Biraz Geç Oldu Ama :):)

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Motosikletin tekrar hayırlı olsun.Fotoğraflar güzel..

Yalnız;
Konuyu moto sohbet ten olması gerektiği yere,fotoğraflar bölümüne taşıdım.Bir daha ki sefere açtığın yere ve fotoğrafların 640x480 pixel olarak ayarlanmış olmasına dikkat edersen sevinirim.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
GeCe bi süre önce okumuştum hatta sanırım motoruda ıslattınız...hayrını gör sağ salim bin.İNŞ
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletin tekrar hayırlı olsun.Fotoğraflar güzel..

Yalnız;
Konuyu moto sohbet ten olması gerektiği yere,fotoğraflar bölümüne taşıdım.Bir daha ki sefere açtığın yere ve fotoğrafların 640x480 pixel olarak ayarlanmış olmasına dikkat edersen sevinirim.

tamam forrap :cat:

sağol bu arada :rendeer:

Müdürüm eldivenler haricinde ,herşey harika,eldivenide değiştirdinmii,ver elinii papuaa yeniginee ,tekrar hayırlı olsun tekerin düz bassın

kardeş eldivenim var ama onlar terletıyor benı sıcak havada o yüzden kısa takıldık napalım :) tsk ler...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Kazasız belasız sürüşler. Yalnız ben adını beğenmedim , beyaz şeytan yerine BEYAZ MELEK olsa daha iyi olurdu :)

Tekrar hayırlı olsun...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
İlgisi alakası yok..

Ben tavla oynayıp bileğimin hakkıyla kazandım onu.. Benim sradım bi kere o::miiz::
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlgisi alakası yok..

Ben tavla oynayıp bileğimin hakkıyla kazandım onu.. Benim sradım bi kere o::miiz::

ahahahah buna koparım işte alahım yarabbim :queen::queen::queen:

canım kusura bakma sen yenılmeye doyamadın normalde tavla bır kere atılır ben senı 5-1 yenmıstım salça ettırme kendını burda :cherry::p:mrgreen::queen::bounce:

Kazasız belasız sürüşler. Yalnız ben adını beğenmedim , beyaz şeytan yerine BEYAZ MELEK olsa daha iyi olurdu :)

Tekrar hayırlı olsun...

dostum buna nasıl melek diyebilirizki ? :) o bir BEYAZ ŞEYTAN :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
geç olsun suzuki srad olsun be gece kardeşim,kazasız keyifli kulanman dileğiyle
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geç olsunda....Güç olmasın...

Kazasız Belasız Şürüşler Diliyorum.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel motor,model düşük ama olsun zealsundan sonra tartışılmaz,sattın zealsunu kurtuldun hayırlısı olsun.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayıp edıyosun ama 2.95 temiz:bounce:

hadi cnm şaka yapıyorsun :mrgreen:

Güzel motor,model düşük ama olsun zealsundan sonra tartışılmaz,sattın zealsunu kurtuldun hayırlısı olsun.

model düşük olsun sorun değil benim için bir üst modelını 2000-2003 arasıda alırdım fakat onlar küçük ve kafa tek far ben böle seviyorum cift farlı artı eşşek kadar büyük olucak bana :cat::) o yüzden bunu aldım dostum

zealsun dan kurtulduk dersem olmaz ayıp ederız oda güzel motordu ama tabıkı bununla onu kıyaslıcak halımız yok oda ayrı konu.ben sadece şunu derim çin defterini kapattım :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burakcım bak yenı urunler geldı kahve kokolu jell fln sen seversın kahve :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst