Burada biz böyle selamlasiyoruz.. Bunu tartismasini yapmaistik önceden zaten.. Artik ben birsey demiyorum..

ale:
Rotamiz Freiburg üzeri Fransaya gecmek..
Yine selam veren bir matorcu..

Aslinda cogu böyle selam veriyor ama benim yakalayabildigim sadece birkactane..
Ve Titisee (Titigölü) ye geldik...
Muhtesem bir yer...
Artist Tugrul...
Ve bendeniz...
Titisee den birkac resim...
Biryere oturup bu amica ile sohpete daliyoruz..
Buralarini iyi taniyor..
Bize buralarini anlatiyor azicik..
Burada bir yol varmis..
Yanlis hatirlamiyorsam buradaki bir yolda 11 km de 173 virajli bir yol var..
Ama hafta sonu motosikletciler icin kapatiyorlarmis.. Bizim icin girmek yasak...
Cok ölen oldugu icin.. :salut:
Ve ben bu amcadan ayrilinca eldivenlerimin yok oldugunu farkediyorum..
Varan bir.. Birseyler kaybetmekte üstüme yoktur.. :cherry:
BU amca ile oturdugumuz yere geri dönüyorum ve eldivenlerim yerde duruyor hala.. :queen:
Yola devam....
Cok gitmeden duruyoruz.. Harika bir manzara..
Yola devam.. Arada okdar cok resim atladimki..

ale:
Yine selam veren bir motorcuyu yakalamisim..
Tugrul arkamda.. :cherry:
Devam..
Yine selam birini yakaladim kameramla..
Devam...
Ve Fransa dayiz...
Burada karnimizi doyuruyoruz ve ben bizim Horozu (coq) ariyorum..
Biraz sohpet ediyoruz..
Bizi davet ediyor ama yolumuza okadar terski..
Ona ugrasak yolu 800-1000 Km uzatacagiz...
Üzülerek ona gelemiyecegimizi söylüyorum..

r:
Baska zaman Horozum ok..
Yola devam...
BIraz gittikten sonra mola..
Bu Fransizlar cok zewksiz adamlar yahu..:silent:
Insan buraya bir köfteci yada ne bileyim cay kahve satilacak birsey koyar..
Hicbirisi yok.. :silent:
Yapayanliziz..
Buradan otoban gibi bir yere ciktik..
Biraz gittikten sonra Radar a yakalandik..

r:
Hizlida degiliz yani.. 120 km/h falan süratimiz..
Önümde radar in flas ini görüyorum...

r:
Sevmedim abi ben Fransizlari..
Dakika bir gol bir..
Sonra ögrenicemki Fransade ya önden ya arkadan cekiyorlarmis..
Almanya gibi hem arkadan hem önden cekmiyorlar..
Burada yirttik sanirim..
Arkadan cektilerse yakinda ceza gelir..

ale:
Neyse..
Ileride buradan inip WEinstrasse (Sarapyolu) den gidicez..
Saverne ye kadar..
Tek kelime ile harika..
Her evin önünde durup resim cekmek istiyorsunuz yemin ederim..
Harika köylerden geciyoruz..
Ama ilk önce bu yoldan inelim..
Tugrul un kahve icmesi gerek...

r:
Bendeniz..
Artist Tugrul.. Keyif adami yemin ederim..

r:
Devam..
Ve oradan gecen Türk genclerini görüyoruz..
Seviniyoruz... Yuppiiiiiiii..
Yolu soruyoruz kendilerine..
Tarif ediyorlar bize..
Yahu iyiki rastgeldiniz bize...
Burada Türk yoktur falan muhabbeti..
Buranin 4 te 1 i Türkmüs..
Burayida istila etmisiz... :cherry:
Ve bundan sonra sarap yolu...
Her evin önünde durup resim cekesiniz geliyor...
Öyle köylerden geciyoruz yollardan geciyoruzki...
Tek kelime ile harika..
Yorumsuz birkac resim...
Ve Saverne ye geldik...
Yol kenarinda bu vatandaslari görüyoruz..
Burada nerede cay icebiliriz diye soruyor Tugrul..
Bir Türk kahvesi ariyoruz yani...
Arkadas bizi yanlis anlamis sanirim..
Kahve yerine ufak bir restorandayiz...
Ve burada sohpete daliyoruz...
Disarda oldugumuz icin ben eldivenlerimi yaslandigim aracin aynasina SIKISTRIyorum...
Biz sohpetimizi bitirirken aracin sahibi geliyor ve gidiyor..
Bizde yola cikiyoruz..
20 metre gidiyorum ve farkina variyorum..
Benim eldivenler yok..

r:
Hemen geri....
Yahu buradaki aracin sahibi kimdi??:silent:
Eldivenlerim aracla gitti...
Neyseki aracin sahibini taniyorlar ve eldivenlerim geri geliyor..
Iyiki düsmemis aractan eldivenlerim...
Tugrul bunu resim cekiyor tabiki... :queen:
Hava karariyor yine..
Almanyaya atmamiz gerek kendimizi...
Fransada bu motorun sahibi ile sohpet ediyoruz...
Bize kisa yolu tarif ediyor sagolsun...
Ve yine Almanyadayiz.. Saarbrücken..
Tugrul ustanin pili bitti..
Benimde artik gidesim yok... :mrgreen:
Buluyoruz gece yarisi bir Hotel...
Artik resim cekmemisim...
Yerlesiyoruz hotele..
Yarin ewe dönücez kismetse...
DEVAM EDICEK