Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
Motosikletin tekrar hayırlı olsun.Fotoğraflar güzel..
Yalnız;
Konuyu moto sohbet ten olması gerektiği yere,fotoğraflar bölümüne taşıdım.Bir daha ki sefere açtığın yere ve fotoğrafların 640x480 pixel olarak ayarlanmış olmasına dikkat edersen sevinirim.
Yalnız;
Konuyu moto sohbet ten olması gerektiği yere,fotoğraflar bölümüne taşıdım.Bir daha ki sefere açtığın yere ve fotoğrafların 640x480 pixel olarak ayarlanmış olmasına dikkat edersen sevinirim.